حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اضافه شدن حالت شب و HDR به گوگل Camera Go

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

نرم افزار گوگل Camera Go نسخه کوتاه شده برنامه گوگل Camera گوشی های پیکسل است. این برنامه اوایل سال جاری و در ماه مارس با نوکیا ۱.۳ منتشر شد، یک دستگاه اقتصادی مجهز به Snapdragon 250 که دارای Android 10 Go Edition است.

گوگل Camera Go

همانطور که انتظار داشتید، این برنامه یک نسخه ساده شده است و شامل اکثر ویژگی های جالب توجهی که می توانید در برنامه کامل دوربین Google پیدا کنید نیست. با این حال، گوگل در تلاش بوده است تا ویژگی های جدیدی را به این برنامه ارائه دهد تا به کاربران اقتصادی تلفن های هوشمند طعم و مزه قدرت عکاسی محاسباتی خود را بچشد.

اوایل امسال در ماه آوریل، متوجه شدیم که این شرکت در تلاش است پشتیبانی HDR را برای گوگل Camera Go به ارمغان بیاورد. اما در حالی که این ویژگی هنوز برای کاربران مناسب نیست، اکنون گوگل اعلام کرده است که حالت شب را به برنامه گوگل Camera Go معرفی می کند.

در یک فیلم کوتاه در مورد این موضوع، مدیر محصول گوگل Camera Go، پرانای باتیا نشان داد که ویژگی Night Mode با جدیدترین نسخه به روز شده در نوکیا 1.3 ، Wiko Y61 و Wiko Y81 وجود دارد. با استفاده از حالت جدید شب، کاربران اکنون می توانند با گوگل Camera Go حتی در نور کم و بدون استفاده از فلاش روی تصاویر با کیفیت بالا ثبت کنند.

همانند ویژگی Night Mode در برنامه دوربین گوگل، حالت برای دستگاه های اقتصادی از عکسبرداری سریع برای گرفتن چندین فریم از یک صحنه استفاده می کند و آنها را ادغام می کند تا یک تصویر روشن تر بدست آورید.

همچنین تأیید می شود که گوگل در تلاش است تا پشتیبانی HDR را در گوگل Camera Go ایجاد کند، که به کاربران با دستگاه های سطح پایین امکان می دهد تصاویر با دامنه پویای بهتر را کلیک کنند. اما این شرکت هنوز جدول زمانی انتشار ویژگی HDR را فاش نکرده است.

نظر شما درباره این پیشرفت دوربین گوگل برای کاربران سطح اقتصادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه فایده که دوربین بدرد نخور رو گوشی باشه

Milad7

عالی شده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)