حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Nano با وزن ۹۰۰ گرم و تراشه Evo اینتل به قیمت ۱۴۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اولترابوک، لنوو

در ترنجی برای شما نوشتیم که لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Fold با نمایشگر تاشو و تراشه نسل یازده اینتل رسما معرفی شد. لنوو همچنین دو عضو دیگر در خانواده تینک پد خود معرفی کرده است. در این مطلب می خواهیم با لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Nano آشنا شویم که با وزن ۹۰۰ گرم تراشه Evo اینتل به قیمت ۱۴۰۰ دلار رسما معرفی شده است.

لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Nano

لنوو همچنین ThinkPad X1 Nano را معرفی کرد که با وزن حدود ۹۰۰ گرم سبک ترین ThinkPad است که تاکنون ساخته شده است. این ThinkPad مبتنی بر پلتفرم جدید Evo اینتل است که به معنای تأیید عمر باتری طولانی، شارژ سریع و زمان راه اندازی سریع لپ تاپ ها از دیگر ویژگی ها است. سیستم های Evo همچنین باید شامل پردازنده های نسل ۱۱ اینتل Tiger Lake با Wi-Fi 6 و Thunderbolt 4 باشند.

تینکپد ایکس ۱ نانو دارای صفحه نمایش ۱۳ اینچی 2K با نسبت تصویر 16:10 (با گزینه های لمسی و غیر لمسی) است. لنوو می گوید که ارتفاع آن تقریبا برابر با صفحه نمایش 14 اینچی 16:9 است. همچنین دارای تعدادی از ویژگی های امنیتی AI است: می تواند وقتی شما را در حال راه رفتن تشخیص می دهد و روشن می شود یا مثلاً وقتی دور می شوید خود را قفل می کند.

از نظر مشخصات فنی، نانو با پردازنده های نسل ۱۱ اینتل تا i7 ، حداکثر 16 گیگابایت رم ، حداکثر 1 ترابایت حافظه ، باتری 48 وات ساعت ، چهار میکروفون 360 درجه و گرافیک یکپارچه اینتل Xe مجهز شده است. همچنین از 5G پشتیبانی می کند و می تواند علاوه بر Windows 10 Pro سیستم عامل Linux را نیز اجرا کند.

تینکپد ایکس ۱ نانو با قیمت ۱۴۰۰ دلار در پاییز امسال به بازار خواهد آمد. نظر شما درباره این لپتاپ لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

جالبه

ehsan1102000

بسیار جذاب و کارآمد، هرچند که قیمت زیاده

نیما عرفانی

قبلاً هم گفتم همتا نداره و هر بیننده ای رو مجذوب خودش می‌کنه . همون طور که با دیدن لپ‌تاپ های دوال اسکرین اچ پی و ایسوس به وجد اومدم ، این گجت هم باعث شد از نبوغ و خلاقیت در طراحی هیبریدی (لپ تاپ / تبلت ویندوزی) آدم نهایت لذت رو ببره👌.

Milad7

قیمتش به نسبت کانفیگش یکم بالاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)