حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پایان دوره آپدیت اساسی گلکسی نوت ۸ و ورود به آپدیت های فصلی

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سه سال پیش بود که در ترنجی با هم نقد و بررسی گلکسی نوت ۸ را خواندیم و انگار همین دویروز بود! کرگدن ما کم کم برای بازنشستگی آماده می شود و شاهد پایان دوره آپدیت اساسی گلکسی نوت ۸ و ورود به آپدیت های فصلی هستیم.

گلکسی نوت ۸

بیش از سه سال از عرضه گلکسی نوت 8 می گذرد و سامسونگ اکنون برنامه به روزرسانی نرم افزار امنیتی خود را از ماهانه به سه ماهه کاهش داده است. این شرکت چند ماه پیش همان کار را با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس انجام داده بود.

معمولاً، سامسونگ به مدت سه سال به روزرسانی های نرم افزاری و وصله های امنیتی ماهانه را برای تلفن های هوشمند گران قیمت خود منتشر می کند و سپس برای یک سال دیگر به روزرسانی های سه ماهه ارائه می دهد. این چهار سال به روزرسانی نرم افزاری منظم است، بیشتر از سایر گوشی های هوشمند در دنیای Android. گاهی اوقات ، غول تلفن های هوشمند کره جنوبی وصله های امنیتی مهم را حتی برای دستگاه های قدیمی تر نیز منتشر می کند.

اگر Galaxy Note 8 دارید، باید انتظار داشته باشید که تا مهر سال ۱۴۰۰ هر چند ماه یک بار وصله های امنیتی دریافت کند. اگر از دستگاه سری Galaxy S9 یا Galaxy Note 9 استفاده می کنید، یک سال دیگر به روزرسانی های امنیتی ماهانه دریافت می کنید. گوشی های سری Galaxy S10 و سری Galaxy Note 10 به صورت ماهانه تا دو سال به روز می شوند. حتی دستگاههای سازمانی آن نیز ماهانه به روزرسانی می شوند.

به تازگی ، سامسونگ اعلام کرده است که ۳ به روزرسانی عمده اندروید را برای دستگاه های پیشرفته خود در سری Galaxy Note ، Galaxy S و Galaxy Z ارائه می دهد.

نظر شما درباره پشتیبانی نرم افزار سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خب دیگه دوتا رو گرفته

SHREK

با نوت 8 خداحافظی کنید…

Milad7

خدانگهدار عزیزم 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)