حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صدای آمیتا باچان برای الکسا در هند استفاده خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | چهره ها

صدای آمیتا باچان به زودی در الکسا قرار می گیرد. آمازون از همکاری با این ستاره ۷۷ ساله بالیوودی خبر داده است که صدای او را به دستیار دیجیتال آمازون می آورد و او را به عنوان اولین صدای مشهور هندی در الکسا تبدیل می کند. جالب است نه؟ از دستیار صوتی خود سوال بپرسید و با صدای آمیتا باچان پاسخ بشنوید.

صدای آمیتا باچان به عنوان دستیار صوتی الکسا

مهارت آمیتا باچان Alexa جوک، آب و هوا، مشاوره، شیاری (شعر اردو)، نقل قول های انگیزشی و موارد دیگر را ارائه می دهد. این برنامه قرار است در سال ۲۰۲۱ به عنوان یک تجربه پولی به بازار عرضه شود، اما آمازون می گوید شما می توانید با گفتن این جمله در هر دستگاه مجهز به الکسا، طعم آنچه را که به نظر می رسد، مزه کنید: “الکسا، سلام به آقای آمیتاب باچان”.

باچان در بیانیه ای از طریق پست گفت:

“فناوری همیشه به من فرصتی داده تا خودم را با فرم جدید سازگار كنم.” “چه در فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، پادکست ها و هم اکنون، من از ایجاد این تجربه صوتی در همکاری با آمازون و الکسا هیجان زده هستم. با استفاده از فناوری صوتی، ما در حال ساخت چیزی هستیم تا بتوانیم با مخاطبان و افراد خیرخواهانه من ارتباط موثرتری برقرار کنیم. “

الکسای آمازون هند، پونیش کومار، رهبر تجربه کاربری افزود:

“صدای آقای باچان برای هر هندی که با بالیوود بزرگ شده واقعا به یاد ماندنی است. این ترکیب برای ایجاد لذت بیشتر و ساده سازی زندگی مشتریان ، یک زمین عالی ارائه می دهد. ما هیجان زده هستیم که می بینیم مشتری های ما وقتی از الکسا استفاده می کنند و صدای او را می شنوند چگونه پاسخ می دهند. “

آمازون الکسا

باچان اولین سلبریتی هندی است که صدای خود را به الکسا وام می دهد، اما او به ساموئل ال جکسون پیوست که در سپتامبر سال گذشته به عنوان اولین صدای مشهور الکسا اعلام شد. صدای جکسون الکسا فقط با انگلیسی (ایالات متحده) در دسترس است، مواظب باشید. اعلام آمازون نشان می دهد صدای الکسا باچان به هند محدود خواهد شد و نسخه اولیه نمایش نشان می دهد که او به زبان هندی صحبت خواهد کرد. مشخص نیست که آیا باچان به انگلیسی نیز صحبت خواهد کرد یا خیر.

الکسا در دستگاه های Amazon Echo ، Fire TV Stick و بسیاری از تلفن های شخص ثالث ، بلندگوهای بلوتوث ، هدفون ، ساعت و تلویزیون در دسترس است. همچنین از طریق برنامه الکسا یا برنامه آمازون در اندروید در دسترس است.

نظر شما درباره این همکاری باچان با الکسا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

چه مسخره

silver30

توی ایرانم قرار هست با صدای مموتی بیاد بعد بگه خسته شدیییین ,گرمتووونه

Milad7

نوستالژی دوران کودکی 😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)