امروز در ترنجی با با مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱ آشنا شدیم. لوکس ترین خودرو ساخت بنز که پیشروترین فناوری ها را دارد. اینجا و در این مطلب می خواهیم ویدیو کامل معرفی مرسدس بنز S کلاس 2021 را با هم به تماشا بنشینیم. در این ویدیو ۲۷ دقیقه ای اکثر مواردی که نیاز است درباره مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۱ بدانید را به شما می گوید.
در این ویدیو Mercedes S-Class 2021 از خط تولید تا تست رانندگی و ویژگی های خاص آن را خواهید دید. از ویژگی تغییر ارتفاع در زمان حادثه برای جلوگیری از صدمه به سرنشینان تا ایربگ صندلی عقب که روی پشت صندلی جلویی وجود دارد و برای اولین بار در این خودرو ارایه شده است.
فناوری های پیشرفته در زمینه های مختلف این بنز اس کلاس را مملو از حس لاکچری بودن می کند و قیمت بالای ۱۰۰ هزار دلار آن هم گواه بر این موضوع است. اجازه بدهید این ویدیو رسمی را با هم ببینیم:
مروز فقط سدان معرفی شده است و ما فقط می توانیم در مورد دو گزینه مختلف موتور بدانیم. S کلاس استاندارد ۲۰۲۱ مدل S500 با 4Matic است و نسخه به روز شده S580 با 4Matic است. شما با موتور S500 از موتور شگفت آور ۳ لیتری توربوشارژ شش خطی مرسدس برخوردار هستید. با کمک سیستم EQ Boost مرسدس، 429 اسب بخار قدرت و 384 پوند فوت گشتاور ایجاد می کند. درست مانند هر مرسدس دیگر با این تنظیمات پیشرانه، کلاس S نیز با معماری الکتریکی 48 ولت کار می کند که تعدادی از عملکردهای مهم را تأمین می کند.
مرسدس S580 ارتقا یافته از معماری 48 ولت نیز بهره می برد اما از یک موتور V8 توئین توربو ۴ لیتری بهره می برد. قدرت خروجی برای این مدل تا 496 اسب بخار و 516 پوند فوت گشتاور است. هر دو از جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک مرسدس برای تغییر وظایف استفاده می کنند. متأسفانه 0 تا 60 مایل در ساعت هنوز در دسترس نیست. هر دو مدل از قدرتمندتر از مدل های قبلی خود هستند، اما نه به مقدار خیلی زیاد. ما انتظار داریم که V12 در مدل آینده مایباخ بازگردد و یک نمونه AMG نیز نمی تواند خیلی دور از ذهن باشد.
نظر شما درباره نسل جدید بنز اس کلاس مدل سال ۲۰۲۱ چیست؟ کدام فناوری و نوآوری برای شما جذاب تر است؟
خداییش اونایی که از طراحی این سری ایراد میگیرن هیچی از طراحی خودرو بارشون نیست ☺️.
اون عکس اول رنگ نقره ای گواه همه چیزه هم ابهت هم اصالت خودشو توی طراحی حفظ کرده 😍👌
کابینش هم انگار سوار کشتی تفریحی شدی هم فضای زیاد هم مدیریت درست فضا و بکارگیری مانیتور های با کیفیت و بهترین متریال داخلی داشبورد و رودری و صندلی ها و بالشتک های صندلی .
و سیستم صوتی به شدت قدرتمند با تکنولوجی 4 بعدی .
طراحیش به نظرم نسبت به نسخه قبل خعلی ضعیف تر و زشت تر شده .
تو برو آشپزی تو بکن افسون 😅
………….. حالا جای خالی رو تو گروه تلگرام میگم دوستان بهت برسونن
افسوس این چرندیات رو ول کن قیمت بگو لهنتی 🙂 تو عشق قیمت گذاری هستی
در این حد بگم انقدر امکانات رفاهیش زیاد هست ، جدیدترین تکنولوژی روز دنیا مجهز شده… که ادم تو حالت برزخ رها میکنه
واقعاً چرا آلمانی ها انقدر خوبن ؟؟؟
🙁🙁
فضای داخلیش از حالت لوکس بودن فاصله گرفته و به سمت تسلا رفته که خیلی جالب نیست
اونایی ک حالیشون نبود تو پست معرفی این خودرو باید بگم
هیچ ربطی که حالا چون bmw
حرف x داره بنز نباید بزاره
نداره
هر چیزی معرف ی نماد حالا میتونه ثابت شده باشه میتونه فقط جا افتاده باشه
مثلا خط ها هر کدوم ی تعریفی دارن
x لوکس یا خاص بود
بازم میگم طراحی این خودرو خدایش خوب نیس
خیلی ساده و بیشتر بدرد نسل مسن میخوره
شاید تنها برتریش صندلی عقب و امکانات باشه
جولو بی روح
عقب حالت خسته
جولو ترکیب مدرن و سنتی افتضاح
اون داشبور با خطوط بسیار زشت
نمیدونم دوستان چیو دیدن ک میگن قشنگع
ب گمونم تو خودرو ساز های المانی امسال تو طراحی bmw گل کاش
آئودی هم سالهای قبل خوب بود
تو ماشین کلا بنز طراحی جسورانه کم دیدیم تو سری های ک تولیدشون حالت سریالی داره
سری ۸ bmw گویا همه چی هست
ک جسارت در کنار خلاقیت میتونه چ شاهکاری بسازه
خب بگو bmw دوس دارم این همه زور نزن 🙂🤣😂
نمیدونم طراحی به این زیبایی رو چجوری میگی پیرمردیه 🤯🤫
چه رینگ هایی داره 🙁