حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری خودرو در بازه های ۲ هفته ای انجام خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

طبق اعلام مدیر کل صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، در شرط نداشتن پلاک فعال خانوار برای ثبت‌نام خودرو در طرح فروش فوق‌العاده تجدید نظر شده و باتوجه به مشکلاتی که برای برخی از متقاضیان ایجاد کرد، برداشته شد. گفته می شود فروش فوری خودرو در بازه های ۲ هفته ای انجام خواهد شد.

فروش فوری خودرو

 

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، سهیل معمارباشی ضمن یادآوری مصوبات آخرین جلسه کمیته خودرو برگزار شده، مبنی بر اینکه اجرای طرح واگذاری حدود ۱۵۲ هزار خودرو به صورت هر دو هفته یک‌بار تا پایان سال جاری؛ اظهار کرد:

با تجدید نظر در شرط نداشتن پلاک فعال خانوار برای ثبت‌نام خودرو، باتوجه به اینکه این شرط یکی از محدودیت‌ها برای ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده مدنظر قرار گرفته بود، در آخرین جلسه کمیته خودرو این محدودیت به سبب مشکلاتی که برای برخی از متقاضیان ایجاد شد، برداشته شد. در حال حاضر تنها موضوع پلاک فعال، برای  شخص متقاضی مطرح است و شخص متقاضی ثبت‌نام نباید پلاک فعال داشته باشد.

پیش فروش سایپا و ایران خودرو

پیش فروش سایپا و ایران خودرو

مدیر کل صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ادامه داد: بر این اساس که افزایش فروش فوق‌العاده خودروها از جمله برنامه‌هایی است که برای کمک به تثبیت آرامش در بازار خودرو است، در همین راستا با دستور سرپرست وزارت صمت و تصویب کمیته خودرو مقرر شد طرح واگذاری حدود ۱۵۲ هزار خودرو را برگزار کنیم. یکی از شروط واگذاری خودرو در این طرح‌ها پرداخت ۱۰ درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت‌نام خواهد بود که برای اطمینان از خرید خودرو توسط متقاضی و مدیریت تقاضا این شرط منعقد شده است.

وی افزود:

این مبلغ در هنگام ثبت‌نام به حساب واسطی که توسط شرکت‌های خودروساز اعلام می شود، باید واریز گردد. این ۱۰ درصد مبلغ خودرو از زمان ثبت‌نام تا زمان اعلام منتخبان قرعه‌کشی در حساب واسط، در یک حساب بانکی به اسم فرد متقاضی خواهد ماند و در صورت عدم برنده شدن متقاضی در قرعه‌کشی، این مبلغ که در حساب فرد بلوکه شده بود، قابل برداشت خواهد شد.

منتظر فروش فوری خودرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بیشتر این خودروها میرسه به دست دلال ، قرعه کشی تقریبا صوریه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)