حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند ویوو واچ با عمر باتری ۱۸ روزه رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ساعت هوشمند، ویوو

اولین ساعت هوشمند ویوو اکنون رسمی شده و Vivo Watch لقب گرفته است. این گجت پوشیدنی در چین ارایه شد و از طراحی مدور برخوردار است. به نظر می رسد متفاوت از آنچه در ماه های اخیر از Oppo و Realme دیده ایم باشد.

ساعت هوشمند ویوو

ساعت ویوو در دو نسخه در دسترس است. نسخه 42 میلی متری که در کنار آن دکمه دایره ای کوچک وجود دارد در حالی که نسخه 46 میلی متری دکمه های مستطیلی منظم در کنار آن قرار دارد.

ویژگی ها و مشخصات ویوو واچ

ویوو واچ 42 و 46 میلی متری با صفحه نمایش 1.1 و 1.39 اینچی AMOLED مجهز شده است. وضوح آن به ترتیب 390 در 390 و 454 در 454 پیکسل است که برای یک ساعت هوشمند بالاتر از حد متوسط ​​است. گزینه Always-on Display نیز وجود دارد.

در قسمت داخلی، ساعت مجهز به تراشه کنترل اصلی مینیاتوری ST و پردازنده کم مصرف بسیار کم آپولو بوده که ترکیبی دو پردازنده است و در ساعت Oppo پیش تر دیده ایم. مشخصات حافظه ای آن ۲ گیگابایت حافظه داخلی است. ویوو واچ دارای یک پخش کننده موسیقی مستقل، پرداخت سریع Alipay ، دستیار صوتی Jovi ، برنامه هوشمند ، شناسه تماس گیرنده / یادآوری اعلان قطع تلفن و موارد دیگر است.

این در یک طراحی مدور بدنه از جنس استنلس استیل 316L ارائه می شود، شما می توانید یک حاشیه سرامیکی برس لیزری خورده را نیز تهیه کنید. بندها در گزینه های رنگی مختلفی از جمله Mocha Brown ، Secrete Summer نارنجی ، Brown و Black Shadow وجود دارد. وزن 42 میلی متری ویوو ساعت 35.6 گرم (بدون بند) و 46 میلی متر وزن آن 46.8 گرم (بدون بند) است.

برای اتصال ، بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. ساعت 42 میلیمتری ویوو با باتری 226 میلی آمپر ساعت و نوع 46 میلیمتری با باتری 478 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود که به گفته ویوو می تواند به ترتیب 9 روز و 18 روز دوام داشته باشد. برای شارژ ، ساعت از یک درگاه شارژ مغناطیسی استفاده می کند. مقاومت هر دو مدل 5ATM برابر با عمق ۵۰ متری در برابر آب است.

از آنجا که این دستگاه تناسب اندام است Vivo Watch دارای یک سنسور ضربان قلب نوری ۵ هسته ای ، سنسور اکسیژن خون ، سنسور شتاب و ژیروسکوپ است. برای موقعیت یابی دقیق ، چهار سیستم ماهواره ای وجود دارد (GPS ، GLONASS ، GALILEO ، Beidou). همچنین سنسور فشار هوا و ارتفاع ، سنسور ژئومغناطیسی و حسگر نور محیط دریافت می کنید.

این ساعت دارای چندین حالت ورزشی است که شامل دویدن در فضای باز ، دویدن داخل سالن ، پیاده روی در فضای باز ، شنا در استخر ، دوچرخه سواری در فضای باز ، دوچرخه سواری داخل سالن ، کوهنوردی ، دویدن در مسیر و آموزش رایگان است. سایر ویژگی ها شامل نظارت بر ضربان قلب در تمام شرایط ، نظارت مداوم بر اشباع اکسیژن خون ، نظارت بر خواب ، نظارت بر فشار ، ارزش نشاط بدن ، آموزش تنفس است. و همچنین داشتن NFC برای پرداخت های بدون تماس است.

مدل ۴۲ و ۴۶ میلی متری هر دو با قیمت معادل ۱۹۱ دلار ارایه شده اند. قرار است اوایل هفته آینده در چین به فروش برسد. ما هنوز هیچ تاریخی یا برنامه راه اندازی دستگاه در هند نداریم.

با اوپو ، Realme و Vivo که ساعت های هوشمند خود را برای این فصل ارایه کرده اند، اکنون تمرکز همه بر روی OnePlus خواهد بود. گفته می شود این شرکت در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند دایره ای است و در روزهای آینده باید اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.

نظر شما درباره ساعت جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ساعت کاسیو بهترینه 😂😂

Milad7

عالیه ویوو خوب داره میاد بالا 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)