حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه یک اسپیکر مناسب خریداری کنیم

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اسپیکر به دستگاه مبدل انرژی گفته می‌شود که انرژی الکتریکی را به صدا تبدیل می‌کند. از بلندگو برای ایجاد صدای بلندتر و واضح تر استفاده می‌شود .سیگنال الکتریکی را مجددا به لرزش فیزیکی تبدیل می کند تا امواج صوتی ساخته شود و هر چقدر فرکانس بیشتر شود صدا بیشتر می شود.

لذت پخش موزیک را با اسپیکر یا باند های حرفه ای به وضوح لمس می کنید. اسپیکر هایی از مدل های کوچک تا بزرگ با قابلت کارایی بالا در مدل های متنوع به صورت اسپیکر سه تیکه و یا اسپیکر حرفه ای و همچنین اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل و… در این مطلب در خرید اسپیکر به شما کمک کنیم.

نکات مهم هنگام خرید اسپیکر

  • کیفیت صدا
  • نوع اسپیکرها
  • فضای محیط و ویژگی های آکوستیک
  • پیدا کردن بهترین اجزای سیستم
  • بهینه کردن سیستم

اسپیکر بلند (حرفه ای)

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم در دنیای دیجیتال و صوت و تصویر، هر روز شاهد روانه شدن محصولات جدیدی به بازار هستیم. یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد، پیشرفت در زمینه صوت و تصویر می باشد. اسپیکرهای بلند از محصولاتی هستند که بسیار مورد توجه کاربران قرار دارند و از کیفیت صدای بالایی برخوردار است تا از شنیدن صدای موسیقی و تماشای فیلم لذت بیشتری ببرید.

اسپیکر های بلند یا همان اسپیکر های قدی با کیفیت عالی و پخش صدای بسیار شنیدنی یک دنیای جدید برای شما ایجاد می کنند. قدرت صدای این اسپیکرهای حرفه ای بسیار بالا می باشد و می تواند فضای زیادی را پوشش دهد.

اسپیکر ایستاده حرفه ای در برندهای مختلف و با کیفیت های بالا تولید می شود ، مدل های جدید اسپیکرهای ایستاده دارای امکانات پشتیبانی از بلوتوث ، کارت USB ، مموری کارت و جک AUX  می باشند.

اسپیکر شارژی پرتابل

در دنیای امروزی با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌های نوین و نیز علاقه روزافزون مردم و مصرف کنندگان به استفاده از اسپیکرهای شارژی قابل حمل بیشتر شده است. در کنار این دستگاه های هوشمند به طور کلی اسپیکر پرتابل یا قابل حمل مدتی است در میان افرادی که دارای دستگاه های قابل حمل مثل لپ تاپ, تبلت یا گوشی موبایل هستند, طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. بلندگوی قابل حمل نه تنها می تواند صدای مناسبی را در اختیار شما بگذارد بلکه به فرمان های صوتی شما نیز گوش می دهد و علمکرد خانه شما را تحت کنترل دارد.

اسپیکر بلوتوثی شارژی در سایزهای کوچک و قابل حمل تولید شده است. به راحتی می توانید اسپیکر شارژی پرتابل مورد علاقه خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

اسپیکر سینما خانگی

اسپیکر سینما خانگی مجموعه ای متشکل از یک دستگاه پخش صوتی و تصویری به همراه تعدادی اسپیکر می باشد. دلیل اصلی طراحی دستگاه سینمای خانگی، ایجاد فضایی شبیه به سینما برای لذت هرچه بیشتر از تماشای فیلم ها در محیط خانه بوده و می‌تواند سیستم صوتی و تصویری خود را به بهترین شکل ممکن برای علاقمندان به فیلم وسینما در آورد. سیستم های جدید سینما خانگی جای خود را به ساندبار داده که با شبیه سازی سه بعدی و اندازه کوچک همان لذت سینماهای خانگی بساز بزرگ را برای افراد داشته باشد

اسپیکر دو تیکه کوچک

اسپیکرهای کوچک دو تکه مناسب برای لپ تاپ و رایانه می باشد که به راحتی قابلیت جابجایی داشته و صدای در حد متوسط را به شما ارائه می دهد. از آنجایی که رایانه بدون اسپیکر نمی تواند صدایی تولید کند شما برای پخش صدا نیاز به اسپیکر دارید و اگر نیاز به پخش صدا در حد معمول دارید می توانید از اسپیکر های دو تیکه استفاده نمایید. برای خروجی صدای بالاتر می توانید اسپیکر های 3 تیکه را انتخاب نمایید.

اسپیکر سه تیکه

اسپیکر3 تیکه با قابلیت و قدرت پخش بسیار خوب برای استفاده کنار کامپیوتر و یا به صورت اسپیکر خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. اسپیکرهای سه تیکه جدید امکان استفاده از بلوتوث و USB و مموری کارت را دارا می باشند و این قابلیت باعث استفاده از آنها در همه محیط ها شده است.

شرکت بازرگانی هیناتا

گروه شرکت هیناتا که از بزرگترین پخش کننده لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل می باشد سعی بر آن دارد که با ارزانترین قیمت ، بهترین کیفیت و خدمات در کنار شما  عزیزان باشد.

شرکت بازرگانی هیناتا در استان البرز واقع می باشد و به سرتاسر ایران بصورت عمده و جزیی خدمات ارائه می دهد. مشتریان عزیز می توانند کالاهای موردنیاز خود را اعم از لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت خریداری نمایند و در اسرع وقت کالای خود را بصورت پستی دریافت نمایند..

شرکت هیناتا این امکان را برای شما فراهم آورده است که برای خرید لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل به صورت آنلاین، براحتی با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت وارد سایت هیناتا شوید و کالاهای مورد نیاز خود را با بهترین و ارزان ترین قیمت اخریداری نمایید.

شرکت بازرگانی هیناتا علاوه فروش جزیی و تکی با قدرت در پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل  با کمترین حاشیه سود نیز فعالیت می نماید. همکاران در این حوزه می توانند در سایت ثبت نام نمایند و پس از تایید توسط ادمین سایت قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده و خرید نمایند.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

من جی بی ال فلیپ 4 خریدم واقعا عالیه و کیفیت مطلوبی داره حتما امتحان کنید

Mahdi

عاشقتم جی بی ال

Milad7

ممنون مفید واقع شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)