حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ برگزاری نمایشگاه MWC 2021 به تیر ۱۴۰۰ تغییر کرد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | MWC

کنگره جهانی موبایل (MWC) بارسلونا شناخته شده است که در سه ماهه اول سال میلادی (یا اسفند هر سال شمسی) برگزار می شود، اما این سال آینده تغییر می کند زیرا GSMA تاریخ جدیدی را برای رویدادهای خود اعلام کرده است. گفته می شود که تاریخ برگزاری نمایشگاه MWC 2021 به تیر ۱۴۰۰ تغییر کرد.

نمایشگاه MWC 2021

تاریخ های جدید اعلام شده توسط GSMA در یک بیانیه مطبوعاتی اطلاع داده شد. MWC شانگهای، که قبلا در ماه ژوئن برگزار می شد، اکنون در ماه فوریه برگزار می شود، در حالی که MWC بارسلونا به ژوئن منتقل می شود. برنامه بارسلونا در ابتدا برای هفته اول مارس 2021 برنامه ریزی شده بود. در زیر تاریخ دقیق وقایع سال 2021 آورده شده است:

  1. ۱- MWC شانگهای: ۵ تا ۷ اسفند ۱۳۹۹
  2. ۲- MWC بارسلونا: ۷ تا ۱۰ تیر ۱۴۰۰

MWC لس آنجلس امسال که قرار است بین ۷ تا ۹ آبان ۱۳۹۹ برگزار شود، بدون تغییر است.

GSMA می گوید تصمیم برای انتقال رویداد بارسلونا به ژوئن به منظور مقابله با شرایط خارجی مربوط به COVID-19 است. این تصمیم همچنین پس از برنامه ریزی و مشورت با کلیه ذینفعان اصلی اتخاذ شد. ماتس گرانید ، مدیر کل GSMA ، گفت که “سلامتی و ایمنی غرفه داران ، شرکت کنندگان ، کارمندان و مردم بارسلونا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است”.

MWC بارسلونا یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری در جهان است. نمایشگاه فناوری بستری برای نمایش فناوری های جدید برای غرفه داران است. بسیاری از تولیدکنندگان تلفن نیز از این پلتفرم برای معرفی محصولات جدید استفاده می کنند. باید دید آیا این محصولات در سه ماهه اول سال در رویدادهای منفرد باز هم رونمایی می شوند یا اینکه با تاخیر مواجه می شوند تا در MWC بارسلونا معرفی شوند.

منتظر نمایشگاه MWC 2021 بارسلون هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

شونصد

Milad7

س ی ن ا تبلیغ این یارو کچله حال ادما بهم میزنه😒

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)