حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ بیشترین درآمد در چارک سوم سال را در کارنامه خود ثبت کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

سامسونگ گزارش درآمد چارک سوم 2020 خود را اعلام کرد که طی آن بالاترین درآمد سه ماهه سوم خود را ثبت کرده است. درآمد فصلی تلفیقی ثبت شده آن 66.96 تریلیون KRW برابر 59 میلیارد دلار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است. سود عملیاتی شرکت با 52 درصد رشد خیره کننده از سه ماهه قبل به 12.35 تریلیون KRW معادل 10.10 میلیارد دلار رسید، در حالی که سود خالص به 9.36 تریلیون KRW معادل 8.2 میلیارد دلار افزایش یافت.

درآمد سامسونگ

افزایش درآمد و سود ناشی از افزایش تقاضا برای تلفن های هوشمند و لوازم الکترونیکی مصرفی بود. این شرکت کره ای با کمک تولید محصولات جدید خود مانند Galaxy Note20 و Galaxy Z Fold2، تقریباً 50٪ در فروش تلفن های هوشمند شاهد جهش بود. این شرکت همچنین فروش عمده دستگاه های اقتصادی خود را در بازارهایی مانند هند به عنوان یک عامل اصلی عنوان کرد. سامسونگ به لطف تقاضای زیاد مصرف کننده در دستگاه های جدید Galaxy A و Galaxy M خود، پس از دو سال توانست جایگاه نخست خود در بازار گوشی های هوشمند هند را از Xiaomi بدست آورد.

گلکسی A31

گلکسی A31

سامسونگ انتظار دارد با بهبود اقتصاد در سراسر جهان، تقاضا برای تلفن های هوشمند در سه ماهه چهارم افزایش یابد. با این حال، انتظار می رود که فروش گوشی های هوشمند خود به دلیل عدم عرضه عمده محصولات پرچمدار جدید (دیگر برندها)، کاهش یابد. این شرکت محصولات پرچمدار خود را به شدت در سه ماهه چهارم به بازار عرضه خواهد کرد که انتظار می رود تأثیر خوبی بر سود داشته باشد.

سامسونگ همچنین به لطف زنجیره تأمین انعطاف پذیر و مدیریت هزینه ها، پس از قرنطینه توانست به شدت به افزایش تقاضا پاسخ دهد. این شرکت خاطرنشان می کند که تقاضا برای محصولات موبایل و رایانه منجر به فروش تراشه های حافظه بیشتر از آنچه انتظار داشت می شود، که باعث کاهش قیمت آنها می شود. سامسونگ دیسپلی به لطف راه اندازی محصولات جدید بسیاری از مشتریان خود، هر سه ماه یکبار سود بالاتری را کسب کرد.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در بازار چیست؟ به نظر می رسد حالا که هواوی دست به عصاتر شدن و در هند جو ضدچینی افزایش یافته است، سامسونگ دوباره بتواند قدرتمندتر بتازد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

با عرضه سری اس 21 بازارش بهتر هم خواهد شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)