حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت از قوانین تغییرکرده اپ استور انتقاد کرد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل، اخبار، مایکروسافت

در طی هفته گذشته بود که اپل در قوانین اپ استور تغییرات ایجاد کرد تا برنامه های استریم محتوا بتوانند در این فروشگاه نرم‌افزاری بزرگ حضور یابد اما حالا مایکروسافت از اپل گلایه می کند که تغییرات صورت گرفته برای کاربران تجربه خوبی را فراهم نمی‌کند.

اپل کوتاه نمی‌آید؛ جدال اپ استور ادامه می‌یابد

تغییرات صورت گرفته در پلتفرم نرم‌افزاری اپل از این قرار است کرد برنامه هایی که محتوا را استریم می کنند می توانند در اپ استور حضور یابند تنها در صورتی که تک تک مواردی که در این برنامه‌ها به فروش می‌رسد برای پرداخت از لایه پرداخت درون برنامه ای اپل استفاده کنند کند که در این صورت شامل مالیات ۳۰ درصدی اپل می‌شوند. غیر از جنبه مالی این قوانین تمامی بازی هایی که در این سرویس ها ارائه می شود باید به صورت جداگانه برای بازرسی نزد اپل ثبت شود و تأییدیه برای حضور در این برنامه ها را دریافت کنند؛ این قوانین وضع شده موجب سردرگمی و دوباره کاری برای بسیاری از توسعه دهندگان می شود.

ایکس کلاود

مایکروسافت در بیانیه‌ای که از طریق سایت ورج منتشر کرده، می‌گوید:

تغییرات شکل گرفته در قوانین اپ استور کافی نیست و تجربه درستی را برای کاربران شکل نمی‌دهد. فرض کنید چگونه هر شخص می‌تواند به محتوای خود در برنامه های استریم فیلم و آهنگ دسترسی یابد. چرا نباید همین سهولت در قبال برنامه های استریم بازی نیز صدق کند؟ کاربران ما در مرکز توجه ما قرار دارند و ما در تلاشیم تا بهترین تجربه را برایشان فراهم کنیم.

مایکروسافت با اشاره به فیلم ها و موسیقی زیر چشمی نگاهی دارد به نتفلیکس و اسپاتیفای که کاملاً منطقی است. هیچ کدام از پلتفرم های اشاره شده و یا حتی رقبایشان برای حضور در اپ استور تمامی فیلم ها یا موسیقی ها را به تأیید اپل در نیاورده‌اند ولی هیچ مشکلی تاکنون سد راه آنان نشده است. لازم به ذکر است که تمامی بازی هایی که در پلتفرم ایکس باکس حضور دارند از پیش توسط نهادهای مربوطه رتبه بندی شده‌اند و اگر اپل در زمینه فراهم کردن محیطی امن برای کاربران بهانه آورد، کاملاً بی‌معنی و بیجاست.

تا کنون نه مایکروسافت و نه گوگل سرویس هایشان مربوطه شان یعنی ایکس کلاود و استادیا را به پلتفرم های اپل نیاورده اند و باید دید در آینده می‌توانند اپل را وادار به سر خم کردن بکنند یا خیر. مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

 

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

اینم که فقط میخاد بکوبونه اپ استور رو:/
دوستان بنظرتون برا انلاک بوتلودر گوشی چه برنامه ای استفاده کنم؟خودم با اس ای بوتلودر تست کردم ارورداد

TheFreeCritic

سوپر والپیپر مریخ رو دارم ولی سوپر والپیپر زمین دانلود نمیشه!
http://uupload.ir/files/r1xm_screenshot_2020-09-12-20-42-41-749_com.miui.miwallpaper.jpg

m.b

تغییر آی‌پی…

TheFreeCritic
m.b

پاک کردن کش
استفاده از وای‌فای
پروکسی و درگاه رو توی دیتا پاک کردی؟ چون گوشی رو تازه گرفتی اگر اونا رو پاک نکنی نت دیتا تو بعضی سایتا و مکان ها کار نمیکنه…

TheFreeCritic

داداش منظورتو متوجه نمیشم

m.b

پاک کردن کش رو که دوستمون گفت…
منم گفتم اگبجای دیتا با وایفای‌ دانلود کن…
و اینکه اولین روز استفاده از دیتا معمولاً تنظیمات اینترنت مشکل داره واسه همه گوشی های شیائومی و خیلی از گوشی های دیگه خصوصاً مال ايرانسل… باید بری تو نام نقاط دسترسی و تنظیمات اینترنت و پروکسی و درگاه رو پاک کنی تا سایتا همه با دیتا بالا بیان…

TheFreeCritic

کش کدوم اپ رو پاک کنم؟

The MTest MT

اپی که ازش دان میکنی

TheFreeCritic

اپ تم خود شیا هست اصن دیتاشم پاک کردم ولی دان نمیشه

Mahdi

عاشقتونم دعوا نکنید

Milad7

یادش بخیر ویندوزفون حکایتی بود برای خودش =)) دیگ به دیگ میگه روت سیاه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی