حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت Surface Laptop Go به قیمت ۵۴۹ دلار با تراشه نسل ۱۰ اینتل رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | مایکروسافت

امروز صبح بود که برای شما نوشتم مایکروسافت Surface Laptop Go در دست توسعه است. به نظر می رسد که خیلی نزدیک به ارایه بوده و حالا می بینیم که مایکروسافت Surface Laptop Go به قیمت ۵۴۹ دلار با تراشه نسل ۱۰ اینتل رسما ارایه شده است.

مایکروسافت Surface Laptop Go

تقریباً دقیقا یک سال پس از میزبانی رویداد بزرگ Surface خود، جایی که این شرکت از Surface Duo ، Surface Pro 7 و Surface Laptop 3 رونمایی کرد، امروز مایکروسافت چند محصول جدید را برای سری Surface خود معرفی کرد. یکی از قابل توجه ترین محصولات اعلام شده امروز، Surface Laptop Go جدید است، مقرون به صرفه ترین لپ تاپ این شرکت تاکنون. با پشتیبانی از پردازنده Core i5 اینتل، انتظار می رود Surface Laptop Go بازار نوت بوک های سبک را پیش رفت دهد، خصوصاً به دلیل قیمت مناسب آن.

مایکروسافت سرفیس لپتاپ گو از طراحی تمیز و کم نظیر سایر نوت بوک های مجموعه Surface مایکروسافت برخوردار است. علیرغم برچسب قیمت مقرون به صرفه، یک پوشش فلزی براق و بادوام ارائه می دهد که به آن احساس عالی می دهد. این لپ تاپ در یک صفحه نمایش لمسی PixelSenseدر اندازه 12.4 اینچی با حاشیه های باریک، نسبت ابعاد 3:2 و وضوح 1536 در 1024 پیکسل قرار دارد.

مایکروسافت Surface Laptop Go

مایکروسافت Surface Laptop Go

این صفحه کلید سایز کامل است كه عمق 1.3 میلی متر کلیدها را برای تجربه راحت تایپ، همراه با صفحه تاچ پد بزرگ در زیر ارائه می دهد.

دقیقا مانند سایر محصولات موجود در سری Surface Laptop این محصول جدیدی یعنی Surface Laptop Go همچنین دارای اسکنر اثر انگشت است که برای احراز هویت بیومتریک Windows Hello تعبیه شده است. اسکنر اثر انگشت از ورود به سیستم با یک لمس برای سایر سرویس های Microsoft مانند OneDrive Personal Vault نیز پشتیبانی می کند.

در قسمت داخلی Surface Laptop Go در پردازنده Core i5 1035G1 نسل 10 اینتل، تا 16 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی ارایه شده است. در حالی که مدل پایه Surface Laptop Go فقط شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC است، مایکروسافت ادعا می کند که تمام تنظیمات لپ تاپ سریع و سریع احساس می شود.

با یک بار شارژ (با پشتیبانی از شارژ سریع) این لپ تاپ تا 13 ساعت دوام دارد و به کاربران کمک می کند تا باتری را برای چند ساعت دیگر به سرعت شارژ کنند. با این حال، این شرکت هنوز ظرفیت دقیق باتری موجود در لپ تاپ را به اشتراک نگذاشته است.

از نظر پورت ها مایکروسافت Surface Laptop Go درگاه USB Type-A ، پورت USB Type-C ، جک ترکیبی هدفون / میکروفون 3.5 میلی متری و کانکتور Surface را برای شارژ ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های آن می توان به وب کم 720p ، Studio Mics ، بلندگوهای Omnisonic با تنظیم Dolby Audio ، Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.0 اشاره کرد. این لپ تاپ در سه نوع رنگ – آبی یخی ، ماسه سنگی و پلاتینیوم در دسترس خواهد بود.

قیمت مایکروسافت Surface Laptop Go

مایکروسافت Surface Laptop Go با قیمت پایه 4 گیگابایت / 64 گیگابایت فقط با قیمت 549 دلار شروع می شود. مایکروسافت هنوز اطلاعات قیمت گذاری سایر مشخصات را در این مجموعه نشان نداده است. به محض انتشار این پست با اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و مشخصات به روز می کنیم. Surface Laptop Go از امروز در فروشگاه Microsoft در ایالات متحده برای پیش خرید در دسترس خواهد بود و انتظار می رود تا 13 اکتبر به سایر خرده فروشی ها برسد.

نظر شما درباره لپتاپ اقتصادی جدید مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A.R.P

مشخصات مدل پایه اصلا خوب نیست
64 گیگ حافظه emmc و 4 گیگ رم بدون حسگر اثر انگشت 550 دلار
مشخصات مدل 700 دلاری قابل قبوله ولی جلوی ideapad 5 با ryzen 7 4700u هیچ شانسی نداره

pooria

یک نظر سنجی
شما کدوم یکی رو انتخاب میکنید
یک الترابوک پرچمدار (دارای تاندربولت) و یک egpu
یک الترابوک پرچمدار و یک کنسول
یک الترابوک میانرده و یک کیس
یک لپ تاپ گیمینگ
گزینه ی اخر… به تو چه

pooria

الان همه میگن گزینه اخر 😂

OnePlus_Fan

یه الترابوک مثل میت بوک دی 15
و یه کیس

نیما عرفانی

یه میت بوک ایکس یا ایکس پرو با یه کیس گیمینگ ولی با این حال نظرم رو گزینه ی آخره😂😉

pooria

😂 حاجی x pro که پرچمداره 48 میل پولشه مجبوری نهایتا یه d13 یا d15 بگیری مگر اینکه پولات زیادی باشه 😂
من خدم یه d13 و یک کیس رو بهترین گزینه میدونم البته از matebook x pro هم بدم نمیاد 😁

نیما عرفانی

آره می‌دونم ولی خب انتظاراتم بالاست هرچند که اینجا همون گزینه ی آخر بهترین جواب بود😂😂

TheFreeCritic

هیچ کدوم ه‍ىيييچ
ثه pc برمیدارم لپتاپ برا گیم حال نمیده

SHREK

لپتاپ گیمینگ 🤳😎💪

Mb.Pcr

از بین گزینه هایی که گفتی (با اینکه هیچی دیگه مورد لپ تاپ ها نمیدونم) اما با توجه به حدسیاتم گزینه آخر رو انتخاب میکنم 😂

Mb.Pcr

با عرض سلام و خسته نباشید و عصر بخیر(یادم رفت بگم شرمنده)
یک اولترا بوک میانرده میگیرم به نظرم (حداقلش برای خودم) به صرفس چون استفاده به شدت سنگین ندارم و شاید نیمه سنگین باشه

SHREK

دوستان کرک باز. Re3 remake کرک شد با آسودگی خاطر دانلود کنید.

Mb.Pcr

چه بد 😔

pooria

حتما کنسول داری که این حرف رو میزنی 😂
اگه pc داشته باشی نصف بازی کرکن از نصف باقی مونده نصفشون یا رایگانن یا رایگان میشن اون باقی مونده هم که نه کرک میشن نه رایگان با تخفیفات خوبی که براشون میاد از روی ریجن ارژانتین و روسیه و… میشه با قیمت خیلی خیلی پایین خرید
خلاصه pc خداست

Mb.Pcr

نه کنسول دارم نه pc
واسه همین گفتم «چه بد »چون که هیچ کدومشون رو ندارم 😔

Mahdi

مثل ۲ ریمیک جذاب نیست

Milad7

گران است به به درد نخور

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)