حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت Surface Laptop Go در دست توسعه است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | مایکروسافت

چند هفته پیش، شایعاتی شنیدیم مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد لپ تاپ سرفیس ارزان قیمت تری را به بازار عرضه کند که از یک نمایشگر کوچک 12.5 اینچی بهره می برد و ممکن است قیمتی در حدود 500 دلار داشته باشد. امروز گزارشی به ما می گوید که مایکروسافت Surface Laptop Go در دست توسعه است. این احتمالا همان دستگاه است.

مایکروسافت Surface Laptop Go

امروز، رولاند کواندت، مشخصات ادعایی دستگاه آینده را که ممکن است اولین بار با نام Surface Laptop Go معرفی شود، به اشتراک گذاشته است. لپ تاپ ارزان قیمت با برند Surface ممکن است در تاریخ 1 اکتبر، در کنار یک Surface Pro X قابل ارتقا که تراشه جدید Surface SQ2 را ارایه کرده است، رسمی شود.

صحبت از مشخصات درز شد و Quandt ادعا می کند که Surface Laptop Go از یک نمایشگر PixelSense در اندازه 12.45 اینچی با رزولوشن 1536 × 1024 پیکسل و نسبت ابعاد 3:2 برخوردار خواهد بود، اما در مورد حساسیت لمسی خبری نیست.

دستگاه از پردازنده Core Intel Core i5-1035G1 نسل قبلی نیرو می گیرد. اکنون ، این همان سیلیکونی است که چند روز پیش در داخل یک سخت افزار مایکروسافت اعلام نشده در حال اجرا بود.

چیپست اینتل با یک رم کوچک 4 گیگابایتی جفت خواهد شد، اگرچه نوع قدرتمندتری با 8 گیگابایت رم نیز روی میز خواهد بود. گزینه های ذخیره سازی 64 ، 128 ، 128 گیگابایت خواهد بود. در حالی که حافظه داخلی 64 گیگابایتی به خودی خود یک انتخاب بحث برانگیز است ، اما این استاندارد بسیار کندتر از استاندارد eMMC خواهد بود و نه گزینه های SATA یا PCIe SSD مورد استفاده ما. Surface Laptop Go همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت در داخل دکمه پاور است.

ادعا می شود مایکروسافت Surface Laptop Go درگاه Surface Connect را حفظ می کند زیرا بالاخره یک دستگاه سطحی است. یک جک ترکیبی هدفون / میکروفون 3.5 میلی متری نیز وجود خواهد داشت ، اما در انتخاب پورت USB ابهام وجود دارد – این نوع Type-C باشد یا Type-A.

گفته می شود وزن این دستگاه زیر 1.2 کیلوگرم است و گفته می شود در سه گزینه رنگی – نقره ای ، آبی و طلایی عرضه می شود. طبق گزارشات ، سرفیس برای ویندوز 10 پرو 649 یورو قیمت خواهد داشت ، این بدان معناست که مدل هایی که نسخه استاندارد آن را اجرا می کنند یا ویندوز 10 در حالت S حتی پایین تر هستند.

نظر شما چیست؟ مایکروسافت Surface Laptop Go ایده خوبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

بیشتر دانش آموزی و اداری میخوره باشه.

Milad7

چیز بدرد بخوری نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)