حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه رم شیائومی می ۱۰ تی لایت 5G و رنگ بندی آن لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، شیائومی

دیروز باهم در ترنجی دیدیم که مشخصات شیائومی Mi 10T Pro و Mi 10T Pro 5G لو رفت. امشب اما حافظه رم شیائومی می ۱۰ تی لایت 5G و رنگ بندی آن لو رفته است. این دستگاه اقتصادی می تواند برای کاربرانی که نمی خواهند هزینه زیادی بکنند، دستگاه جذابی باشد.

شیائومی می ۱۰ تی لایت 5G

گوشی های هوشمند شیائومی Mi 10T 5G و Mi 10T Pro 5G از فردا رسمی می شوند. این گوشی های پرچمدار مجهز به چیپست اسنپدراگون 865 هستند. اولین تیزر تبلیغاتی سری Mi 10T نشان داد که این گوشی شامل یک گوشی مجهز به سری 7 Snapdragon با 5G است. این دستگاه می تواند گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G باشد. پیش از اعلامیه فردا، یک منبع موثق مدل ها و گزینه های رنگ Mi 10T Lite 5G را به اشتراک گذاشته است.

این منبع نشان داد که شیائومی Mi 10T Lite 5G در دو نوع از جمله 6 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یا 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد. احتمالا این گوشی با تراشه اسنپدراگون 750G ارایه خواهد داشت. این تلفن به برخی از ویژگی های دیگر مانند فناوری خنک کننده مایع، موتور ویبره خطی محور Z و سه دوربین رو به عقب مجهز خواهد شد.

شیائومی Mi 10T Lite 5G در رنگ هایی مانند طلایی ، خاکستری و آبی در دسترس خواهد بود. وی همچنین اظهار داشت که Mi 10T Lite 5G یکی از ارزان ترین تلفن ها با پشتیبانی از 5G خواهد بود زیرا قیمت آن زیر 300 یورو خواهد بود.

در اوایل این ماه، این گوشی توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تأیید شد. در لیست FCC تنها جزئیات کمی از قبیل باتری 4720 میلی آمپری ، MIUI 12 ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث و NFC وجود دارد. سایر مشخصات Mi 10T Lite 5G هنوز مشخص نیست.

همچنین انتظار می رود Mi 10T Lite 5G وارد هند شود. در چین حدس زده می شود که به عنوان گوشی سری Redmi Note 10 وارد بازار شود. نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه اقتصادی 5G شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

آقا می ده لایت مگه قبلا معرفی نشده بود؟؟

TheFreeCritic

می ۱۰ لایت دوبار رسما در دنیای موازی معرفی شد

AŁɪ

وات د 😶. سی پی یوش هم فرق می‌کنه جریان چیه 🙂

The MTest MT

احتمالا باتوجه به خط اول متن منظور می 10 تی لایت هست

m.b

ناظر… 😑

Mahdi

تیتر اشتباهه تصحیح کنید

Auroro

فکر کنم واقن تیتر اشتباهه

lovenokia

مطمئن شدم سامسونگ در A72 هم از این SD750 اسنپدراگون استفاده میکنه .

Milad7

قیمه ها ریخته شده توی ماستا 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)