حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord N10 5G با اسنپدراگون ۶۹۰ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس ابتدا رویکرد تولید پرچمدار داشت اما پس از تسلیم شدن اپل و ورود به رده قیمتی های پایین تر، وان پلاس هم تصمیم مشابه گرفت. پس از معرفی وان پلاس نورد متوجه شدیم که این شرکت حتی رده های پایین تری را هم هدف قرار خواهد داد. در ترنجی خواندیم که دو دستگاه جدید در خانواده وان پلاس نورد ارایه خواهد شد. امروز می شنویم که وان پلاس Nord N10 5G با اسنپدراگون ۶۹۰ ارایه خواهد شد. این گوشی میان رده اقتصادی چینی ها خواهد اون که از شبکه 5G هم پشتیبانی می کند.

وان پلاس Nord N10 5G

وان پلاس گوشی هوشمند میان رده خود یعنی OnePlus Nord را اوایل تابستان سال جاری معرفی کرد. این اولین تلفن میان رده این شرکت پس از مدت ها است که هدف آن قیمت پایین تر از ۵۰۰ دلار بود. با این حال، این گوشی مجهز به اسنپدراگون 765G در زمان ارایه راهی ایالات متحده آمریکا نکرد.

وان پلاس تأیید کرد که این شرکت نسخه دیگری را بعداً در این بازار راه اندازی خواهد کرد. اکنون گزارش جدیدی از Android Central ادعا کرده است که این شرکت قصد دارد نسخه جدیدی از OnePlus Nord را در اواخر سال جاری در ایالات متحده ارایه کند.

با استناد به منابع صنعتی، گزارش ادعا می کند كه اسمارت فون آينده به نام OnePlus Nord N10 لقب خواهد گرفت. این گزارش همچنین حاکی از آن است که نام رمز داخلی تلفن هوشمند بیلی است. گفته می شود اولین گوشی از این برند است که با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در پشت ارایه می شود.

علاوه بر این، گزارش همچنین اضافه کرد که Nord N10 ادعا شده توسط Snapdragon 690 تأمین خواهد شد که اولین چیپست کوالکام در سری 600 بوده و از قابلیت اتصال 5G برخوردار است.

 مشخصات احتمالی OnePlus Nord N10 5G

طبق این گزارش، OnePlus Nord N10 5G قصد دارد یک صفحه نمایش 6.49 اینچی FHD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتز را به نمایش بگذارد. این گزارش همچنین نشان می دهد که این شرکت متعهد شده است که نمایشگر 90Hz یا بالاتر را در همه گوشی های خود ارائه دهد. OnePlus Nord N10 5G با حافظه داخلی 6 گیگابایتی و 128 گیگابایتی پشتیبانی می شود که گفته می شود نسخه پایه است.

اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی رسما توسط کوالکام معرفی شد

در زیر کاپوت، انتظار می رود Nord N10 5G با Snapdragon 690  مجهز شود که در گره ۸ نانومتری با جدیدترین هسته های Cortex A77 ساخته شده است. کوالکام اعلام کرده است که این چیپست 25 درصد سریعتر از Snapdragon 675 است. علاوه بر این ، این گزارش همچنین حاکی از آن است که این تلفن هوشمند مودم داخلی Snapdragon X51 5G برای پشتیبانی از اتصال 5G دارد.

از نظر دوربین، انتظار می رود OnePlus Nord N10 5G آینده با دوربین 64 مگاپیکسلی در پشت همراه با لنز زاویه باز 8 مگاپیکسلی و دو حسگر کمکی 2 مگاپیکسلی به بازار عرضه شود.

تاکنون این ها اطلاعات تنها در مورد OnePlus Nord N10 5G آینده موجود است. در مورد اینکه شرکت در حال برنامه ریزی برای ارایه تلفن هوشمند است، هیچ صحبتی در دست نیست. این گزارش ادعا می کند که OnePlus ممکن است Nord N10 را پس از عرضه OnePlus 8T ارایه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید اقتصادی وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

خب
بد نیس ولی باید زیر 250 دلار باشه

AŁɪ

قیمتش باید مشخص بشه نظر بدیم…

Mahdi

ارزشش ۱۱۰ دلاره

MohammadFarhaadi

عالیه با این چیپست.فقط باید دید قیمت چطوره.

Milad7

زیر 300 دلار بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)