حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مای تعمیر: سفارش تعمیرات موبایل

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سفارش تعمیر موبایل به صورت آنلاین

با توجه به مشکلات بازار ارزی و همچنین مشکلات مربوط به کرونا و کاهش رفت و آمدها و همچنین در پی بالا رفتن قیمت خرید گوشی جدید، این روزها همه ما سعی در حفظ گوشی‌های قدیمی خود داریم و برخی از کاربران به گوشی‌های کارکرده و دست دوم روی آورده‌اند از این رو نیاز به تعمیر گوشی‌های هوشمند یکی از نیازهای ضروری این روزهای دنیای ما شده است. تعمیرات تخصصی موبایل به صورت حرفه‌ای یکی از تخصصی‌های تیم مای تعمیر است که سفارش تعمیر از سرتاسر ایران انجام خواهد داد.

 

چه خدماتی در مای تعمیر ارائه می‌شود؟

به طور کلی صفر تا صد تعمیرات موبایل، تبلت زیر نظر حرفه‌ای ترین متخصصین مای تعمیر انجام می‌شود که این خدمات شامل، تعمیرات ال سی دی یا تعویض گلس موبایل، تعمیر درگاه هدفون گوشی‌ها، تعمیرات مربوط به درگاه شارژر گوشی هوشمند، مشکلات مربوط به باتری موبایل، تعمیرات دکمه‌های سخت افزاری، تعمیرات گوشی خاموش، تعمیرات نرم افزاری و فلش و آپدیت گوشی‌های هوشمند و موبایل می‌باشد. تقریباً تمامی برندهای موجود گوشی شامل، سامسونگ، اپل، هواوی، نوکیا، ال جی، سونی، اچ تی سی، لنوو، شیائومی، و سایر گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در بازار ایران.

بالاترین میزان رضایت کاربر در سفارش آنلاین تعمیرات موبایل

هدف ما در گروه مای تعمیر ارائه خدمات تعمیرات گوشی موبایل و تبلت در سریع‌ترین حالت ممکن هست به نحوی که واسطه حذف شده و مشتری به صورت مستقیم با کارشناس ارتباط برقرار کند. در این روش در سریع‌ترین حالت ممکن دستگاه خود را تعمیر کرده و از اصالت قطعات استفاده شده در دستگاه شما تضمین خواهد شد. همچنین تمامی قطعات تعویض شده دارای گارانتی بوده و با کمترین و رقابتی ترین قیمت ممکن خدمات ارائه می‌شود.

مراحل انجام سفارش تعمیر موبایل چگونه انجام می‌شود؟

همه چیز در مای تعمیر ساده است، پس از ثبت مشکل خود در وب سایت mytamir.ir ابتدا از طریق فرم ثبت درخواست، مشکل دستگاه خود را ثبت کرده و یا با ما تماس بگیرد. بعد از ثبت سفارش، کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند کرد و برآورد اولیه هزینه و خدمات صورت گرفته و دستگاه را به نزدیک ترین شعبه ما تحویل خوهید داد. پس از این مرحله، بعد از بررسی نهایی برآورد قیمت انجام شده و تعمیر انجام می‌شود و کالا به درب منزل شما ارسال خواهد شد.

کلام آخر:

مای تعمیر با خدمات ارائه آنلاین سرویس ثبت سفارش تعمیرات تخصصی موبایل یکی از بزرگترین تیم‌های حرفه‌ای تعمیرات را گردهم آورده تا شما بدون مراجعه به چند مکان برای تعمیر، به صورت آنلاین و سریع در کمترین زمان ممکن گوشی خود را تعمیر کنید. جهت ثبت سفارش می‌توانید به آدرس سایت ما به نشانی www.mytamir.ir و یا تماس با شماره ۰۲۱۴۴۴۹۸۱۷۳ سفارش تعمیر گوشی خود را ثبت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

🛠️😎🛠️🦺📱🔌🔋🔓🪔🤲💸💸💸

Milad7

سپاس بابت راهنمای تعمیر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)