حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی A42 5G سامسونگ چقدر خواهد بود؟

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

دو روز پیش برای شما نوشتیم گلکسی A42 5G سامسونگ به عنوان ارزان ترین گوشی 5G این شرکت معرفی شد. متاسفانه این معرفی خیلی از مشخصات مورد نیاز را ارایه نمی کرد. مثلا ابعاد این گوشی با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری هنوز مشخص نیست، تراشه و قیمتش هم در یک موضوع اعلام نشده است. اما قیمت گلکسی A42 5G سامسونگ چقدر خواهد بود؟ به نظر می رسد که سامسونگ آلمان سرنخ هایی در این زمینه به ما می دهد.

قیمت گلکسی A42 5G

قیمت گلکسی A42 5G

قیمت گلکسی A42 5G

با توجه به طرح نامگذاری در اینجا، انتظار می رود این ارزانترین گوشی 5G سامسونگ باشد که تاج را از Galaxy A51 5G گرفته است. و با این حال، اطلاعیه مطبوعاتی سامسونگ یک موضوع مهم را به ما نداد: قیمت.

هرچند جای نگرانی نیست، زیرا در این بین بازوی آلمانی سامسونگ این مسئله را اصلاح کرده است. به نظر می رسد که گلکسی A42 5G در ماه نوامبر با قیمت 369 یورو در رنگ های سیاه ، سفید و خاکستری در اروپا عرضه می شود.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش لمسی ۶.۶ اینچی Super AMOLED Infinity-U با یک ناچ قطره طور، باتری 5000 میلی آمپری و دوربین پشتی چهارگانه است. دوربین اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی است، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی در کنار آن وجود دارد، همچنین یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. در قسمت جلو، یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دریافت می کنید. این فوکوس خودکار برای دوربین سلفی میان رده جدید سامسونگ جذاب است.

نظر شما چیست؟ قیمت حدود ۳۶۹ یورو می تواند برای شما جذاب باشد؟ ما موبایل های 5G ارزان تر از این هم در بازار داریم اما اینجا نمایشگر AMOLED سامسونگ و رایط کاربری این شرکت است.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

عینا نوا 7ای هست
قاب پشتی شو فقط

m.b

پردازنده‌ش مشخص نیست؟
اسنپدراگون 690 هست؟

m.b

قیمتش بدک نیست… طراحیش همه‌پسند فکر نکنم باشه…

ممد بمولا

اره اسنپ ۶۹۰ هست

Mahdi

چقدر ارزون

ممد بمولا

چقد ارزون😐

Milad7

سامسونگ هم دست از گرانفروشی برنمیداره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)