حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استعفای مدیر عامل اجرایی HTC آقای Yves Maitre پس از یک سال

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، چهره ها

یک سال پیش برای شما نوشتیم که مدیر عامل اچ تی سی (HTC) تغییر کرد. قرار بود با رهبری «مت»، این شرکت به تمرکز بر واقعیت مجازی، شبکه 5G و هوش مصنوعی ادامه دهد. امروز اما شاهد استعفای مدیر عامل اجرایی HTC آقای Yves Maitre پس از یک سال هستیم. با این استعفا حالا رئیس هیئت مدیره شرکت تایوانی یعنی خانم Cher Wang دوباره به این مقام باز می گردد.

استعفای مدیر عامل اجرایی HTC

اوایل امروز، HTC اعلام کرد که رئیس و مدیر عامل آن ایو مت به دلیل شخصی استعفا داده است و تنها چند روز از یک سال اتقاق می افتد. رئیس و بنیانگذار شر وانگ بار دیگر سمت مدیرعاملی را به عهده گرفت.

طبق بیانیه HTC :

“محدودیت های شدید مسافرتی بین المللی به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 … بر مدیر فرانسوی که بیشتر از یازده ماه گذشته را دور از خانواده اش به اروپا گذرانده بود، تأثیر داشته است” بنابراین هیئت مدیره استعفای ماتر را پذیرفت.

در زمان حضور Maitre در HTC، این شرکت تلاش کرد تا با گسترش هدست های ماژولار Vive Cosmos، حضور VR خود را تقویت کند و حتی از دستگاه های نسل بعدی خود را که گفته می شود جمع و جورتر هستند، اطلاع داد. به دنبال آن Vive XR Suite راه اندازی شد تا تلاش های VR خود را به بخش تجارت متمرکز کند. این شرکت همچنین در نهایت اولین تلفن هوشمند 5G خود را با نام U20 روانه بازار کرد.

Cher Wang

Cher Wang

با این وجود، مدیر سابق Orange قادر به ادامه اداره شرکت نبود. چارک دوم سل 2020 شاهد نهمین ضرر سه ماهه متوالی HTC بود که هزینه آن 1.83 میلیارد دلار NT (حدود 62 میلیون دلار آمریکا) بود، که این نیز یک جهش نسبت به ضرر 1.68 میلیارد دلاری NT سه ماهه قبلی (57 میلیون دلار) به شمار می رود.

پس از یک بار اخراج در ماه دسامبر، این شرکت اقدامات بیشتری را در ماه ژوئن اعلام کرد، که هیچ یک از آنها تعداد کارکنان تحت تأثیر را مشخص نکرده است. اگرچه به گفته یک منبع نزدیک به موضوع، آخرین دور از کارها حتی خود ماتر نبوده است، که نشان می دهد او ماه ها پیش استعفای خود را ارسال کرده بود و این روشی معمول برای مدیران سطح بالا است.

حالا که وانگ دوباره مسئولیت آن را به دست گرفت، نه تنها باید از پس امور مالی برآید، بلکه باید خیلی زود با هدفون VR مستقل نسل بعدی شایعه شده فیس بوک نیز مبارزه خوبی انجام دهد. در همان زمان، وانگ همچنین باید اطمینان حاصل کند که تجارت تلفن های هوشمندش پایدار است.

نظر شما درباره این تغییرات در اچ تی سی چیست؟ فکر می کنید پیشرفت خوبی در انتظار تایوانی ها باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

سايت به شكل عجيبي ف ي ل ت ر شده واقعا دليلشو نميدونم سايت به اين خوبي

Pouya

فیلتر؟
برای من که نشده …عجیبه🤔

Mahdi

وضعیت اچ تی سی هیچوقت خوب نمیشه

online_wireless

رفع فيلتر شد براي مدتي كوتاه فيلتر شده بود براي چند دقيقه فقط البته

Milad7

برگرد یارِ قدیمی ( HTC) 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)