حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱ آشنا شوید

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، خودرو

بالاخره وقت کلاس S است. مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱ / Mercedes Bens S Class 2021 با شکوه و احترام ممکن، طی همه گیری جهانی برای اولین بار در جهان به نمایش درآمد. درست مانند هر کلاس S که پیش از این مدل جدید قرار گرفته است، مدل جدید نیز به عنوان گل سرسبد این برند عمل خواهد کرد و تعدادی از فناوری ها / نوآوری های جدید را که در گذشته مرسدس دیده نشده است، در خود جای داده است. با گذشت سال ها، برخی از این ویژگی ها احتمالاً به مدل های پایین تر مرسدس کاهش خواهد یافت، اما کلاس S 2021 فعلا بی رقیب است. بنابراین، بیایید در مورد چیزهای جدید کاوش کنیم.

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

وقتی صحبت از طراحی خارجی می شود، مرسدس اسکریپت را با کلاس S جدید تغییر نمی دهد. هنوز هم مانند یک سدان بزرگ و سنتی به نظر می رسد و خیلی از آنچه شبیه کلاس قبلی S است، فاصله ندارد. با این اوصاف، هنگامی که این دو را در کنار هم نگاه می کنید بدیهی است که این یک طراحی جدید است. کلاس S جدید دارای شکل مشبک جدید، چراغ های جلو متفاوت، ورودی های هوا تجدید نظر شده و تعدادی از اصلاحات کوچک دیگر است که همگی به ظاهر جدید آن در جلو کمک می کنند.

چشمگیرترین تغییر طراحی در کناره ها دسته های جدید در نصب شده است که هنگام راه رفتن مالک به سمت ماشین، از قاب خود بیرون می آیند. این اولین کاربرد مرسدس از دستگیره های درب برقی در این سبک است، بنابراین ما کنجکاو هستیم که ببینیم آنها در مقایسه با بسیاری دیگر از دستگیره های درب برقی که قبلاً در وسایل نقلیه دیگر استفاده شده اند، در عمل چگونه کار می کنند.

طراحی عقب حتی بیشتر از جلو تغییر کرده است. مرسدس جهت گیری چراغ های عقب را از عمودی به افقی تغییر داده و به LED های جدید اجازه می دهد تا از لبه سپر عقب خودنمایی کنند. نوار نقره ای رنگ کروم به سمت بالا حرکت کرده تا لبه چراغ های عقب را خط بکشد و اکنون از یک طرف ماشین به طرف دیگر کشیده شده است.

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

 

علاوه بر این، چراغ های نشانگر عقب در سپر بیشتر به سمت بالا حرکت کرده و به خروجی اگزوزهای ظریف و گسترده فضای بیشتری برای تنفس می دهند. در کل یک ماشین زیبا به نظر می رسد. مرسدس با چنین طراحی سنتی آن را تبدیل به یک تغییر امن کرد، اما کاملاً متناسب با شخصیت کلاس S است و این قابلیت را دارد که در قالب زمان نگنجد.

امروز فقط سدان معرفی شده است و ما فقط می توانیم در مورد دو گزینه مختلف موتور بدانیم. S کلاس استاندارد ۲۰۲۱ مدل S500 با 4Matic است و نسخه به روز شده S580 با 4Matic است. شما با موتور S500 از موتور شگفت آور ۳ لیتری توربوشارژ شش خطی مرسدس برخوردار هستید. با کمک سیستم EQ Boost مرسدس، 429 اسب بخار قدرت و 384 پوند فوت گشتاور ایجاد می کند. درست مانند هر مرسدس دیگر با این تنظیمات پیشرانه، کلاس S نیز با معماری الکتریکی 48 ولت کار می کند که تعدادی از عملکردهای مهم را تأمین می کند.

مرسدس S580 ارتقا یافته از معماری 48 ولت نیز بهره می برد اما از یک موتور V8 توئین توربو ۴ لیتری بهره می برد. قدرت خروجی برای این مدل تا 496 اسب بخار و 516 پوند فوت گشتاور است. هر دو از جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک مرسدس برای تغییر وظایف استفاده می کنند. متأسفانه 0 تا 60 مایل در ساعت هنوز در دسترس نیست. هر دو مدل از قدرتمندتر از مدل های قبلی خود هستند، اما نه به مقدار خیلی زیاد. ما انتظار داریم که V12 در مدل آینده مایباخ بازگردد و یک نمونه AMG نیز نمی تواند خیلی دور از ذهن باشد.

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

در بیانیه مطبوعاتی ادعا می شود که وقتی صحبت از سواری کلاس S جدید هست “سواری نرم تر است”. سیستم تعلیق بادی استاندارد است اما سیستم تعلیق کنترل اختیاری E-Active Body، کنترل واقعی است. این سیستم دقیقاً مانند سیستم روی کراس اوورهای GLE و GLS کار می کند و به صورت جداگانه نیروهای میراگر و فنر را در هر چرخ تنظیم می کند.

بدنه با این سیستم تعلیق ضربه نمی زند و یا از زمین بلند نمی شود. مرسدس می گوید ارتفاع قابلیت تنظیم باعث می شود ماشین در روسازی ضعیف راحت باشد، اما به اندازه کافی سفت است که اگر یک ماشین اسپرت را انتخاب کردید مانند ماشین اسپرت فشار بیاورد. در مورد سیستم فرمان چهار چرخ که مرسدس از قبل برای کلاس S جدید اعمال کرده است باید گفت که این امر علاوه بر کاهش شعاع چرخش تا اندازه جمع و جور خودرو، آن را در جاده پیچ و خم نیز چالاک تر می کند. در تصویر زیر می بینید که چرخ های عقب تا ۱۰ درصد می توانند در مسیر چرخش، بپیچند.

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

فضای کابین بنز اس کلاس ۲۰۲۱

فراموش نکنید که در کانال تلگرام ترنجی عضو شوید! اکنون وارد مهمترین قسمت کلاس S می شوید: فضای داخلی. مرسدس کاملاً آن را دوباره طراحی کرد تا شبیه سالن باشد و در آن سالن مجلل تعداد دکمه های فیزیکی به طرز چشمگیری کاهش یافته است. یک صفحه نمایش جدید و عظیم 12.8 اینچی بر کل ناحیه مرکزی حاکم است و نسخه جدید و پیشرفته سیستم MBUX را اجرا می کند که از هر زمان دیگری قدرتمندتر است.

یک ردیف دکمه در پایین صفحه قرار دارد، اما مرسدس تصمیم گرفته است که زمان آن فرا رسیده است که کنترل های HVAC را در صفحه لمسی قرار دهید. دریچه های هوای افقی ظریف، اما درجه یک در مرکز قابل مشاهده است، در حالی که دریچه های عمودی بلند و طولانی در لبه های بیرونی خط فاصله دیده می شوند.

فضای کابین بنز اس کلاس ۲۰۲۱

فضای کابین بنز اس کلاس ۲۰۲۱

فضای کابین بنز اس کلاس ۲۰۲۱

فضای کابین بنز اس کلاس ۲۰۲۱

فضای کابین بنز اس کلاس ۲۰۲۱

فضای کابین بنز اس کلاس ۲۰۲۱

فضای کابین بنز اس کلاس ۲۰۲۱

فضای کابین بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس به سیستم جدید کنترل آب و هوا در کلاس S کاملاً افتخار می کند. به لطف بخاری تقویت کننده ای که از سیستم 48 ولت اتومبیل خارج می شود، در روزهای زمستان خیلی سریعتر از قبل گرم می شود. این فضای داخلی را به سرعت گرم می کند و از همه مهمتر، باعث می شود هوای گرم هنگام روشن کردن ماشین درست احساس شود. در این کلاس S نیز یک سیستم عطر جدید وجود دارد که بوی “حالت بامبو” و “حالت پنبه ای” را با خود به همراه دارد. بوی قبلی سوال برانگیز بود، بنابراین مشتاقانه می بینیم که آیا مرسدس این ویژگی عجیب را بهبود بخشیده است یا خیر.

با بازگشت به صفحه نمایش، خوشه ابزار دیجیتال یکی دیگر از فناوری های مرسدس است. این یک جلوه ۳ بعدی دارد که باعث می شود صفحه نمایش بدون نیاز به عینک ۳ بعدی در راننده ظاهر شود. اثر را می توان خاموش کرد، اما این اولین مرتبه استفاده از آن در هر اتومبیل جدید است. برای عجیب و غریب بیشتر، اکنون هدزآپ دیسپلی 3D بنز می تواند محتوای واقعیت افزوده را در جاده پیش رویتان قرار دهد. به عنوان مثال، جهت “گردش به چپ” به عنوان یک پیکان 32 فوت جلوتر از شما در جاده ای که باید بپیچید ظاهر می شود. کمی بیش از حد به نظر می رسد؟ مطمئناً ، اما خیلی جالب هم به نظر می رسد.

صندلی عقب می تواند تا سه صفحه نمایش داشته باشد که کاملا از فضای داخلی خارج شود. هر سرنشین عقب (با پیکربندی چهار صندلی) دارای صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی است که در پشت هدست های جلو قرار داده شده است و به آنها امکان کنترل تعدادی از کنترل های خودرو را می دهد. علاوه بر این، یک تبلت هفت اینچی در مرکز نیز می تواند همین کار را انجام دهد. قابلیت “Hey Mercedes” حتی برای سرنشینان صندلی عقب ماشین ۲۰۲۱ اضافه می شود. مرسدس می گوید دستیار صوتی آن برای این مدل بهبود یافته است. می توانید برای برخی از کارها بدون عبارت فعال سازی از آن استفاده کنید، بدون توقف به آن دستورالعمل های متوالی بدهید و حتی مکالمه عادی تری با آن داشته باشید. مرسدس می گوید با این کار به شما سوالات کلی تری پاسخ می دهد و حتی صداهای حیوانات نیز ارائه می شود. شسته و رفته!

گزینه های لوکس بودن حتی بیش از پیش روی میز است. از موتورهای صندلی و فن های بیشتری (برای تهویه) بیش از هر زمان دیگری استفاده می شود و برنامه سینتیک صندلی Mercedes Energizing نیز برای اولین بار در کلاس S در دسترس است. مجموعه ای از برنامه های ماساژ را می توان انتخاب کرد و صندلی عقب مکانی عالی برای گذران وقت است. ویژگی جدید برای این سال بالش قابل گرم شدن در پشت سر در صندلی های عقب بیرونی است که سر و گردن سرنشین را گرم نگه می دارد. فضای پا کاملا نسبت به کلاس S قبلی بیشتر است. مسافران صندلی عقب از طریق کیسه هوای جلو صندلی عقب جدید که قبلاً توضیح دادیم، حتی بیشتر محافظت می شوند.

کیسه هوا سرنشین عقب مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

کیسه هوا سرنشین عقب مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

کیسه هوا سرنشین عقب مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

برای افراد علاقه مند به صدا، مرسدس شما را با سیستم صوتی فراگیر جدید (و اختیاری) Burmester “4-D” پوشش داده است. از ۳۰ بلندگو و هشت تشدید کننده برای تولید تجربه صدا استفاده می کند. می پرسید تشدید کننده ها برای چیست؟ مرسدس دو عدد را در پشت هر صندلی قرار می دهد ، و آنها “طنین صدا” را برای گوش دادن حتی “ملموس” تولید می کنند. در صورتی که مسافران شما احساس نمی کنند در بعد چهارم صدا را تجربه کنند، شدت تشدیدکننده ها را می توان به صورت جداگانه برای هر صندلی تنظیم کرد. بلندگوهای نزدیک گوش راننده می توانند تجربه صدا را حتی بیشتر بهبود بخشند، به طوری که فقط راننده می تواند صداهای سرگرمی یا جهت های ناوبری را بشنود. مرسدس می گوید که توانسته است کابین را حتی بیشتر از قبل ساکت و منزوی کند، بنابراین می توانید در سکوت کنار بیایید یا کاملاً در موسیقی غوطه ور شوید.

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

آخرین موضوعی که ما به آن خواهیم پرداخت برای S-Class جدید سیستم های کمک راننده آن است. به رانندگی خودکار نزدیک می شود، اما ما هنوز آنجا نیستیم. مرسدس از همان فرمان حساس به لمس استفاده می کند که در کلاس E جدید مشاهده کردیم. همچنین یک تصویر متحرک ۳ بعدی جدید وجود دارد که به شما امکان می دهد تصویری سه بعدی از آنچه در اطراف شما می گذرد را به صورت واقعی ببینید. این اینجاست تا رانندگان با حسگرهای راداری و دوربین های بیشمار خود درکی از آنچه که این ماشین می بیند، بدست آورند.

مرسدس می گوید که خط محور بسیار بهتر از قبل حتی در جاده های پر پیچ و خم کار می کند. همچنین می تواند در مواقعی که خط مرکزی وجود ندارد ردیابی کند و در عوض فقط لبه جاده را دنبال کند. این دستیار راهنمای فعال با سرعتی معادل ۱۳۰ مایل یا ۲۱۰ کیلومتر در ساعت کار می کند. کروز کنترل تطبیقی ​​اکنون قادر به ایجاد یک مانور توقف اضطراری از سرعت تا ۸۰ مایل یا ۱۲۸ کلیومتر در ساعت (قبلا 35 مایل یا ۵۶ کیلومتر در ساعت بود) است و همچنین دارای تنظیم سرعت پیش بینی پیش از تغییرات محدودیت سرعت است. روشنایی محیط به سیستم کمک راننده راه یافته است. وقتی خیلی زیاد به خط نزدیک می شوید با رنگ های هشدار دهنده روشن می شود. مرسدس در کلاس S جدید نیز چراغ های محیط را بسیار بهبود بخشیده و تعداد و کیفیت LED ها را بسیار افزایش داده است.

قیمت مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱

و اینجا جایی است که ما شما را ترک خواهیم کرد. مرسدس می گوید که S کلاس جدید در نیمه اول سال 2021 در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. قیمت هنوز تعیین نشده است، اما برای سدان در نسخه پایه باید حدود صدهزار دلار باشد. به صورت مستقیم به تومان چیزی نزدیک به ۲.۵ میلیارد تومان خواهد بود اما با گمرک و موارد مختلف شاید عددی چند برابر آن را باید متصور شوید.

نظر شما درباره مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اووف 😍 رخ رو ببین طراحیش جلوش با روح و روان آدم بازی می‌کنه ‌.
خودروی لاکچری مخصوص مسافرت های طولانی 💦
قصر متحرک. 😍 .

V800B

ب نظرم زیاد طراحیش جالب نبود
پشت ماشین بی روح و کسل کننده
و حس خستگی
جولو ب اسم s نمیاد و یکم جراب نیس
داخل داشبورد جولو اصلا جالب نبود
طراحی سنتی و مدرن ب خوبی مچ نشده
صندلی عقب باز خوب بود
و اون سپر جولو هم ک بی ام د مسخره میکردت خودشونم بزرگ شده
راستش طراحیش جالب نبود
خودم طراحی خوندم
تضاد زیاد هست و از طرفی طراحی مرده ای داره
خطوط تیزی هم نیس ک کمک منه
اینم بگم ی سری حرف ها تو خودرو
ناخود آگاه مارو میکشه سمت اسپرت
مثل s
سرعت مثل z
طراحی خاص x
بیشتر بهش میخورد بزاره a

Mb.Pcr

چرندیات بی معنی 😡😤
مطمعنم اگه مرسدس طراحی های گذشتش رو میذاشت بازم میگفتید
(ظاهرش تکراریه )
جلو داشبرد به این توپی بعد میگی زشته
اگر چه سلیقس ولی بعضی وقتا تو طراحی نباید همش از روی اصول پیش رفت اگر چه بنز رو اصول پیش رفته
در کل عالیه
نظرت همم تا حدی محترمه

AŁɪ

این آقا آمریکایی پسنده مطمعنم .

Mb.Pcr

آره والا
اینقدر آمریکایی پسنده نمیدونه z و x برای بی ام دبلیو (بی ام و ) هستند 😂
همرو واسه یه کمپانی فرض کرده
از این کامنتی که داده معلومه

AŁɪ

لاکچری ترین طراحی آلمانی رو میگه جالب نیست 😅

Mb.Pcr

ای جان ای جان

Dr.Nazer

متفاوته اما خیلی جالب نیست به‌نظرم، دیگه اون ابهت نسل قبلی رو نداره…

Mb.Pcr

ابهت؟!
نکنه منظورت از ابهت رولزرویس کولیان عه؟
خیلی هم ابهت داره حتی اسمش هم ابهت داره

Dr.Nazer

خواستم عکس آپلود کنم نشد
شما یه سرچ بزن مدل‌های ۲۰۱۶ رو خصوصاً S500 با این تصاویر مقایسه کن!

Mb.Pcr

بنز ابهت داره حتی اسمش هم ابهت داره

Dr.Nazer

اینجا قراره منطقی حرف بزنیم نه با طرفداری و تعصب… بله سونی و اچ‌تی‌سی و بلک‌بری هم مثلاً اسمشون ابهت داره اما همه ورشکستن تو صنعت موبایل!
درضمن این فقط یه مثال بود خواهشاً به مرسدس‌بنز مرتبطش نکن، فقط خواستم بگم به جای اسم و رسم و برند بهتره به خود محصول توجه کنی…

Mb.Pcr

نه این که یه جوری گفتی ابهت انگار همه برند ها ابهت دارن حالا منم مقایسه کردم با 2016
آره با تمام شرمساری و غرورم به بنز
اعتراض میکنم که بهتر بود 😭

Mb.Pcr

اعتراض *
اعتراف

Dr.Nazer

😄
نمیدونم چرا چند وقته انگار همه چی توی دنیا داره پسرفت میکنه، موسیقی (نه خواننده‌های جدید، قطعات و آلبوم‌های جدید خواننده‌های قدیمی‌تر و معروف)، تکنولوژی (بازم برندهای قدیمی‌تر مثل سامسونگ)، تا خیلی صنایع و اتفاقات دیگه…
اما یه نظرم هم اینه که شاید فقط ما اشتباه فکر میکنیم، چون انگار مثلاً چند سال پیش یه اثر خوب از یه هنرمند یا کمپانی و صنعت دیدیم و الان دوست داریم دوباره دقیقاً همون رو ببینیم! شاید به همین دلیله که اکثراً از چیزهای جدیدتر راضی نیستیم و برای قدیمی‌ها حسرت میخوریم…
هرچند این قاعده برای کمپانی‌ای مثل سامسونگ واقعاً صدق نمیکنه در حال حاضر چون مدیرعامل بخش موبایل بعد از ۵ سال عوض شده و الان مشکلاتش خیلی بیشتر شده، از قبیل همین مشکلات فوکوس اس ۲۰ الترا، اگزینوس ۹۹۰ و … و … و …

Mb.Pcr

ناظر &
سامسونگ که اصن معلوم نیس چش شده میترسم کرونا گرفته باشه
ولی به نظرم پسرفت نکرده شاید طراحی که البته سلیقست ولی به نظر من وتو پسرفته
موتور و طراحی داشبورد و اینا شاید شاید پسرفت نباشه
یه چیز دیگه هم بگم با تمام حرفای این کامنتا موافقم

Mb.Pcr

*کامنتا *
کامنتت

Milad7

ما فقط نگاه….
ما فقط حسرت….

Milad7

الان که فکر میکنم میبینم هیچی همون پراید و مشتقاتش نمیشن =))

MohammadFarhaadi

واقعا هم هیچی پراید نمیشه!!!البته از شوخی گذشته از پسرعموم که تعمیرکار و صافکار معروفیه این طرفا پرسیدم بهترین ماشین ساخت داخل چیه گفت فقط پراید.ولی بازم مثل پیکان نیست!!!هر چی مخالفت کردم دیدم دلایلش منطقین!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)