حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خاص ترین هتل های تبریز

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

هتل های تبریز متنوع هستند و با رزرو هتل تبریز به‌صورت آنلاین می‌توانید هم در وقت خود صرفه‌جویی کرده و هم امکانات و اطلاعات هتل رزروی خود را از پیش بدانید. دیگر مثل قبل نیست که رزرو هتل در تبریز یا هر شهر و حتی کشور دیگری به‌صورت حضوری و با مشقت فراوان باشد. حالا همه چیز راحت‌تر شده و با دردست داشتن لیستی از بهترین و خاص‌ترین هتل‌ها می‌توانید به‌راحتی انتخاب کنید. درادامه با خاص‌ترین هتل های تبریز آشنا می‌شوید و انتخاب را برایتان بین هتل های تبریز راحت‌تر خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

هتل لاله کندوان

قطعا درصدر جدول خاص‌ترین هتل های تبریز هتل لاله کندوان قرار خواهد گرفت. این هتل صخره‌ای در 60 کیلومتری شهر تبریز واقع شده و سال ساخت آن به 1386 برمی‌گردد و سومین هتل صخره‌ای دنیا محسوب می‌شود. این هتل 16 واحد صخره‌ای و کله‌قندی دارد و به‌دلیل چشم‌انداز بی‌نظیر، آب‌وهوای خوب و امکانات یک هتل پنج ستاره مسافران را ترغیب به اقامت در این هتل می‌کند. این هتل به‌دلیل شرایط قرارگیری در کوهپایه‌ها فاقد آسانسور یا بالابر است. رستوران هتل 125 نفر ظرفیت دارد و می‌توانید باکیفیت‌ترین غذاها را در هتل میل کنید. امکاناتی دیگر همچون صبحانه، روم‌سرویس، آب رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، فضای سبز، خدمات خانه‌داری، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات تور، روزنامه، خدمات باربری، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، آژانس مسافرتی، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته و… در این هتل پیدا می‌شود.

آدرس: تبريز، دهكده توريستي كندوان

هتل پارس ائل گلی

این هتل تمام شیشه‌ای بهترین موقعیت و چشم‌انداز را در بام شهر تبریز دارد و در بهمن ماه سال 1380 افتتاح شد. برج هتل شامل 17 طبقه و 180 اتاق است که امکانات رفاهی فراوانی دارد. یکی از امکانات جذاب هتل رستوران گردان آن محسوب می‌شود. چشم‌انداز فوق‌العاده، غذاهای متنوع و باکیفیت و طعم لذیذ آن‌ها باعث متمایزشدن این هتل و رستورانش از باقی هتل های تبریز است. جاذبه‌های گردشگری فراوانی نزدیک به هتل هستند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. مسجد کبود، بازار تبریز، عمارت کلاه پهلوی، سورتمه، پارک آبی هلیا، پارک و باغ‌وحش ائل گلی، رودخانه مهران و… از دیدنی‌های نزدیک به هتل پارس ائل گلی هستند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به‌کارکنان چندزبانه، اینترنت، سالن کنفرانس، لاندری، فروشگاه، تالارهای متنوع، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، گیم‌نت، ترانسفر رایگان از فرودگاه، کافی‌نت، تاکسی سرویس، سالن ورزشی و… اشاره کرد.

آدرس: تبریز، جنب پارک ائل گلی تبریز

واحد اقامتی جهانگردی تبریز

ائل گلی یکی از نمادهای اصلی شهر تبریز محسوب می‌شود. هر مسافری که به این شهر سفر می‌کند، بازدید از این جاذبه را حتما در برنامه خود قرار می‌دهد. واحد اقامتی گردشگری جهانگردی واقع‌در این منطقه در سال 1342 افتتاح شده و بازسازی آن که به‌خاطر ارتقا کیفیت انجام شد، به سال 1397 بازمی‌گردد. این مجموعه با دو سوئیت دو تخته و 40 چادر به‌صورت کمپین فعالیت می‌کند و آماده ارائه خدمت به مسافران است. دو سوئیت واحد اقامتی در سکوی پنجم قرار دارد و چشم‌انداز آن روبه استخر است. پارکینگ مجموعه به‌صورت رایگان و با ظرفیت 30 خودرو برای مسافران درنظر گرفته شده و امکانات دیگری مانند اینترنت رایگان، چای‌ساز، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، فضای سبز، مینی‌بار با هزینه، پذیرش 24 ساعته و… در هتل وجود دارد.

آدرس: تبریز، کمربندی تهران، مجموعه پارک ائل گلی، ضلع جنوب شرقی استخر

هتل کاسپین تبریز

این هتل در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و در چهار طبقه و 20 اتاق ساخته شده است. اتاق‌های هتل یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل و اتاق سه تخته هستند و امکاناتی مانند روم‌سرویس، صبحانه، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس‌بهداشتی فرنگی در اتاق، مینی‌بار با هزینه، صندوق امانات، رستوران با ظرفیت 70 نفر، پارکینگ سرپوشیده و روباز به‌صورت رایگان، صرافی و… در هتل وجود دارد. با رزرو هتل تبریز از سایت‌های معتبر در وقت خود صرفه‌جویی کرده و انتخاب خود را نهایی کنید.

آدرس: تبریز، خیابان شهید بهشتی، بعد از پل منصور، مقابل خانه معلم

برای مطالعه بیشتر شما : هتل آفتاب شرق کیش

هتل ارسی تبریز

هتل بوتیک ارسی در سال 1398 افتتاح شده و در وسعت 1000 مترمربع فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل چهار طبقه و پنج اتاق دارد که اتاق‌های آن به سه دسته دو تخته دابل لاجورد، دو تخته دابل کهربا و دو تخته توئین الماس تقسیم می‌شود. امکاناتی همچون رستوران با ظرفیت 30 نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت محدود پنج خودرو، صبحانه، سرویس‌بهداشتی فرنگی در اتاق، آب رایگان، پذیرش 24 ساعته، کتابخانه، خدمات تور، خدمات خانه‌داری، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات بیدارباش و… در هتل موجود است. پرسنل آموزش‌دیده این هتل در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران ارائه دهند.

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، کوی بهارستان، کوچه سوم، پلاک 19

 

هتل دریا تبریز

هتل سه ستاره دریا در سال 1358 افتتاح و در سال 1382 به‌دلیل ارتقای کیفیت بازسازی شد. ساختمان هتل در پنج طبقه و 104 اتاق بنا شده و دسترسی مناسبی به مراکز خرید و دیدنی‌های تاریخی و تفریحی همچون خانه مشروطه، مقبره‌الشعرا، بازار بزرگ تبریز، مسجد جامع، رستوران سنتی شهریار و… دارد. امکاناتی مانند پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو به‌صورت رایگان، صبحانه، آب رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، استخر، سونا، جکوزی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، وسایل بدنسازی و… برای این هتل درنظر گرفته شده است. هتل دریا تبریز با این امکانات و کارکنان مجرب اقامتی خوش را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس: تبریز، خیابان راه آهن (۲۲ بهمن)، مقابل مرکز درمانی بابک

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.v

هتل ائل گلی خیلی فوق العادست واقعا حرف نداره.
البته هتل شهریار رو از قلم انداختین

AŁɪ

ائل گلی معرکست👌

Milad7

تو این فشار اقتصادی کمتر کسی توان رفتن به هتل های مجلل را داره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)