حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یکی از مهم ترین ویژگی های گلکسی S21 تا گلکسی Z Fold 3 به تاخیر خواهد افتاد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طبق گزارش جدید منتشر شده از کشور سامسونگ، آنچه قرار بود ویژگی تعیین کننده سری Galaxy S21 باشد، در نهایت تا Galaxy Z Fold 3 به تاخیر خواهد افتاد. گفته می شود که بازدهی فناوری جدید پایین است و دوربین زیر نمایشگر نمی تواند به گلکسی S21 هم برسد. این ویژگی شاید به گلکسی زد فولد ۳ برسد.

گلکسی S21

منابع کره ای ادعا می کنند فناوری بی سابقه دوربین زیر نمایشگر (UDC) که سامسونگ سالهاست در حال توسعه است اما هنوز آماده تولید انبوه و تجاری نیست. این “هنوز” یعنی تا اوایل ژانویه، زمانی که انتظار می رود سامسونگ شروع به ارایه پرچمداران بعدی خود کند، آماده نخواهد بود.

علیرغم آزمایش و بهینه سازی گسترده ای که اخیرا به عنوان بخشی از تلاش های تحقیق و توسعه Galaxy S21 آن انجام شده است، روش های حفاری صفحه نمایش به اصطلاح “Hole In Active Area” به صورت خلاصه HIAA، هنوز در حد وظیفه پیش رو نیست. آنها آماده اند تا انقلابی در خطوط OLED سامسونگ نمایشگر ایجاد کنند.

گفته می شود سامسونگ بیش از دو نوع روش حفاری لیزری را ایجاد کرده است، یک سوراخ بزرگ و دیگری با استفاده از چندین برش در سطح میکرو. در نهایت شانس خود را با مورد آخر امتحان کرد اما در نهایت منصرف شد و تلاش کرد تا آن را به موقع برای ارایه Galaxy S21 در ماه فوریه کار کند.

یک طراحی تلفن هوشمند غیرممکن که چهار سال در حال ساخت است

علاوه بر این، این شرکت هنوز حتی ترکیب واقعی لنز و سنسور را برای تأمین اولین دوربین تلفن همراه سلفی نامرئی خود نهایی نکرده است. گفته می شود سامسونگ حتی امکان اجرای UDC را بدون هیچ گونه حفاری بررسی كرده است، اما تلاش برای آن حتی بسیار دورتر از یک ارایه جدید و بهبود یافته HIAA است.

سامسونگ نزدیک به چهار سال است که در حال دستیابی به ایده آل برای یک گوشی هوشمند واقعا بدون حاشیه است و در ابتدا با راه اندازی خانواده Galaxy S8 در اوایل سال 2017 آن را ارایه کرد. روند HIAA نیز کاملاً جدید نیست. اولین بار در اوایل سال 2019 با خانواده Galaxy S10 تجاری شد.

با گزارش امروز دومین باری است که سامسونگ تجاری سازی UDC را در سال جاری به تأخیر می اندازد، زیرا قبلا قصد داشت آن را در Galaxy Z Fold 2 پیاده سازی کند. برنامه های اصلاح شده اکنون به نقشه راه Galaxy Z Fold 3 پیوسته است، گزارش می شود که این جنگ افزار فناوری برای انتشار در نیمه دوم سال 2021 آماده شود.

نظر شما چیست؟ برای دوربین سلفی زیرنمایشگر چقدر هیجان زده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب الان کاملا مشخص شد نوت حذف چون از زد فولد ۳ استفاده کرد.
واقعا حیفه که نمیتونه تو اس ۲۱ ازین فناوری استفاده کنه 🙁🙁

Milad7

خیلی طولانی شده امیدوارم زودتر به کیفیت مدنظر برسه تا شاهد صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه و حفره باشیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)