حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ را تماشا کنید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

دیشب بود که در ترنجی دیدیم سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ / Galaxy Z Fold 2 رسما معرفی شد. همچنین می دانیم که قیمت گلکسی زد فولد ۲ برابر ۱۹۹۹ دلار است و از ۲۸ شهریور به بازار می آید. اگر به این دستگاه علاقه مند هستید می توانید آنباکسینگ گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ را تماشا کنید. این یک ویدیو بالای ۲۰ دقیقه ای است که نگاهی نزدیک هم به دستگاه دارد.

آنباکسینگ گلکسی زد فولد ۲

آنباکسینگ گلکسی زد فولد ۲

آنباکسینگ گلکسی زد فولد ۲

جعبه گلکسی زد فولد ۲ خاص تر از بسته بندی های معمول سامسونگ است. آن ها سعی کرده اند یک ارایه لوکس را به صورت مینیمال داشته باشند. همانطور که در ویدیو خواهید دید، متاسفانه درون جعبه Galaxy Z Fold 2 هندزفری وجود ندارد. تنها چیزی که می بینید، شارژر سریع ۱۵ وات است.

این می تواند اولین گام سامسونگ به سمت شایعات حذف شارژر و هندزفری از بسته بندی محصولات خود باشد. اگر به یاد داشته باشید برای شما نوشتیم که گلکسی نوت ۲۰ اولترا در امریکا بدون هندزفری و قاب رایگان درون جعبه ارایه می شود.

چیز بیشتری درون جعبه وجود ندارد (البته به جز دفترچه ها و سوزن سیم کارت). اگر درباره دستگاه بخواهیم صحبت کنیم باید بگویم که “لو” خیلی درباره دستگاه هیجان زده است و توانایی وارد کردن نقد به آن را ندارد. هر چند به عنوان اولین نگاه به دستگاه می تواند یک ارایه خوب باشد. همچنین باید در نظر بگیریم که او ویدیو نقد و بررسی نساخته است و این یک آنباکسینگ با نگاه نزدیک است.

گلکسی زد فولد ۲

گلکسی زد فولد ۲

گلکسی Z Fold 2 در دو رنگ – برنز و مشکی – به بازار عرضه می شود و همچنین این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا رنگ متفاوتی را برای لولا انتخاب کنند. یک پک Thom Browne نیز وجود خواهد داشت که شامل ساعت و محافظ گوش می شود.

گلکسی زد فولد ۲ با قیمت ۲۰۰۰ دلار تقریبا برابر با آخرین Galaxy Fold است، اما این بار سامسونگ حداقل این موضوع را تشخیص داده و Z Fold 2 را به عنوان یک دستگاه “لوکس” قرار می دهد. اینکه آیا این باعث خوشایندتر شدن قیمت می شود، به تعریف شما از “لوکس” بستگی دارد. این حداقل راهی صادقانه تر برای سامسونگ برای بازاریابی این دستگاه است. این یعنی گلکسی زد فولد ۲ نه به عنوان چیزی برای همه، بلکه به عنوان چیزی برای کسانی است که مایل به گذراندن داشتن دو دستگاه در یک دستگاه غیرقابل توصیف به عنوان آن دو دستگاه به صورت جداگانه است. یعنی یک موبایل که تبلت هم می شود اما حقیقتا نه موبایل است و نه تبلت!

اجازه بدهید ویدیو آنباکسینگ Galaxy Z Fold 2 را با هم ببینیم:

نظر شما درباره این گوشی تاشو سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

دیگه واگذارتون کردم به خدا
https://en.wikipedia.org/wiki/Copyright

Mahdi

چرا حرف عجیب میزنی ، منبع زده دیگه ، همونطوری که چندباری منبع gsmarena سایت ترنجی بود

Str

این گوشی فوق‌العادست👏👏
فقط یه نکته، ۱۵ وات!!؟!؟
سامی جون یه وقت کمرت نشکنه زیر این حجم از سخاوت

Auroro

چرا سامسونگ اصرار داره تکنولوژی به نبوغ نرسیده و پر از اسکال رو با قیمت نجومی بفروشه؟

Pouya

شارژر 15 واتی😐😦
مگه میشه😐
مگه داریم😐
اخه چرا😐😐😐😐

Milad7

هرگز دستم نرسد به تو ای ماه بلندم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)