حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاسی بلند آفرودی سایپا را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

پیش از این دیدیم که شاهین کراس به عنوان شاسی بلند سایپا رسما معرفی شد. به نظر می رسد که سایپا در فکر ساخت یک SUV هم هست. شما امروز می توانید شاسی بلند آفرودی سایپا را ببینید. البته هنوز هیچ مشخصاتی به جز همین تصویر نداریم.

شاسی بلند آفرودی سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز پروژه تولید نخستین خودرو SUV (شاسی بلند) آفرودی با نشان ایرانی در داخل کشور خبر داد و گفت: در راستای تداوم برنامه تحول‌گرایانه سایپا در سبد محصولات و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصول جدید گروه سایپا سال آینده به تولید انبوه می‌رسد و وارد بازار می‌شود.

لوگو سایپا

لوگو سایپا

برای اخبار بیشتر در کانال تلگرام ترنجی عضو شوید. سید جواد سلیمانی با تاکید بر استمرار و تداوم برنامه تحول‌گرایانه سایپا در سبد محصولات، افزود:

پس از توقف عرضه و خروج پراید از خطوط تولید، گروه خودروسازی سایپا با عرضه فیس‌لیفت دو محصول فعلی کوییک و ساینا و محصول جدید شاهین در سال جاری گام بعدی تحول در سبد محصولات خود را برداشته است.

سلیمانی ادامه داد: در سال آینده نیز علاوه بر تولید و عرضه محصولی دیگر از پلتفرم SP100 که نخستین کراس‌اوور ایرانی به حساب می آید، تولید انبوه و عرضه یک خودرو جدید SUV (شاسی‌بلند) در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

وی افزود: از نیمه دوم سال جاری تا پایان سال آینده با ورود ساینا.اس، کوییک.اس، شاهین، کراس‌اوور پلتفرم SP100 و یک خودرو شاسی بلند به خانواده محصولات سایپا، تحولی اساسی در سبد محصولات این گروه خودروسازی ایجاد شده و تصویر ذهنی مشتریان عزیز و جامعه نسبت به سایپا تغییر خواهد کرد.

مدیرعامل سایپا گفت: پوست‌اندازی و تحول اساسی در رویکرد سایپا، در سخت‌ترین سال‌های صنعت خودرو که تحریم‌های خارجی، تنگناهای اقتصادی داخلی و شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، نشانه‌ای روشن از توانمندی مدیریتی و تعهد و تخصص مهندسان و کارکنان صنعت خودرو ایران است.

شاهین کراس به عنوان شاسی بلند سایپا رسما معرفی شد

سلیمانی در خصوص شاسی‌بلند جدید گروه سایپا نیز گفت: این محصول نخستین خودرو SUV بومی‌سازی شده در داخل کشور خواهد بود و ویژگی‌های دو دیفرانسیل و شاسی مستقل در آن دیده می‌شود که این موضوع قابلیت، توان و کیفیت قابل ملاحظه‌ای به این خودرو می‌بخشد و آن را به خودرویی آفرودی و سرسخت تبدیل می‌کند.

وی افزود: با ورود این محصول به بازار، صنعت خودرو ایران پس از سال‌ها شاهد تولید یک خودرو متفاوت در داخل کشور خواهد بود.

سلیمانی در پایان گفت: جزئیات و اطلاعات بیشتری از این خودرو در روزهای آینده و همزمان با رونمایی از این محصول در اختیار رسانه‌ها و هموطنان قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ منتظر شاسی بلند آفرودی سایپا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

اوکی

SHREK

سایپا؟ آفرود؟…
یادم رفت لندکروز سایپا معرفی کرد… 🖐️

Milad7

جووون لندکروز وطنی چی میگه =))

Milad7

احتمالا موتور 1600 و 8سوپاپ داره =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)