حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هواوی Watch GT RS با قیمت احتمالی ۴۰۰ یورو ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

ساعت های هوشمند هواوی به تازگی ارایه شده اند اما جدیدترین گزارش ها می گویند که ساعت پریمیوم تر در راه است. گفته می شود که ساعت هوشمند هواوی Watch GT RS با قیمت احتمالی ۴۰۰ یورو ارایه خواهد شد. این ساعت احتمالا همراه هواوی Mate 40 عرضه می شود.

هواوی Watch GT RS

چند روز پیش، هواوی از ساعت هوشمند Watch GT 2 Pro، جدیدترین ساعت هوشمند خود با حالت های ورزشی حرفه ای و پشتیبانی از شارژ بی سیم، رونمایی کرد. ساعت هوشمند جدید به طور قابل توجهی گران تر از ساعت های هوشمند قبلی هواوی با قیمت شروع 329 یورو است. به نظر می رسد که حتی یک مدل گران تر نیز در دسترس است و با نام Huawei Watch GT RS روانه بازار می شود.

اطلاعات موثق از طرف RODENT950 بدست آمده و طبق گفته وی، هواوی ساعت گرانتر Watch GT RS را در کنار سری Mate 40 معرفی خواهد کرد.

ما هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات ساعت هوشمند آینده نداریم اما انتظار داریم از شارژ بی سیم، پایش SpO2 و حالت های ورزشی حرفه ای پشتیبانی کند. شاید حتی ممکن است نوار قلب داخلی (ECG) داشته باشد.

اگر Watch GT 2 Pro با قیمت 329 یورو شروع شود، احتمال نزدیک شدن Watch GT RS به 399 یورو وجود دارد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید یک ساعت پریمیوم تر برای شما جذاب باشد؟ از ساعت هوشمند چه انتظاراتی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

با این قیمت مفت نمیارزه

Auroro

روحد سامسونگ در پیش گرفته

Auroro

روش

online_wireless

واقعا گرونه نميدونم چرا اكثر برندها قيمت هاشون رو افزايش دادن، اميدوارم شيائومي هم ساعت بزنه چون معمولا قيمتاش مناسبه

Milad7

بر باو چه خبره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)