حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد سامسونگ در بخش موبایل و چارک سوم سال ۲۰۲۰ می تواند قابل توجه باشد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

سامسونگ الکترونیک از برند برتر تلفن های هوشمند در جهان برکنار شد زیرا هواوی مستقر در چین در سه ماهه دوم سال جاری از آن پیشی گرفت (براساس برخی آمار). این امر بیشتر به دلیل فروش کمتر از انتظار محصولات پرچمدار گلکسی اس 20 بود. حالا اما پیش بینی می شود که درآمد سامسونگ در بخش موبایل و چارک سوم سال ۲۰۲۰ می تواند قابل توجه باشد.

درآمد سامسونگ

اکنون به نظر می رسد که این شرکت وضعیت بهتری دارد. طبق گزارشات، تحلیلگران بر این باورند که این شرکت می تواند درآمد قابل توجهی را برای سه ماهه سوم سال جاری گزارش کند، دلیل اصلی این امر فروش نیمه هادی و فروش تلفن های هوشمند است.

تخمین زده می شود که غول کره جنوبی می تواند 20.7 درصد افزایش فروش و حدود 27.6 درصد افزایش سود عملیاتی را در مقایسه با تعداد سه ماهه قبلی این شرکت به ثبت برساند.

قیمت تراشه های حافظه 10 تا 15 درصد در بازار کاهش یافته است و علی رغم آن، سامسونگ موفق شده است بدون افت چشمگیر در فروش حرکت کند. در حقیقت، تحلیلگران تخمین می زنند که تجارت تراشه های سامسونگ می تواند برای سه ماهه سوم حدود ۵ تریلیون وون سود عملیاتی کسب کند.

بعلاوه، کارخانه ریخته گری این شرکت همچنین رشد چارک سوم سال 2020 را گزارش کرد زیرا موفق شد سفارشات تولید چیپست را از Qualcomm و NVIDIA تأمین کند. بخش دیگری که این شرکت رشد را در آن ثبت می کند ، تلفن های هوشمند است.

گلکسی A31

گلکسی A31

طبق گزارش ها، برآورد شده است که تجارت تلفن های هوشمند سامسونگ حدود 4 تریلیون وون سود عملیاتی برای سه ماهه سوم سال گزارش می کند که بیش از دو برابر 1.95 تریلیون وون در چارک دوم سال ۲۰۲۰ است.

گفته می شود این شرکت در چارک سوم سال 2020 موفق به فروش ۸۰ میلیون واحد تلفن هوشمند شده است که حدود 50 درصد بیشتر از سه ماهه قبل است. از طرف دیگر، فروش تبلت ها با افزایش 45 درصدی به 10 میلیون دستگاه رسیده است.

نظر شما درباره پیش بینی عملکرد سامسونگ در چارک سوم سال ۲۰۲۰‌ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

سامسونگ اگر در گوشی های میان رده خود چیپستی درست و حسابی استفاده کند (اسنپدراگون 🙂 )
این درآمد افزایش پیدا خواهد کرد …!

Mahdi

چرا هنوزپست معرفی می۱۰تی پرو رو نذاشتید؟

Finch

غول فناوری 🙂

The Destroyer

روح‌بخش دنیای تکنولوژی… ها؟😂 (A.r.r.b m.b)

نیما عرفانی

یه کاربری بود قبلاً حدود ۱ سالو نیم پیش که فن جان به کفه اپل بود یکی دیگه هم بود تو مایه های بنیامین حقگو که کشت و مرده ی سامسونگ بود , جمله ی “روح بخش دنیای تکنولوژی” از یکی از این دو بزرگوار نشأت گرفت و از اون موقع بولد شد!
یادت اومد؟

Milad7

فقط حیف که سامسونگ دست از اگزینوس برنمیداره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)