حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی می گوید گوشی های با EMUI 11 می توانند به HarmonyOS آپدیت شوند

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | آپدیت، هواوی

هواوی روز گذشته پرده از سیستم عامل HarmonyOS 2.0 برداشت و این دومین ارایه سیستم عامل اختصاصی آن بود. این شرکت همچنین اعلام كرد كه هدف آن ارایه تلفن های هوشمند با سیستم عامل جدید در سال ۲۰۲۱ است. همزمان رابط کاربری EMUI 11 هواوی هم معرفی شد. امروز اما هواوی می گوید گوشی های با EMUI 11 می توانند به HarmonyOS آپدیت شوند.

 

یک نماینده هوآوی به Android Authority تأیید کرده است که برای تجربه سیستم عامل هارمونی، هنگامی که در نهایت به دستگاه های تلفن همراه می آید، لزوماً نیازی به خرید یک گوشی هوشمند جدید نخواهید داشت.

نماینده از طریق پاسخ الکترونیکی به ما گفت:

“بله، دستگاه هایی که از EMUI 11 مبتنی بر فناوری توزیع شده استفاده می کنند در آینده واجد شرایط برای ارتقا به سیستم عامل هارمونی هستند.”

مشخص نیست که آیا ارتقا به سیستم عامل هارمونی برای همه دستگاه های دارای EMUI 11 در دسترس خواهد بود یا اینکه هواوی فقط نسخه خاصی را برای دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید خود ارائه می دهد. همچنین مشخص نیست که آیا این یک تغییر اجباری است یا یک آپشن اختیاری است. با این وجود پیشنهاد بسیار جالبی ارائه می دهد و می تواند یک پلتفرم جذاب برای دستگاه های بدون خدمات گوگل مانند سری Mate 30 و سری P40 باشد.

ما هنوز هم Harmony OS 2.0 را روی تلفن هوشمند ندیده ایم، بنابراین کاملاً مطمئن نیستیم که چه انتظاری می توان داشت. با این حال، این شرکت قبلاً از ادغام دستگاه های مختلف و انتقال داده ها، شناسایی صدای هوشمندتر و بهبود امنیت تبلیغ کرده است. ما حتی یک پیش نمایش یا لوگو این سیستم عامل را هم نداریم اما حالا در نسخه دوم خود است.

آیا در صورت انتخاب تلفن هواوی خود را به سیستم عامل هارمونی ارتقا می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

سیستم عاملی که هنوز در اول راهه و هیچ نرم افزار و بازی ای پشتیبانی نمیکنه
مثل اینکه خودت با پای خودت بری ز…ن..د..ا..ن.
هنوز مونده
سرویس های گوگل رو هم اگر اپدیت کنی از دست میدی
حداقل دو سال صبر کنید دولوپر ها بهش روی بیارن

MohammadFarhaadi

هارمونی تمام نرم افزارهای اندروید رو اجرا میکنه(یا بیشترش رو) ولی این به کنار هواوی بزرگترین تیم توسعه دهنده های دنیا رو داره فکر کنم هفتصد هزار نفر!!!احتمالا اندروید رو به چالش بکشه اونم شدیدا!

afsoon

من که میگم هواوی موفق میشه و اکوسیستمش تا چند سال اینده فراگیرترین میشه .سرمایه گذاری خعلی زیادی کرده هواوی و این می‌تونه حتی چین رو خودکفا کنه از برخی چیزا

The MTest MT

با بخش اولت موافقم ولی گیریم چین خودکفا شه،وقتی همه دنیا ازش خوششون نیاد به دردی نمیخوره

AŁɪ

عالی پوز آمریکا به گوزه ….ببخشید 😶 چی شد خودمم نفهمیدم.

Mahdi

هواوی miui 11 رو معرفی کرد

sina1111

اجازه ندید این جمله هیچوقت فراموش بشه =))))

pooria

چی بگم والا

erfan520

من همیشه از سیستم عامل های جدید استقبال میکنم
تجربه های جدید رو دوس دارم
چه بسا تجربه خوبی باشه و به عقب برنگردم

MohammadFarhaadi

بخاطر اینکه آپدیتای بعدی اندروید رو نمیگیره دیگه مجبوره بره رو هارمونی وگرنه عقب میفته.

Milad7

🔻ممنوعیت ثبت غیر حضوری تلفن‌همراه مسافری از مهرماه
معاون فنی گمرک ایران گفت: هر گونه ثبت غیر حضوری تلفن‌همراه مسافری و بعد از خروج از گمرکات اجرایی (مبادی ورودی) توسط مسافرین ممنوع می‌شود.

«مهرداد جمال ارونقی» روز شنبه به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: اظهار و ثبت تلفن همراه مسافرین از مهر ماه صرفا در محل مبادی ورودی کشور انجام می‌شود.
وی افزود: بر این اساس، اظهار و ثبت تلفن همراه مسافرین از مهر ماه سال جاری پس از احراز هویت دقیق و تشخیص غیر تجاری بودن و طی تشریفات گمرکی در لحظه ورود به کشور انجام خواهد شد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)