حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی فروش گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ ۸۰۰ هزار دستگاه است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ Galaxy Z Fold 2 به عنوان یک دستگاه لوکس و قیمت ۲۰۰۰ دلاری رسما معرفی شد. این که انتظار داشته باشیم این دستگاه با پروسه ساخت پیچیده و البته فیمت بالای آن، فروش خیلی بزرگی داشته باشد، خیلی به جا نیست. سامسونگ هم همینطور فکر می کند. پیش بینی فروش گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ ۸۰۰ هزار دستگاه است. البته با توجه به اینکه تا پایان سال میلادی تنها ۴ ماه باقی است، باز هم فروش قابل توجهی خواهد بود.

گلکسی زد فولد ۲

سامسونگ اخیرا Galaxy Z Fold 2 را معرفی کرده است و این دستگاه در تاریخ ۲۸ شهریور به دست مشتریان می رسد. دستگاه جدید احساس می کند که پیشرفت های مختلفی نسبت به مدل قبلی خود، Galaxy Fold ایجاد کرده است. این گوشی جدید دارای نمایشگر جلوی بسیار بزرگتر، صفحه داخلی با رفرش ریت بالاتر، محافظت بهتر از صفحه نمایش، دوربین های بهتر و مکانیزم تاشو پیچیده تری است. با پیشرفت های فراوان، این شرکت امیدوار است نسبت به Galaxy Fold برای Galaxy Z Fold 2 فروش بیشتری را به ثبت برساند.

طبق گزارش جدید کره جنوبی، پیش بینی می شود سامسونگ 700 تا 800 هزار دستگاه از Galaxy Z Fold 2 تولید کند. این شرکت آنها را در کارخانه های تولید تلفن های هوشمند خود در برزیل، کره جنوبی و ویتنام تولید می کند. یکی از صاحب نظران صنعت توضیح داد که سامسونگ گوشی تاشو خود را در خارج از کشور خود تولید می کند و نشان می دهد که این محصول توانسته است روند تولید خود را ساده تر کند. گفته می شود که این شرکت اکنون در تلاش است هزینه های تولید را کاهش دهد.

تحلیلگران انتظار دارند سامسونگ امسال به لطف نمونه های متنوع خود که شامل Galaxy Z Flip است، بتواند حدود سه میلیون تلفن هوشمند تاشو را به فروش برساند. سال آینده فروش گوشی های تاشو می تواند به هشت میلیون برسد. شایعات حاکی از آن است که این شرکت تلفن های هوشمند تاشو با قیمت ارزان تری را برای آینده آماده می کند.

گلکسی زد فولد ۳ با گلکسی زد فولد اس و گلکسی زد فولد لایت در راه هستند

اگرچه هواوی، مایکروسافت و موتورولا گوشی های هوشمند تاشو را نیز به بازار عرضه کرده اند ، اما به نظر می رسد سامسونگ از نظر فناوری در موقعیت بهتری قرار دارد. پیش بینی می شود غول فناوری کره جنوبی به دلیل برتری خود، برای مدت زمان طولانی در موقعیت پیشرو در بخش تاشو باشد.

نظر شما درباره این پیش بینی فروش برای گلکس زد فولد ۲ چیست؟ به نظر شما محقق می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

بعید میدونم اینقدر بفروشه.آخه این قیمت خیلی زیاده حتی برای اونور آبیا.

علی رحیمی

شترها هم پرواز میکنند

Milad7

به نظر من که راحت میتونه بفروشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)