حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2 Pro و Watch Fit رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

به تازگی هواوی ساعت هوشمند جدیدی را با نام هواوی Watch GT 2 Pro با ظاهری به روز شده و حالت های ورزشی غنی تر، به ارمغان آورد. همچنین وقتی در فضای باز گم می شوید می تواند جان شما را نجات دهد. در کنار ان Watch Fit هم رسما ارایه شده است.

هواوی Watch GT 2 Pro

هواوی Watch GT 2 Pro به عنوان نسخه ارتقا یافته Watch GT 2، همچنان از صفحه گرد استفاده می کند. ساعت جدید دارای یک صفحه OLED در اندازه 1.39 اینچی است، اما دارای یک پوشش جدید شیشه یاقوت کبود است که سخت تر و مقاوم در برابر سایش است.

این ساعت همچنین از مواد فلزی تیتانیوم استفاده می کند که در زمینه با دقت بالا رایج است. وزن بدنه ساعت را کاهش می دهد، مقاومت در برابر سایش را افزایش می دهد و آسیب را کاهش می دهد. در همان زمان، یک پوسته پشت سرامیکی دقیق وجود دارد، که ضد آب است و می تواند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کند و از خراشیدگی نمی ترسد.

واچ فیس فازهای ماه، طالع بینی و تقسیم جزر و مد را اضافه می کند. این می تواند هر روز زمان طلوع و غروب خورشید را نمایش دهد و از ۸ مرحله ماه پشتیبانی می کند. این ساعت همچنین می تواند تغییرات جزر و مد را در زمان واقعی نشان دهد.

از لحاظ ورزشی، ساعت دارای دو حالت حرفه ای است: محدوده اسکی و گلف. به طور کلی، بیش از 100 حالت ورزشی وجود دارد. بنابراین مطمئناً چیزی برای خود پیدا خواهید کرد.

محصول جدید از فناوری نظارت بر خواب هواوی TruSleep 2.0 استفاده می کند که برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت در استراحت کاربران، نور را در شب کنترل می کند.

علاوه بر این، این ساعت اولین فناوری هواوی را که خود ساخته و TruSeen 4.0+ نام دارد، ارائه داد. مورد دوم باعث می شود ساعت در ضربان قلب، خواب و کنترل فشار دقیق تر باشد و همچنین از تشخیص اکسیژن خون پشتیبانی می کند.

به خصوص برای کسانی که ماجراجویی در فضای باز را دوست دارند، ساعت جدید برای اولین بار عملکرد حرفه ای را اضافه می کند. از طریق دستورالعمل های ناوبری می تواند به مسیر اصلی برگردد. بنابراین هرگز نباید از گم شدن ترسید. علاوه بر این، از قابلیت شناسایی خودکار 6 حالت ورزشی و 85 تجربه شخصی ضبط ورزشی نیز پشتیبانی می کند.

از نظر مشخصات دیگر، هواوی Watch GT 2 Pro دارای حافظه 32 مگابایتی، حافظه 4 گیگابایتی است و از بلوتوث 5.1 ، GPS و 50 متر ضد آب و غیره پشتیبانی می کند. همچنین از شارژ سریع و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند. ظرفیت باتری 455 میلی آمپر ساعت است و با یک بار شارژ می تواند تا دو هفته دوام بیاورد.

قیمت هواوی Watch GT 2 Pro برابر 329 یورو (مدل های ورزشی) و 349 یورو (مدل های کلاسیک) است. آنها در این ماه در دسترس خواهند بود.

جدا از این، هواوی ساعت مچی مربع شکل را با نام هواوی WATCH FIT معرفی کرد. این باتری ۱۰ روزه است و از انواع عملکردهای نظارت حرفه ای پشتیبانی می کند. هواوی WATCH FIT دارای عملکردهایی مانند نظارت بر اشباع اکسیژن خون، آزمایش استرس ، آزمایش ضربان قلب ، نظارت بر خواب و نظارت بر چرخه قاعدگی زنان است.

این شرکت اثبات کرده است که این ساعت از عملکرد آموزش شخصی تناسب اندام برخوردار است. همچنین ، عملکرد تشخیص حرفه ای آن “پزشک شخصی” شما است، که می تواند از سلامتی شما در شبانه روز از همه جهات محافظت کند.

هواوی Watch FIT در ماه سپتامبر با قیمت 129 یورو به بازار عرضه می شود. نظ رشما درباره پوشیدنی های جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

دوستان با عذر بابت اسپم
اون ام 5 دوال که مدتی ذکرش بود رو فامیلمون یه گوشی جدید گرفت اینم همینجوری داد من
گوشی دومم شد
حالا من بلاهایی که همیشه دلم میخاست سر اندروید بیارم از روت و لانچر و اورکلاک و ….سر این گوشی اوردم و قشنگ الان در حد یه پرچمداره 2016 عه اینقد بهینش کردم
همه کاری کردم ولی اندرویدش پایینه
راه حلشم که کاستوم رامه
خلاصه بعداز کلی پرس و جو این و پیدا کردم:
https://dianariyanto.com/custom-rom-sony-xperia-m5-dual-lineage-os-15-oreo/
به نظرتون خوبه؟
بازم عذر می خوام بابت سوال نامربوط

Milad7

بد نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)