حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کروم کست 2020 به همراه نست Audio معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

با توجه به اطلاعات فاش شده بر کسی پنهان نبود که گوگل محصولی جدید برای سری محصولات کروم کست را آماده معرفی می‌کند و این امر امشب محقق شد. در مراسم امشب گوگل رسماً از کروم کست 2020  و یک اسپیکر جدید که تحت برند نست با نام نست Audio عرضه می شود پرده برداشت و که در ادامه به برخی ویژگی های این محصولات می‌پردازیم.

کروم کست جدید که با رابط کاربری تازه ای راه می‌رسد، قرار است تا راه گوگل را با بازار تلویزیون های هوشمند بیش از پیش باز کند. گوگل به این نکته که به کمک این دانگل جدید می‌توانید هر تلویزیون سالخورده ای را مدرن کنید بسیار می‌بالد. در صفحه خانگی این دانگل نمایش ها و فیلم های مختلف از ارائه دهنده ای بسیار منظم و مرتب دسته بندی شده و دسترسی کاربران به این‌گونه محتوا ها را بسیار سهولت می‌بخشد. 

به غیر این محصول گوگل از اسپیکر هوشمند جدید خود نیز با نام نست Audio پرده برداری کرد. از تغییرات این اسپیکر نسبت به نمونه های گذشته می‌توان به بهبود های صوتی و رنگ‌های جدید اشاره کرد. این محصول با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، آبی و سبز عرضه می شود که ترکیب این رنگ ها با روکش پارچه ای این دستگاه ترکیب چشم نوازی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

هر دو این محصولات بسیار اقتصادی هستند و با قیمت های 49 و 99 دلار برای کروم کست 2020 و نست Audio عرضه می‌شوند. در طی هفته های آینده اطلاعات بیشتری از این محصولات با شما به اشتراک می‌گذاریم پس همچنان ترنجی را دنبال کنید.

نظر شما درباره محصولات صوتی جدید گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

خوشمان آمد.مطمئنا امکانات نرم افزاریش عالیه‌

Mahdi

قیمتشون عالیه

Milad7

جالبه دوستش دارم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی