حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جاروبرقی پاکشوما ، طراحی صنعتی متمایز

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

دپارتمان بازاریابی گروه پاکشوما ، در راستای معرفی محصولات و خدمات جدید خود به مصرف کنندگان در قالب کنفرانس های خبری و مراسم های لانچ و معرفی محصولات جدید، این بار نیز با برگزاری یک مراسم رونمایی در محل موزه پاکشوما به شکل مجازی – آنلاین جدیدترین جاروبرقی خود را رونمایی کرد.

نام این جاروبرقی، دوسلدورف 2500 است که در رنگبندی های مختلف و ویژگی های منحصر به فرد با الگوبرداری از مدل های اروپایی و به همراه داشتن جعبه مخصوص لوازم جانبی با قیمتی مناسب از سه شنبه 8 مهر در ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی همکار (دیجی کالا) به شکل انحصاری و سپس از طریق دیگر شبکه های توزیع قابل فروش میباشد.

مهرداد نیکزاد، مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما در این کنفرانس، در ابتدا اعلام کرد که کمپین تبلیغاتی جدید از طریق 2 رسانه رادیو و تبلیغات محیطی در سراسر کشور از تاریخ 8 مهر با تمرکز بر جاروبرقی آغاز شده است. شعار این کمپین تمرکز بر صدای بسیار کم محصول جاروبرقی دارد :  بی صدایی تو خونشه !

نیکزاد اعلام کرد با کمال افتخار جاروبرقی دوسلدورف پاکشوما، محصول دپارتمان تحقیق و توسعه این گروه بزرگ صنعتی است که تولید آن تا 80 درصد بومی سازی شده است و با راه اندازی خطوط تولید جاروبرقی اشتغال زایی مفیدی در استان قم صورت گرفته است.

دوسلدورف 2500

دوسلدورف 2500

نیکزاد سپس به معرفی این جاروبرقی جدید (دوسلدورف) پرداخت و با همکاری مدیر محصول گروه پاکشوما – مهندس کسایی مزیت های رقابتی جاروبرقی پاکشوما را در کنفرانس ارایه کردند.  الکتروموتور کم مصرف(گرید انرژی A ) و بی صدا (65 db)، لوله خرطومی با پوشش الیاف کنفی، شعاع عملکرد 15 متر با طول سیم بسیار بلند ، فیلتر هپا 13 با قابلیت تصفیه هوا، محافظ ضد ضربه برای حفاظت از بدنه محصول جاروبرقی، نشانگر پرشدن کیسه جاروبرقی، مصرف یکسال پاکت سه لایه ضد آلرژی جاروبرقی و جعبه مخصوص لوازم جانبی با طراحی شیک و منحصر به فرد.

در انتهای رونمایی از جاروبرقی پاکشوما، نیکزاد به شروع به کار سامانه اینترنتی سازمان خدمات پس از فروش پاک سرویس اشاره داشت و اعلام کرد از این پس مصرف کنندگان کلیه برندهای گروه پاکشوما میتوانند علاوه بر تماس با خط مستقیم 1608 ، به راحتی از طریق سایت پاک سرویس خدمات پس از فروش (نصب، نصب مجدد، تعمیر …) محصولات خود را پیگیری کنند و از وضعیت زمان باقیمانده گارانتی محصولات شان باخبر شوند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چی بگم که خدا را خوش بیاد پاکشوما هم ناراحت نشه؟ 😐

آقا از کالای تولید داخل حمایت کنید :P: P

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)