حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی زد فولد ۲ برابر ۱۹۹۹ دلار است و از ۲۸ شهریور به بازار می آید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

با هم دیدیم که سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ / Galaxy Z Fold 2 رسما معرفی شد. این گوشی تاشو جدید سامسونگ همچنان نسل های قبلی خود گران قیمت است و این بار سامسونگ آن را یک کالای لوکس نامیده است. اما قیمت این کالای لوکس چقدر است؟ رسما تایید شده که قیمت گلکسی زد فولد ۲ برابر ۱۹۹۹ دلار است و از ۲۸ شهریور به بازار می آید.

قیمت گلکسی زد فولد ۲

گلکسی Z Fold 2 در دو رنگ – برنز و مشکی – به بازار عرضه می شود و همچنین این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا رنگ متفاوتی را برای لولا انتخاب کنند. یک پک Thom Browne نیز وجود خواهد داشت که شامل ساعت و محافظ گوش می شود.

گلکسی زد فولد ۲ با قیمت ۲۰۰۰ دلار تقریبا برابر با آخرین Galaxy Fold است، اما این بار سامسونگ حداقل این موضوع را تشخیص داده و Z Fold 2 را به عنوان یک دستگاه “لوکس” قرار می دهد. اینکه آیا این باعث خوشایندتر شدن قیمت می شود، به تعریف شما از “لوکس” بستگی دارد. این حداقل راهی صادقانه تر برای سامسونگ برای بازاریابی این دستگاه است. این یعنی گلکسی زد فولد ۲ نه به عنوان چیزی برای همه، بلکه به عنوان چیزی برای کسانی است که مایل به گذراندن داشتن دو دستگاه در یک دستگاه غیرقابل توصیف به عنوان آن دو دستگاه به صورت جداگانه است. یعنی یک موبایل که تبلت هم می شود اما حقیقتا نه موبایل است و نه تبلت!

در اطلاعیه Z Fold 2 این شرکت به شدت اشاره کرد که یک دستگاه Fold آینده از قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین حتی اگر امروز این Fold برای شما خیلی گران باشد، احتمالاً فرصتی خواهید داشت که در آینده باز هم یک نمونه پیشرفته تر گران را بخرید!

زمان ارایه گلکسی Z Fold 2 به بازار برای ۱۸ شهریور ۹۹ تعیین شده است. اگر خوشبین باشیم و دوباره شاهد تاخیرهای ارایه گلکسی فولد نسل اول نباشیم، این دستگاه به زودی به بازار خواهد رسید. البته با توجه به حال حاضر که هنوز نمونه بررسی به دست افراد صاحب نظر نرسیده است، شاید باید کمی انتظار تاخیر را داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ این قیمت برای گوشی تاشو خاص سامسونگ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

الله اکبر این همه قیمت!

Mahdi

قیمت منصفانه ای هست

Amir galaxy

نمیشه ایراد گرفت…
رقیبی نداره و نمیشه قضاوتی کرد…

MohammadFarhaadi

جناب ع.طایی:
یه سری از کاربرا بدون اینکه کسی باهاشون کاری داشته باشه به بقیه کاربرا توهین میکنه.به اکثر کاربرا هم توهین کرده در گذشته و رفتار زشتش کماکان ادامه داره.گفتم شاید به مرور درست بشه ولی هنوز هم همونطوره.برای یه سری از قدیمیای سایت و افراد جدید و کسایی که فقط میان مطلب میخونن و یه نظری از روی اعتقاد خودشون میزارن جالب نیست بیان ببینن طرف ریپلای زده و با عناوین توهین آمیز خطاب قرار گرفتن.مثل کاربر علی ناسا.لطفا اگر ممکنه تذکر بدین یا هر چیزی که صلاح میدونید.ممنون

AŁɪ

چه اسرار آمیز و زیبا❗😅 ولی وقتی کم میاری کارت میشه تهمت زدن به بقیه .
«کارت پیش نمیره تهمت بزن »
این جمله رو فکر کنم محمد فرهادی بوجود آورده ⁦☺️⁩

AŁɪ

صفحه سایت رو باز می‌کنی میبینی این فرد و یکی دوتا دیگه یه چیزای تایپ کردن که اصلا خلاف قانون فیزیکه⁦☺️⁩😅
لامصبا همینجوری فقط بلدن تند تند مطالب نادرست منتشر کنن.
کاربرای تازه کار هم به اشتباه میندازن با این کارشون ،فکر میکنن با نوشتن چند مطلب کلیشه ای خیلی حرفه ای هستن تو این کار 🙂

Milad7

به قول خواننده این منصفانه نیست 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)