حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ناگفته های طراحی گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ را تماشا کنید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

مشخصا سامسونگ به سومین موبایل تاشو خود که دومین نسل سری Fold است، افتخار می کند و باید هم همینطور باشد. کره ای ها در زمینه قدم نهاده اند که پیش از این بسیار بکر بود. ناگفته های طراحی گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ در یک ویدیو جمع آوری شده که با هم به تماشای آن خواهیم نشست.

طراحی گلکسی زد فولد ۲

گلکسی Z Fold 2

ما در حال حاضر می دانیم که قیمت گلکسی زد فولد ۲ برابر ۱۹۹۹ دلار است و از ۲۸ شهریور به بازار می آید. گزارش شده که پیش بینی فروش گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ ۸۰۰ هزار دستگاه است. این پیش بینی تا پایان سال ۲۰۲۰ است که از زمان عرضه دستگاه به بازار تقریبا ۱۰۰ روز تا پایان آن باقی خواهد بود.

اما سامسونگ چه صحبت هایی دارد که در گوشی تاشو Galaxy Z Fold 2 به ما بگوید؟ اجازه بدهید ویدیو ۱۰ دقیقه ای رسمی کره ای ها درباره شاهکار جدیدشان را ببینیم:

 

همانطور که می بینید، سامسونگ به اکثر بازخوردهای کاربران و صاحب نظران احترام گذاشته و شما می توانید نتیجه را در گلکسی Z Fold 2 ببینید. مثلا شیشه فوق نازک UTG یکی از مورادی است که طراحی این دستگاه را بهتر کرده است. اصلاح مکانیسم لولا، پیشرفت نمایشگرها و بهبود رابط کاربری بخشی از تلاش های سامسونگ برای بهبود گلکسی فولد نسب اول است.

گلکسی Z Fold 2 در دو رنگ – برنز و مشکی – به بازار عرضه می شود و همچنین این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا رنگ متفاوتی را برای لولا انتخاب کنند. یک پک Thom Browne نیز وجود خواهد داشت که شامل ساعت و محافظ گوش می شود.

گلکسی زد فولد ۲ با قیمت ۲۰۰۰ دلار تقریبا برابر با آخرین Galaxy Fold است، اما این بار سامسونگ حداقل این موضوع را تشخیص داده و Z Fold 2 را به عنوان یک دستگاه “لوکس” قرار می دهد. اینکه آیا این باعث خوشایندتر شدن قیمت می شود، به تعریف شما از “لوکس” بستگی دارد. این حداقل راهی صادقانه تر برای سامسونگ برای بازاریابی این دستگاه است. این یعنی گلکسی زد فولد ۲ نه به عنوان چیزی برای همه، بلکه به عنوان چیزی برای کسانی است که مایل به گذراندن داشتن دو دستگاه در یک دستگاه غیرقابل توصیف به عنوان آن دو دستگاه به صورت جداگانه است. یعنی یک موبایل که تبلت هم می شود اما حقیقتا نه موبایل است و نه تبلت!

نظر شما درباره گلکسی زد فولد ۲ چیست؟ کدام بخش طراحی برای شما جذاب تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

ولی انصافا خیلی پیشرفت داشته😍

Mahdi

عاشقتم فولد۲

Milad7

منم عاشقشم ولی عشق کافی نیست پول لازم هست!

MohammadFarhaadi

فقط یه موضوع هنوز خیلی جای کار داره.تو مقایسش با سرفیس دو تو حالت لپتاپی سرفیس دو خیلی راحت و روون تو تمام زوایا فیکس میشد یعنی طرف هر زاویه ای دستش رو نگه میداشت رو همون زاویه بدون کوچکترین برگشتی میموند.ولی فولد رو هر زاویه ای میزاشتنش عقب و جلو میرقت و رو دو تا زاویه فقط فیکس میشد اونم بدون تعادل ولی سرفیس لامصب تکون نمیخورد از سرجاش.اگر این مورد رو حل کنن دیگه همه چی تمام میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)