حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل کیفیت ساخت سرفیس Duo مایکروسافت توسط کاربران گزارش شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | مایکروسافت

دستگاهی با صفحه نمایش دوتایی که از ۱۴۰۰ دلار شروع شود، باید بهترین کیفیت را در کیفیت ساخت و مقاومت نشان دهد. متاسفانه به نظر می رسد که اینطور نیست و مشکل کیفیت ساخت سرفیس Duo مایکروسافت توسط کاربران گزارش شده است. کاربران از ترک خوردن فریم در بخش پورت USB C و عدم پوشش شیشه گوریلا گلس در این بخش گلایه دارند.

مشکل کیفیت ساخت سرفیس Duo

 

سرفیس های مایکروسافت دارای طراحی های منحصر به فردی هستند و در عین حال از دوام بالایی نیز یاد می کنند. در همین حین اما Surface Duo در زره پوش دو نمایشگر خود ترک خورده است و این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد. مالکان گزارش می دهند که قاب پلاستیکی محل قرارگیری درگاه شارژ شروع به ترک خوردن کرده است. همچنین شیشه Gorilla Glass قسمت درگاه شارژ USB-C Surface Duo را پوشش نمی دهد.

ترک خوردگی قاب پلاستیکی Surface Duo توسط چندین مالک در Reddit گزارش شده است. هنگامی که یکی از کاربران تصویری را ارایه می کند که محل وقوع ترک را نشان می دهد، برخی از Redditor ها دقیقاً متقاعد نشده اند که این مشکل به نقص طراحی سخت افزار مایکروسافت مرتبط است. سرانجام، یکی دیگر از دارندگان Surface Duo اظهار داشت که همان ترک روی دستگاه او نیز وجود دارد و باعث می شود ما باور کنیم که این مشکل در واقع به عدم نظارت مایکروسافت بر کیفیت محصولات خود مربوط می شود.

مشکل کیفیت ساخت سرفیس Duo

مشکل کیفیت ساخت سرفیس Duo

آخرین مرتبه که صحبت از مشکلات کیفیت ساخت Surface Duo شد، کاربران از یک سنسور اثر انگشت کج، همراه با قاب جلویی و پشتی شیشه ای برجسته شکایت داشتند که در نهایت می تواند به لبه محافظت نشده دستگاه آسیب برساند. اگرچه ما می فهمیم که این اولین تلاش مایکروسافت برای تأمین مشتری محدود خود با یک دستگاه تاشو دو صفحه ای است که برای مقابله با بهره وری طراحی شده است، اگر این چیزی است که مشتری در ازای آن دریافت می کند، قیمت درخواستی ۱۴۰۰ دلار خیلی زیاد است.

علاوه بر این، اشکال قبلی Surface Duo نشان داده است که پورت شارژ USB-C مستقیماً به مادربرد لحیم می شود و نمی توان آن را جداگانه جدا کرد. معنی این امر این است که اگر قاب پلاستیکی شروع به ترک خوردن بیشتر کند، پورت USB-C را در برابر آسیب های جبران ناپذیر آسیب پذیر می کند. در نتیجه، دارندگان Surface Duo ممکن است مجبور به پرداخت هزینه های گسترده تعمیر شوند، که اگر مایکروسافت فقط کمی بیشتر به طراحی Surface Duo توجه می کرد، هزینه ای متحمل نمی شد.

شخصاً احساس می کنیم که اگر قاب پلاستیکی به خودی خود شروع به ترک خوردن کرده و پورت USB-C را آسیب پذیر کرده است، ارائه تعمیرات رایگان به مشتریان بر عهده مایکروسافت است. در عین حال، اگر غول نرم افزاری قصد دارد دستگاه گران قیمت تاشو خود را ارائه کند، شاید این شرکت باید به این جزئیات توجه زیادی داشته باشد تا مشتریان ناراضی مجبور نباشند دفعه بعد شکایات خود را به اینترنت برسانند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این مشکل کیفیت ساخت از سوی مایکروسافت قابل پذیرش است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چقدر آدمو ناراحت میکنه از یه چیزی تعریف کنی و بعد …

ARMTIN

دریای حماقت ساحلی ندارد

Milad7

کلا دوایس خوبی نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)