حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو اچ تی سی شاید طراحی به بیرون خم شونده داشته باشد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، حق اختراع، هواوی

گوشی های تاشو چندین فرم فکتور و نگاه متفاونت را تا کنون ارایه کرده اند. مثلا هواوی و رویول طراحی به بیرون خم شونده دارند ولی سامسونگ و موتورولا طراحی به داخل تاشونده. امشب حق اختراعی از هواوی می بینیم که می گوید شاید گوشی تاشو اچ تی سی شاید طراحی به بیرون خم شونده داشته باشد.

گوشی تاشو اچ تی سی

در حالی که HTC در چند وقت اخیر با تلفن های هوشمند خود نسبتا در حاشیه بوده است ، مدیر عامل این شرکت انتظار دارد تا سال 2025 بخش تلفن های هوشمند خود را سودآور کند. اکنون، یک حق ثبت اختراع جدید نشان می دهد که این شرکت ممکن است روی یک تلفن هوشمند هوشمند تاشو کار کند.

در اواخر سال 2019 اچ تی سی حق ثبت اختراع خود را به WIPO (دفتر مالکیت معنوی جهانی) ارائه داده بود که سرانجام در آگوست سال 2020 منتشر شد. طبق گزارش LetsGoDigital ، حق ثبت اختراع در پایگاه داده WIPO نشان دهنده یک گوشی هوشمند با طراحی تاشو تاشو است. به عبارت دیگر ، برخلاف Moto Razr 2019 ، این دستگاه به سمت پشت تا می شود و نه به درون خود.

قابل ذکر است که با داشتن نمایشگر در بیرون، این امکان را برای صفحه فراهم می کند تا هنگام جمع شدن پشت و جلو را پوشش دهد. این در مقایسه با Huawei Mate X و Mate Xs که دارای صفحه نمایش در قسمت بیرون نیز هستند، تا حدی از نظر طراحی مشابه است. اگرچه این ممکن است جذاب به نظر برسد، اما همچنین به این معنی است که صفحه نمایش انعطاف پذیر هنگام حمل آسیب دیدگی بیشتری دارد. اسناد ثبت اختراع همچنین به جای خود دستگاه، به شدت بر روی مکانیسم لولای دستگاه متمرکز هستند.

اسناد مربوط به اولین تلفن هوشمند تاشو HTC هنوز در مراحل اولیه است بنابراین معلوم نیست که آیا این شرکت در واقع روی چنین گوشی کار می کند یا فقط حق اختراع را ثبت می کند. صرف نظر از این HTC در حال برنامه ریزی برای بازگشت به بازار گوشی های هوشمند است، بنابراین داشتن یک محصول پیشرفته ممکن است باعث شود توجه دوباره به برند تجاری آن جلب شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این گوشی تاشو اچ تی سی جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

نبود یه کیش مات دیگه فقط با یه رخ و یه وزیر؟؟ 😎🤨 حریف آمریکایی😉
زمان ۳۰ ثانیه در برابر ۳×۳۰ ثانیه …
✓http://uupload.ir/files/dicp_screenshot_20200928_225751_manastone.game.wcc.google.jpg

Taha

عالی👍💪👏

Mahdi

ایول

The MTest MT

با چه اپی میری؟من قبل کرونا خیلی با رفیقام شطرنج میزدم الان نمیزنم حوصلم سر رفته

نیما عرفانی

World Chess

MohammadFarhaadi

مگه گوشی هم میزنه هنوز؟!

Milad7

جونم اچ تی سی ، برگرد… 😛

Milad7

هنوز کیفیت بالای سری one فراموشمون نشده…. امیدوارم اچ تی سی بتونه به سطح اول برگرده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)