حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی های خاص سونی Xperia 5 II لو رفتند

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سونی

به نظر می رسد که ژاپنی ها نخواهند توانست تا ۲۷ شهریور ۹۹ خود را کنترل کنند و هر روز شاهد اطلاعات بیشتری نسبت به دیروز درباره پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آن ها هستیم. امروز ویژگی های خاص سونی Xperia 5 II لو رفتند و موارد زیادی را درباره آن تایید می کنند.

سونی Xperia 5 II

سونی Xperia 5 II

سونی Xperia 5 II

سونی Xperia 5 II امروز صبح تست Geekbench دید شد و به ما نشان داد که این دستگاه توسط یک اسنپدراگون ۸۶۵ با ۸ گیگابایت رم ساخته شده و اندروید ۱۰ را اجرا می کند.

این لیست نشان می دهد که تلفن دارای شماره مدل SO-52A سونی خواهد بود و 909 امتیاز را در تست تک هسته ای و 3323 در بخش چند هسته ای دریافت می کند. این اعداد در حداکثر توان تراشه Snapdragon 865 قرار دارند و می توانند دلالت کنند که سونی اورکلاک را در CPU انجام داده است.

مهمتر از همه، ما با تعداد زیادی از ویژگی های Xperia 5 II رو به رو هستیم. این گوشی در زوایای زیادی در کنار برخی از لوازم جانبی رسمی نشان داده می شود. اولین رندر صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ OLED تلفن را در نسبت ابعاد 21:9 برجسته می کند. ظاهراً با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه می شود و می توانیم ببینیم که دارای گواهی IP و همچنین اتصال وایرلس به تلویزیون و مانیتور خواهد بود.

همچنین نگاهی به بلندگوهای جلویی و جک هدفون 3.5 میلی متری می اندازیم. سپس سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و برنامه Cinema Pro که امکان کنترل دقیق پارامترهای عکسبرداری را دارند، می بینید. یکی از تصاویر مشخصات دوربین در Xperia 5 II را با یک دوربین اصلی F/1.7 ، لنز زاویه دید عریض با زاویه دید 124 درجه و ماژول تله فوتو F/2.4 معادل ۷۰ میلی متر با زوم اپتیکال ۳ برابر تأیید می کند.

این تلفن همچنین از دسته DualShock 4 پشتیبانی می کند که در اصل آن را به یک کنسول دستی تبدیل می شود که می توانید بازی های PS4 خود را پخش کنید یا عناوین پشتیبانی شده Android را بازی کنید. یک عکس دیگر از تنظیمات حالت بازی و همچنین یک کیس محافظ رسمی با نام تجاری سونی با یک پایه داخلی وجود دارد.

نظر شما درباره اکسپاری ۵ مارک ۲ چیست؟ آن را می پسندید؟ طراحی خاص و منحصر به فرد دستگاه برای من جذاب است. تنها بخشی (که البته همچنان دستگاه را خاص می کند اما برای من قابل درک نیست) نحوه طراحی بلنگوهای استریو است، اینکه چرا خروجی پایین باید نامتقارن باشد! به هر صورت اگر سونی قیمت گذاری خوبی روی این دستگاه انجام داده و به موقع آن را وارد بازار کند، می تواند یک مدعی قابل ستایش باشد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

Sony Make Believe؟؟؟
Special؟؟
Oh yeah that’s right 👍

TheFreeCritic

لطفا اینو امضا کنید شیا mi 10 ultru به بازار جهانی بیاد
https://www.change.org/p/xiaomi-xiaomi-10-ultra-europe-germany-release-bringt-das-xiaomi-10-ultra-auch-nach-deutschland

Taha

برای k30 ultraهم هست؟

TheFreeCritic

وقتی mi 10 ultru باشه یعنی k30 ultru هم هست

persepolis

اگه بخوات میاد اگر هم نه که…
خب همون چین هم میشه کار کرد!.

The MTest MT

اى جان اى جان
عاليه لعنتى
فقط كاش كوتاه تر بود

Milad7

یه گوشی خفن مخصوص مشکل پسندان!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)