حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محصولات صوتی جدید شیائومی با برند ردمی به‌زودی معرفی می‌شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ردمی، شیائومی

برند ردمی که یکی از نام های تجاری فرعی شیائومی است در توییتی اعلام کرده که در تاریخ نهم مهرماه از محصولات صوتی جدیدی پرده برداری می کند. با اینکه این محصولات از اهمیت آن‌چنانی برخوردار نیستند با قیمت مناسب می‌توانند مشتریان زیادی را اغوا کنند.

امروز صبح بود که حساب توییتر ردمی هند اعلام کرد که در رویدادی با نام Beat Drop قصد دارد تا از جدیدترین محصولات صوتی خود رونمایی کند. این توییت که حاوی ویدئویی کوتاه است اطلاعات مختصری از این محصولات جدید به ما می‌دهد. به نظر می‌رسد که این گجت های شنیداری تازه با فرم ایرفون های کاملاً بی‌سیم آماده شده اند و با نوع متصل و جداگانه عرضه می‌شوند البته همچنان امکان عرضه هدفون باسیم نیز وجود دارد.

ردمی

این مراسم برای تاریخ نهم مهرماه برنامه ریزی شده است و هم اکنون صفحه ای مخصوص برای آن در وب سایت ردمی قابل مشاهده است. با نیم نگاهی کوتاه به اطلاعات موجود و سایت ردمی درمیابیم که این ایرفون های بی‌سیم با رنگ مشکی در بازار موجود خواهند بود اما با توجه به تاریخچه برند ردمی در محصولات متنوع امکان دارد این محصولات در رنگ های دیگر نیز عرضه شوند.

ردمی

حدس می‌زنیم که یکی از محصولاتی که در این مراسم معرفی می شود شباهت بی بدیلی به شیائومی Mi Dual Driver داشته باشد که پیش‌تر در سال جاری معرفی شد. ردمی اطلاعات بیشتری از این مراسم و محصولات پیش رو به اشتراک نگذاشت اما اگر مشتاق دانستن بیشتر درباره این برند و محصولاتش هستید همواره ترنجی را دنبال کنید.

نظر شما درباره محصولات صوتی جدید ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

#Ice Universe
Nima Exynos2100 processor, what is its name? Is it the same as the S21 serial number? The results are hard to say
ناظر جنسات به دست آیس یونیورس هم رسیده؟؟!😐😐⁦🤦‍♂️⁩

mohammad1500a

کاش اینجور برندها اسپیکرهای دکستاپ چندکاناله هم کار میکردن

Milad7

خیلی هم خوب 🤩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی