حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین GoPro Hero 9 Black تاریخ ۲۶ شهریور ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

بر همگان واضح است که که اکشن کمرا پرچمدار آینده GoPro همین گوشه و کنار است. دو هفته پیش در ترنجی برای شما نوشتیم که دوربین GoPro Hero 9 Black با نمایشگر رنگی روی قاب جلویی ارایه خواهد شد. امروز اما رسما مشخص شد که دوربین GoPro Hero 9 Black تاریخ ۲۶ شهریور ۹۹ معرفی خواهد شد.

دوربین GoPro Hero 9 Black

مراسم رونمایی، که برای ۲۶ شهریور برنامه ریزی شده است، همراه با تیزر تبلیغاتی که به طراحی دوربین اشاره می کند و چند ویژگی جدید را نشان می دهد، تأیید شد. GoPro Hero 8 به روزرسانی های جزئی و ویژگی های جدیدی را به وجود آورد. با این حال، این بار ممکن است ما شاهد یک بازسازی اساسی سخت افزار باشیم. عنوان “بیشتر همه چیز” نکته دیگری در مورد ارتقا بالقوه است.

اولین تیزر همچنین تأیید می کند که GoPro Hero 9 Black سنسوری با وضوح بالاتر به ارمغان می آورد و یک قدم بالاتر از رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی است که اسلاف آن ارائه می دادند. اخبار فاش شده حاکی از آن است که از یک سنسور تصویر بزرگتر با رزولوشن 20 مگاپیکسل بهره می برد که قادر به فیلمبرداری 5K 30fps برای اولین بار است. سایر حالت های عکسبرداری مانند 4K 60fps ، 1080p 240fps و حرکت آهسته حفظ می شوند.

همین منبع همچنین حاکی از آن است که ظرفیت باتری نیز تا 1،720 میلی آمپر ساعت، تقریباً 40٪ ارتقا یافته نسبت به بسته 1،220 میلی آمپری در مدل فعلی، شاهد یک ارتقا بزرگ خواهد بود. مشخص نیست که این موضوع تا چه اندازه بر روی دوام باتری تأثیر خواهد گذاشت زیرا گفته می شود که صفحه جلوی کاغذ الکترونیکی با نمایشگر رنگی بزرگتری جایگزین می شود تا عکس های بهتر فریم در هنگام فیلم برداری یا سلفی ها گرفته شود. سایر تغییرات سخت افزاری شامل پوشش جدید لنز قابل تعویض خواهد بود که Hero 8 به طرز شگفت انگیزی از آن بی بهره شد.

در بخش نرم افزار، GoPro Hero 9 Black همچنین قرار است تثبیت کننده تصویر HyperSmooth 3.0 را برای فیلم های “gimbal-like” بدون هیچ لرزش و Time Warp 3.0 را برای ایجاد حتی ساده تر فیلم های با سرعت بالا به ارمغان بیاورد. همچنین می توانیم بهبودهایی را در بیت-ریت ویدئو ، HDR ، ضبط تصویر RAW و غیره مشاهده کنیم. این ارتقا همچنین می تواند برچسب قیمت بالاتری داشته باشد.

با این به روزرسانی ها، GoPro از نظر قابلیت عکسبرداری قادر به جابجایی با Insta360 One R خواهد بود. جالب اینجاست که هنوز هیچ اشاره ای به جانشین GoPro Max نشده است. نظر شما چیست؟ منتظر دوربین GoPro Hero 9 Black هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

سینا عطایی جان قیمتشم بگو بی زحمت 🙂

Finch

خدایاااااااااااا من‌چه غلطی کردم که این A80رو نصیبم کردی
گوشی استایلش فوق العاده
صفحه نمایش فضایییییییی
دوربین عالی
شارژر ۲۵ وات عالی » نیم ساعت ۸۰ درصد
نمی‌دونم این حرومی اسنپ ۷۳۰ از کجا پیداش شد.
سی پی یو مشکلی نداره ها
ولی گرافیک نمی‌دونم باید برم با چی مقایسه کنم حتی گرافیک Mali G71 mp2 رو اگزینوس ۷۹۰۴ هم از این حرومی قوی تره
خدیا غلط کردم این چه کوفتیه آخه 😭😭😭😭⁦

Taha

بهت حق میدم😅😭
منم بودم به جای g90t اسنپ ۷۳۰ می‌گرفتم وضعیتم همین بود😭😅😂🥺
#سلطان ایموجی های بی ربط

Milad7

A80 سامی خریدی؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)