حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاراباما؛ بهترین جایگزین نمایندگی ایران رادیاتور و بوتان

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از مهمترین بخش های مورد توجه در ساختمان، سیستم گرمایشی جهت تامین گرمای محیط و آب گرم مصرفی است. با پیشرفت تکنولوژی ها و بهبود راندمان و کیفیت محصولات، امروزه انواع آبگرمکن، پکیج دیواری، رادیاتور و… با امکانات جدید و نمایشگرهای دیجیتال در منازل و محیط کار ما این وظیفه را برعهده دارند. بسیاری از برندهای داخلی و خارجی به تولید این محصولات می پردازند که متاسفانه برخی از آنان با وجود دفاتر نمایندگی، همچنان در ارائه خدمات پس از فروش مناسب دچار مشکلند و برخی دیگر نیز اصلا نمایندگی فعالی ندارند. در این مطلب به اهمیت رسیدگی به سیستم های گرمایشی و خدمات پس از فروش مناسب آنها اشاره می کنیم و مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما را جهت ارائه خدمات باکیفیت و سریع لوازم خانگی معرفی خواهیم کرد.

نصب، سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان در کاراباما

مشابه با هر وسیله دیگری دستگاه های گرمایشی همچون آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری، به مراقبت و نگهداری صحیح و سرویس دوره ای احتیاج دارند. اینکار برای اطمینان از صحت کارکرد دستگاه، حفظ عملکرد بالا و رفع مشکلات و ایرادات جزئی آن جهت افزایش طول عمر مفید دستگاه لازم و ضروریست. علاوه بر این، بروز مشکلات و استهلاک در دستگاه می تواند موجب خرابی پکیج و از کار افتادن آن شود که در این حالت تعمیر پکیج دیواری را لازم می نماید. این مشکل می تواند وقفه ای در زندگی روزمره ما باشد. به همین دلیل سرعت در پاسخگویی جهت رفع مشکل و تعمیر دستگاه برای بازگرداندن شرایط به حالت عادی بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر آن کیفیت خدمات ارائه شده باید در بالاترین حد خود باشد و از آنجا که احتمال بروز دوباره مشکل وجود دارد، گارانتی و تضمین خدمات ارائه شده نیز باید مورد توجه باشد. کاراباما با داشتن تمامی مزایای یاد شده و با توجه به آمار رضایت بالای مشتریان بوتان و ایران رادیاتور خود، با وجود اینکه نمایندگی ایران رادیاتور و بوتان را ندارد قطعا انتخاب به صرفه تری می باشد.

کاراباما سالهاست که خدمات نصب، سرویس و تعمیرات پکیج بوتان و ایران رادیاتور را با بهترین کیفیت ممکن ارائه میکند. مجموعه کاراباما با در اختیار داشتن بیش از 1000 تعمیرکار متخصص و ماهر که به طور میانگین دارای 11 سال تجربه و سابقه فعالیت در مراکز نمایندگی ایران رادیاتور و بوتان میباشند و در سرتاسر مناطق تحت پوشش این شرکت پراکنده اند، امکان ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن و حتی در همان روز را فراهم آورده است.

توجه تیم کاراباما به گسترش زیرساخت های مبتنی بر اینترنت و ساخت پلتفرم هوشمند کاراباما جهت تخصیص اختصاصی تعمیرکارهای همان برند و دستگاه به سفارشات مشتریان و نیز طراحی اپلیکیشن های مشتری و تکنسین، یکی دیگر از راهکارهاییست که سرعت و کیفیت ارائه خدمات در کاراباما را ارتقا بخشیده و موجب رضایت حداکثری مشتریان آن شده است.

با این حال جهت تضمین خدمات خود، کاراباما با اعطای گارانتی 180 روزه برای تمامی خدمات انجام شده، هر گونه نگرانی از بابت صرف هزینه مجدد را برطرف می سازد و علاوه بر نظارت پیگیر بر روی هزینه های نهایی، با سیاست اولویت گذاری “تعویض به جای تعمیر” سعی در کاهش هرچه بیشتر هزینه های تعمیرات مشتریان دارد.

کاراباما به خوبی شرایط اقتصادی حال حاضر را درک نموده و با تکیه بر دانش تخصصی تعمیرکاران آموزش دیده و ماهر خود، رفع مشکلات پیش آمده و تعمیرات پکیج دیواری معیوب تان را تا حد امکان با تعمیر قطعات آن به جای تعویض آنان انجام می دهد.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما علاوه بر سیستم های گرمایشی، در خصوص ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، کولر گازی و… از تمامی برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار، به صورت فعال در 4 استان تهران، البرز، اصفهان و گیلان مشغول به فعالیت است و در صدد گسترش به سایر نقاط کشور نیز می باشد.

خدمات پس از فروش بوتان و ایران رادیاتور

در میان برندهای موجود، ایران رادیاتور و بوتان از برندهای معتبر و نام آشنایی هستند که به تولید محصولات باکیفیت پکیج، رادیاتور، آبگرمکن و… می پردازند. برخلاف اکثر برندهای خارجی که دفاتر رسمی در کشور ندارند، نمایندگی ایران رادیاتور و نمایندگی بوتان در بسیاری از شهرهای کشور حضور دارند. این نمایندگی ها به ارائه خدمات پس از فروش شامل نصب، سرویس و تعمیرات می پردازند. کاراباما نیز با وجود اینکه نمایندگی بوتان و ایران رادیاتور نیست سالهاست که خدمات تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن ارائه میکند. جهت ثبت درخواست تعمیرات پکیج فقط کافیست با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق وبسایت به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس حاصل نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بوتان عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)