حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی کدامند؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر تمایل دارید با یک هزینه محدود، دست به یک بازاریابی قدرتمند بزنید؛ از هدایای تبلیغاتی بهره گیرید. اما این بدان منظور نیست که هر کالایی را بسته بندی کرده و به مشتریان خود هدیه دهید. شما برای دیده شدن باید از بهترین محصولات استفاده نمایید. در این مطلب نگاهی به محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 2020 می‌اندازیم.

حتماً شما هم از اهمیت هدایای تبلیغاتی در آینده یک کسب‌وکار خبر دارید. هدایای تبلیغاتی می‌توانند سبب افزایش مشتریان، کسب سود بیشتر، ایجاد حس خوب در مشتریان و گستردگی تبلیغات برند شما شوند. در کنار این پارامترها محصولات تبلیغاتی هم ارزان هستند و هم آنکه افراد بسیاری علاقه‌مند به دریافت آن می‌باشند. اما هنگام هدیه دادن باید هوشمندانه فکر کنید و از محبوب‌ترین هدایای موجود در بازار استفاده نمایید.

در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی در سال 2020 می‌پردازیم که استفاده از آن‌ها قطعاً بر بازاریابی برند شما تأثیر قوی و ماندگاری خواهد داشت.

8 مورد از هدایای تبلیغاتی محبوب بین مشتریان

در ادامه با لیستی از محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی که به صورت رایگان به مصرف‌کنندگان یک شرکت هدیه می‌شود، اشنا می‌شویم.

  • ۱- ظروف آبخوری تبلیغاتی

ظروف آبخوری تبلیغاتی یکی از پر استفاده‌ترین محصولات تبلیغاتی در ایالات متحده است که شرکت‌ها به مصرف‌کنندگان خود هدیه می‌کنند. جالب است بدانید که بیش از 70 درصد مصرف‌کنندگان آمریکایی دارای لیوان‌های تبلیغاتی هستند.

پس باید گفت لیوان تبلیغاتی، فلاسک تبلیغاتی و بطری آب یک ایده عالی جهت گسترش نام برند یک مجموعه است. زیرا مشتریان لیوان‌ها را در هر مکانی استفاده می‌کنند.

  • ۲- تی شرت تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی تأثیر زیادی بر آینده هر کسب‌وکاری دارد. نام تجاری یک شرکت بر روی لباس‌ها سبب دیده شدن بیشتر یک مجموعه در دنیا می‌شود که شهرت آن را به گوشه گوشه جهان می‌برد. این دقیقاً یکی از مزایای تی شرت‌های تبلیغاتی است.

همچنین تی شرت‌ها از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. 63 درصد از مشتریان تقریباً لباس را به مدت 14 ماه استفاده می‌کنند. لباس‌ها نیز یکی از بیشترین تأثیر را در بازاریابی دارند زیرا اغلب در مکان‌های عمومی پوشیده می‌شوند.

  • ۳- ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی یکی از ابزارهای پرکاربرد برای گسترش بازاریابی یک برند است. مخصوصاً زمانی که از آن در نمایشگاه‌های تجاری استفاده شود. زمانی که شما آرم برند خود را بر روی ساک دستی حک کرده و به مشتریان تحویل می‌دهید، یعنی برند خود را در تمامی شهر یا کشور تبلیغ کرده‌اید.

همچنین ساک‌های دستی در زمره کالاهایی با بالاترین تأثیر و ماندگاری هستند؛ زیرا از آن‌ها بیشتر در مکان‌های عمومی استفاده می‌شود.

  • ۴- پاوربانک تبلیغاتی

پاور بانک تبلیغاتی در حقیقت بازاریابی شما را شارژ می‌کند! محصولات الکترونیکی ازجمله هدایایی هستند که افراد در هر قشر و هر سنی به آن علاقه نشان می‌دهند. کالاهایی همچون پاوربانک، فلش مموری تبلیغاتی و اسپیکر تبلیغاتی به معرفی یک برند کمک کرده و به محبوبیت آن می‌افزایند. زیرا این روزها همه از این وسایل استفاده می‌کنند و هر روز نام برند شما را که بر بدنه آن‌ها حک شده، می‌بینند.

  • ۵- فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی در سال 2019 لقب “ابزاری سودمند” در بازاریابی یک برند را از آن خود کرد. 58 درصد مشتریانی که فلش مموری تبلیغاتی دریافت کرده بودند، اعلام کردند که این کالا را همیشه در نزد خود نگه می‌دارند زیرا بسیار مفید و پرکاربرد است.

همان‌طور که می‌دانید فلش مموری ها در حجم‌ها و رنگ‌های گوناگون موجود است. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود تعدادی از آن‌ها را خریداری کرده و در رویدادهای مختلف به مشتریانتان هدیه دهید.

  • ۶- لباس تبلیغاتی

لباس تبلیغاتی شامل انواع گوناگونی می‌شود. آرم یک برند به آسانی می‌تواند بر روی یک کلاه، ژاکت، روسری، جوراب و یا هزاران اقلام پوشاکی دیگر حک شود.

لباس تبلیغاتی نیز گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات است زیرا 70 درصد مصرف‌کنندگان هدایای تبلیغاتی؛ لباس‌هایی را که در بیرون از خانه می‌پوشند را به مدت یک سال یا بیشتر نگه می‌دارند. این یعنی؛ شما با یک کالای پوشاکی برای مدت‌های طولانی در حال تبلیغ خود بدون پرداخت هزینه هستید.

  • ۷- خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یک هدیه عالی و خوب است. زیرا اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا یک خودکار در جیب، کیف و یا کشوی میز خود داشته باشند. افراد اغلب خودکارهای خود را به مکان‌های عمومی می‌برند و حتی به افراد غریبه نیز برای نوشتن، قرض می‌دهند.

قرار دادن نام برند بر بدنه خودکار، این احتمال را دارد که افراد گوناگونی نام شرکت شما را ببینند و به خاطر بسپارند.

  • ۸- هولدر گوشی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی که این روزها مرسوم شده و طرفداران زیادی دارد؛ هولدر گوشی است. هولدر گوشی همان پایه محافظتی از گوشی است که افراد تقریباً در تمام روز از آن در مکان‌های عمومی استفاده می‌کنند.

می‌توان تصور کرد در این شرایط نام برند شما در هر مکانی حضور خواهد داشت و شما با یک هزینه اندک، تبلیغات وسیعی را در سطح شهر انجام داده‌اید.

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی در بین مشتریان ایرانی

مواردی که در بالا ذکر شده از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی در اکثر کشورهای دنیا است که مصرف‌کنندگان علاقه بسیاری به دریافت آن دارند. پس با خیال راحت می‌توانید آن را به مشتریان و شرکای ایرانی و خارجی خود هدیه دهید. اما در این بین مشتریان ایرانی به برخی اقلام دیگر نیز علاقه نشان می‌دهند که در بازاریابی کسب‌وکار ایرانی تأثیر گذار خواهد بود.

برخی از محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی که می‌توانید برای هدیه دادن به مشتریان و شرکای ایرانی خود استفاده کنید؛ شامل موارد زیر می‌شود:

  • ۱- کتاب نفیس تبلیغاتی
  • ۲- ست مدیریتی تبلیغاتی
  • ۳- جا کارتی تبلیغاتی
  • ۴- جا کلیدی تبلیغاتی
  • ۵- ست مانیکور تبلیغاتی
  • ۶- صنایع دستی
  • ۷- سر رسید تبلیغاتی

از کجا می‌توان هدایا تبلیغاتی را سفارش داد؟

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش، با ارائه انواع هدایای گوناگون در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای رویدادهای مختلفی همانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند. برای ارتباط با این شرکت می‌توانید با شماره 02188403004 تماس بگیرید یا به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

محبوب ترین گزینه خودکار هستش بعدش فلش مموری!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)