حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین بازیهای پلی استیشن و ایکس باکس را از ویجیمون بخواهید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

ویجیمون vgmon یک فروشگاه اینترنتی آنلاین جهت فروش کنسول‌های بازی پلی استیشن است. همچنین فروش کلیه محصولات و لوازم جانبی کنسول بازی پلی استیشن به همراه انواع بازی‌های sony playstation و … را دارا است. این روزها افراد زیادی هستند که به دنبال خرید کنسول بازی پلی استیشن سری 4 (PS4) و نسل جدید این بازی برای خانه‌ خود می‌باشند. اما لازم است پیش از خرید اطلاعات کاملی درباره آن، شامل اطلاعات فنی و قیمت انواع پلی استیشن، مدل‌های متنوع آن، بازی‌های به روز و در دسترس و… داشته باشند. اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و یا به دنبال خرید و بازی با کنسول‌های بازی و پلی استیشن برای خود و فرزندتان از یک فروشگاه مطمئن می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید.

درباره فروشگاه آنلاین ویجیمون

فروشگاه اینترنتی ویجیمون، یکی از فروشگاه‌های عرضه ‌کننده کنسول‌های بازی پلی استیشن، ایکس باکس و… در داخل کشور می‌باشد. این مجموعه مفتخر است که یک تیم جوان و پرانرژی دارد که در کنار حرفه‌ای بودن، همواره منجر به پیشبرد اهداف تیم هستند. در ویجیمون فعالیت خدمات رسانی و فروش گسترده محصولات گیم و بازی به صورت آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۸ آغاز شده است. این مجموعه به کمک تیم حرفه‌ای خود، هدف جلب رضایت مشتریان گرامی را داشته و سعی در فراهم نمودن تمامی نیازهای گیمرهای ایرانی را دارد.

ویجیمون عرضه کننده انواع کنسول‌های بازی، پلی استیشن و لوازم جانبی

فروشگاه اینترنتی ویجیمون دارای طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی همانند کنترلر و دسته بازی، کیف و بگ کنسول پلی استیشن و ایکس باکس، کینکت ایکس باکس، استند، فن خنک‌کننده، هدست و سایر اقلام مورد نیاز برای لذت بردن هرچه بیشتر از بازی‌های ویدیویی است. ویجیمون در تلاش است تا هم ‌زمان با عرضه جهانی گیم‌ها و بازی‌های روز دنیا اقدام به عرضه بدون وقفه آن به گیمرها در هر نقطه از کشور نماید.

محصولات پلی استیشن ویجیمون شامل مواردی به شرح زیر می‌باشد:

  • بازی پلی استیشن: بازی ps4
  • ژانر بازی پلی استیشن، بازی ps vr
  • کنسول پلی استیشن: کنسول ps4، کنسول ps5، پلی استیشن VR
  • لوازم جانبی پلی استیشن: دسته پلی استیشن، شارژر و پایه نگه دارنده پلی استیشن، هدفون و هدست پلی استیشن
  • بازی ایکس باکس: بازی xbox one
  • ژانر بازی ایکس باکس: اکشن ماجراجوییxbox ، اکشن نقش آفرینیxbox ، ترس و بقاxbox ، شبیه سازی xbox، شوتر اول شخص xbox، مبارزه‌ایxbox ، مسابقه‌ایxbox ، ورزشی xbox
  • کنسول ایکس باکس: کنسول xbox one
  • لوازم جانبی ایکس باکس: دستهxbox ، شارژر و پایه نگه دارنده xbox، کیف حمل xbox ، هدست xbox

سایر خدمات ویجیمون

مشتریان محترم می‌توانند برای اطلاع از بازی‌های جدید، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه فروشگاه آنلاین ویجیمون آگاهی یابند. همچنین لازم به ذکر است که ویجیمون در هیچ کجای ایران به غیر از شهر تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش نداشته و ارائه تمامی خدمات در کلیه نقاط کشور تنها ‌از طریق وب‌سایت قابل ارائه و پیگیری می‌باشد. ویجیمون همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین قیمت و کالاهای باکیفیت در خدمت مشتریان عزیز باشد. این مرجع اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دارای نشان ثبت ملی رسانه‌های دیجیتال و درگاه پرداخت معتبر بانکی می‌باشد. از جمله خدمات دیگر فروشگاه آنلاین ویجیمون می‌توان به ارسال سریع و مطمئن، بسته بندی بسیار مناسب و محکم، پشتیبانی آنلاین 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته و دیگر خدمات اشاره کرد.

خرید کنسول‌‌های بازی پلی استیشن

در این فروشگاه علاقمندان و خریداران می‌توانند نسبت به خرید انواع کنسول‌های بازی مثل پلی استیشن 4، ، خرید بازی PS4، خرید Xbox One، Playstation Vita، پلی استیشن 3، Xbox 360 و Nintendo 3DS نینتندو سوئیچ و اطلاع از قیمت PS4 و انواع محصولات گیمینگ مانند لوازم جانبی PS4، لوازم جانبی Xbox One و Nintendo Switch‌ اقدام نمایند.

همه چیز درباره بازی پلی استیشن

پلی‌استیشن PlayStation یا به اختصار پی اس (PS) یک کنسول بازی ویدئویی خانگی است که برای اولین بار در دسامبر سال ۱۹۹۴ توسط کمپانی Sony Interactive Entertainment در کشور ژاپن منتشر و روانه بازار جهانی شد. به سرعت مورد استقبال قرار گرفت و گسترش یافت. در واقع پلی استیشن از ۲۵ سال پیش مهمان خانه‌‌‌‌های علاقه‌مندان به گیم و بازی است. این روزها افراد زیادی هستند که در خانه پلی‌استیشن دارند و یا به دنبال خرید کنسول بازی پلی استیشن نسل 4 برای‌ خود هستند. پلی استیشن نسل 4 در سه نسخه‌ متفاوت Slim ،  proو نسخه معمولی به بازار عرضه شد. افرادی که به دنبال خرید کنسول بازی هستند، قبل از هر چیز باید نیازها و توقعات خود را از کنسول مد نظر داشته باشند تا بتوانند انتخابی مناسب، به صرفه و متناسب با بودجه خود داشته باشند.

تفاوت سه نسخه‌ پلی استیشن نسل 4

قبل از ساخت و عرضه پلی استیشن نسل 4، سابقه تولید نسخه باریک slim پلی استیشن وجود داشته است. در سالیان گذشته، نسخه slim مدتی بعد از نسخه اصلی معرفی و روانه بازار می‌شده است. مدل اسلیم با نسخه اصلی تفاوت فیزیکی زیادی داشت که موجب می‌شد تا کاربران بدون تعلل و به سهولت اقدام به تصمیم گیری برای خرید نمایند؛ اما در نسل پلی استیشن‌های سری 4 این تفاوت‌ها چندان زیاد نیست تنها ابعاد آن کوچک‌تر است. به طوری که نسخه پرو که از قدرت سخت افزاری بالاتری برخوردار است، برای افرادی که تلوزیون 4K ندارند، تفاوت زیادی با سایر نسخه‌ها ایجاد نخواهد نمود.

در حال حاضر نسخه‌ اصلی پلی استیشن ۴ با نسخه‌ اسلیم جایگزین شده است و یافتن آن به صورت یک کالای اصل بسیار دشوار است. پلی استیشن اسلیم با دو ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و یک ترابایت در اختیار کاربران قرار گرفته است. نسخه‌ پرو نیز با دارا بودن قابلیت و ظرفیت یک ترابایت روانه‌ بازار شده است. اگر چه به صورت تعداد محدود نسخه‌‌ ۲ ترابایتی آن نیز توسط کمپانی سونی به مناسبت فروش ۵۰۰ میلیون عددی این کنسول‌های جذاب به بازار عرضه شده است. کنسول PS4 و PS4 Pro هر دو دارای پردازندهCpu  شرکت AMD هستند. دو پردازندهCpu  4 هسته‌ای این کنسول‌های بازی در مجموع 8 هسته فعال را به کاربران ارائه می‌کنند. PS4 از یک چیپ گرافیکی نیز بر روی پردازنده اصلی استفاده می‌نماید.

مشخصات فنی کنسول نسل جدید پلی استیشن ۵ یا همان PS5 به این صورت است که پلی استیشن ۵ جدیدترین محصول از نسل کنسول‌های بازی محسوب می‌شود. این کنسول‌ قابلیت پشتیبانی و اجرای بازی‌های کنسول‌های سری قبل را نیز دارد. PS5 نیز از یک پردازنده 8 هسته‌ای استفاده می‌کند که دارای 16 Thread  می‌باشد. قطعه SSD نیز جایگزین هارد شده است. یکی از مواردی که PS5 مدعی داشتن آن است امکان پخش تصویر با کیفیت 8K است. کنسول‌های حال حاضر از نسل 4 قابلیت اجرای 4K در کیفیت واقعی را ندارند. در نتیجه نسل 4 کنسول‌های بازی توانایی رقابت با نسل 5 این کنسول‌ها را ندارند.

کلام آخر

اگر به دنبال خرید یک دستگاه پلی استیشن ۴ اسلیم PS4 Slim، پلی استیشن ۴ پرو PS4 Pro و یا نسخه‌ اولیه‌ پلی استیشن ۴ یا همان نسخه معمولیPS4  هستید، به بخش محصولات ویجیمون که دارای بررسی تخصصی کنسول‌های مختلف سونی و بررسی بازی‌های عرضه شده است سر بزنید. همچنین مشخصات فنی دقیق و کامل هر محصول به همراه مقایسه قیمت انواع کنسول را بررسی کرده سپس اقدام به انتخاب و خرید نمایید. در هنگام خرید حتما به تعداد دسته‌های همراه با کنسول نیز توجه داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)