حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعمیرات تخصصی را با نمایندگی لنوو تجربه نمایید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

نمایندگی لنوو در ایران این امکان را به همه کاربران و طرفدارن محصولات مختلف این برند می دهد تا بتوانند از خدمات و پشتیبانی ویژه محصولات بهره مند شوند.

تاریخچه و معرفی لنوو

شرکت لنوو در سال 1984 و با نام Legend توسط لی شوانژی در شهر پکن تاسیس شد.

در سال 1993 این شرکت توانست به عنوان بهترین و پرفروش ترین شرکت تولید کننده انواع کامپیوتر و تجهیزات دیجیتالی در چین از دیگر شرکت های این کشور پیشی بگیرد.

در سال 1999 با استراتژی های مختلف و موفق این شرکت توانست به عنوان بزرگترین شرکت در آسیا و اقیانوسیه مطرح شود.

در سال 2003 از ترکیب اولیه اسم قبلی یعنی لجند و همچنین ابتدای novo به معنای نوین، شرکت لنوو شکل

گرفت.

استفاده از استراتژی های موفق تولید و بازاریابی باعث شد تا لنوو بتواند در همه زمینه های تولیدی به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های دنیا به محبوبیت بالایی برسد.

از جمله محصولات تولید توسط لنوو که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند می توان به رایانه های رومیزی، لپ تاپ، تبلت، تجهیزات جانبی، سرور ها و دیگر تجهیزات دیجیتالی اشاره نمود.

امروزه محصولات لنوو به عنوان یکی از بهترین  با کیفیت ترین محصولات بازار شناخته می شوند و طرفداران زیادی دارند که همین امر موجب شده است تا این برند به عنوان پرفروش ترین برند های دنیا در این زمینه شناخته شود.

نمایندگی لنوو

زمانی که لنوو با استراتژی های مختلف توانست پایش را از مرز های کشور چین فراتر بگذارد و مشتریان بیشتری را در سراسر دنیا همراه خود ببیند، برای پاسخگویی بهتر به نیاز های این مشتریان اقدام به تاسیس نمایندگی های مختلف در سراسر دنیا نمود.

در نمایندگی لنوو افراد می توانند همه مشاوره های خرید، فروش محصولات و لوازم جانبی، پشتیبانی کامل، تعمیرات لپ تاپ لنوو و تعمیرات تبلت لنوو و … را با هم و البته با کمترین هزینه دریافت نمایند.

نمایندگی لنوو در ایران سعی نموده است تا با ارائه ی خدمات ویژه و بی نظیر در این زمینه، دغدغه های کاربران و مشتریان که به دنبال استفاده از محصولات لنوو هستند را برطرف نماید.

در این مرکز تمامی مدل های مختلف لپ تاپ و تبلت لنوو با به روزترین تجهیزات تعمیر و رفع عیب می شوند.

مهم ترین موضوع در این زمینه استفاده از نیروی های متخصص است که نمایندگی لنوو به خوبی این موضوع را رعایت نموده است و با جمع آوری بهترین کادر تعمیراتی کشور، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه می کند.

تعمیر لپ تاپ لنوو با ضمانت و کیفیت بالا

در بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو که یکی از اصلی ترین بخش های نمایندگی لنوو می باشد، همه مدل های لپ تاپ لنوو که دچار نقص و عیب سخت افزاری یا نرم افزاری شده باشند، تعمیر می شوند.

بعد از مراجعه مشتریان به این مرکز، تیم فنی مرکز با استفاده از به روزترین ابزار به عیب یابی این دستگاه ها می پردازد.

با توجه به اینکه ساختار لپ تاپ های لنوو تخصصی می باشد، این رفع عیب و البته آشنایی تعمیرکاران مرکز با سخت افزار دستگاه می تواند بسیاری از راه تعمیر را برای آن ها آسان نماید.

بعد از رفع عیب صحیح دستگاه، فقط آن قسمت توسط تجهیزات مناسب تعمیر می شود تا دیگر قسمت ها در حین تعمیر دچار مشکل نشود.

البته زمانی که برخی از قطعات دستگاه مانند قاب نمایشگر قابل تعمیر نبوده و یا تعمیر آن ها از نظر اقتصادی ارزش بالایی ندارد، باید برای تعویض این قطعات اقدام نمود که به راحتی می توانید قطعات اورجینال را در این مرکز خریداری و برای دستگاه خود استفاده نمایید.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر لپ تاپ لنوو به شما کمک می کند تا شاهد کارایی و دوام دستگاه خود باشید و این موضوع می تواند هزینه های بعدی برای تعمیر لپ تاپ را کاهش دهد.

تعمیر تبلت لنوو را به ما بسپارید

تبلت های لنوو با توجه به ساختار ظریفی که دارند باید از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مورد مراقبت بیشتری باشند.

هر چند ممکن است در برخی از این موارد این تبلت ها نیز دچار مشکل شده و نقص نرم افزاری یا سخت افزاری پیدا کنند.

اگر تبلت شما به هر دلیل روشن نمی شود یا در حین کار هنگ می کند و یا قسمتی از سخت افزار آن دچار مشکل فنی یا شکستگی شده است می توانید به قسمت تعمیر تبلت لنوو مراجعه نموده و از خدمات ویژه و بسیار با کیفیت این قسمت استفاده نمایید.

تعمیر تبلت لنوو با کمترین هزینه و بالاترین سرعت برای شما انجام می شود و در پایان علاوه بر مهلت تست برای قسمت های خراب شده، گارانتی معتبر تعمیر نیز به مشتریان ارائه می شود.

در صورت نیاز به تهیه لوازم جانبی اصل تبلت و یا لپ تاپ لنوو می توانید از نمایندگی لنوو استفاده نمایید که این تجهیزات را به صورت اصل و اورجینال با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

لنوو تو لپتاپ زیاد سلیقه بخرج نمیده. ظاهرش ایده آل نیست

Mahdi

مک

Milad7

ممنون 👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)