حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا 5 مارک 2 به همراه شارژر 18 واتی عرضه می‌شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سونی

تقریباً مشخصه‌های از اکسپریا 5 مارک 2 سونی باقی نمانده که ما از آن بی‌خبر باشیم چون هرچه بوده تاکنون فاش شده و حالا طبق گزارشی که از طرف مؤسسه FCC منتشر شده است جدیدترین گوشی سونی قرار است به شارژر 18 واتی مجهز شود.

اکسپریا 5 مارک 2

طبق اطلاعاتی که توسط مؤسسه FCC که وظیفه تعیین مشخصات فنی استاندارد دستگاه های الکترونیکی را برعهده دارد، جدیدترین گوشی سونی یعنی اکسپریا 5 مارک 2 قرار است یک باتری 4000 میلی آمپری که در این رده گوشی ها بسیار بزرگ است و شارژر 18 واتی که شارژ سریع با سرعت مناسبی را فراهم می‌کند، مجهز شود. طبق این گزارش این گوشی همراه با شارژر سونی UCH32 عرضه می‌شود که پیش‌تر در کنار محصولات دیگر سونی نیز قرار داده شده بود.

اکسپریا 5 مارک 2

برادر بزرگ تر این گوشی یعنی سونی اکسپریا 1 مارک 2 با اینکه از شارژ سریع 21 واتی پشتیبانی می‌کند با همین شارژر 18 وات عرضه شده بود. طبق تست های سایت GSMArena تفاوت در سرعت شارژ شدن بین شارژر های 21 وات 18 وات در پرچمدار سونی بسیار کم است پس نتیجه می‌گیریم از آنجایی که اندازه باتری هر دو این گوشی ها یکی است تفاوت فاحشی بین آنها مشاهده نکنیم. وقتی از شارژر قرار داده شده درون جعبه اکسپریا 1 مارک 2 استفاده شد، این گوشی در 1 ساعت و 51 دقیقه از 0 به 100 درصد رسید؛ همچنین شارژ کردن این گوشی برای 30 دقیقه 46 درصد شارژ به شما اهدا می کند.

اکسپریا 5 مارک 2

در این گزارش همچنین به 2 هندزفری که یکی از آن بی سیم است اشاره شده که احتمال می‌دهیم مدل بی سیم فقط برای تست فنی گوشی بوده و در هنگام عرضه مدل با سیم همراه گوشی قرار می‌گیرد. این محصول که در 27 شهریور معرفی می‌شود به صفحه نمایش 6.1 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 865، و همان دوربین سه گانه ای که در اکسپریا 1 مارک 2 دیدیم مجهز شده و صبورانه منتظر نقد و بررسی آن در ترنجی هستیم.

نظر شما درباره جدیدترین گوشی سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

سونی بخاطر همین سیاستاشه که چند سالیه عقب افتاده
شارژر 30 واتی کم کمش باید میذاشت
هر چند اپل که دیگه شورشو دراورده و تو گوشی های غیر پرو خودش شارژر 5 واتی میذاره

Mahdi

عالیه من که راضیم

afsoon

گدا بازی در میاره

afsoon

این روزا میانرده ها هم سی وات دارن پرچمدار و هجده وات خنده داره

Milad7

سونی و اپل گِداین 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی