حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب در آیفون با iOS 14 در حال تست است

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | گوگل

برای اولین بار، کاربران آیفون اپل پس از نصب iOS 14 ، از ویژگی تصویر در تصویر (PiP) لذت می برند. این به کاربران امکان می دهد فیلم ها را هنگام کارهای دیگر و استفاده از برنامه های دیگر تماشا کنند. iPad این ویژگی را داشت که به iOS 9 سال ۲۰۱۵ برگردد. طبق گفته برخی از کاربران توییتر (از طریق 9to5Mac) یوتیوب از طریق برنامه YouTube شروع به پخش تصویر در برخی از کاربران iOS کرده است. در حقیقت ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب در آیفون با iOS 14 در حال تست است. این ویژگی مدت هاست که در موبایل های اندرویدی وجود دارد و استفاده مفیدی خواهد داشت.

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب در آیفون با iOS 14

برخی عنوان می کنند که این ویژگی فقط با تعداد کمی از فیلم کار کند. 9to5Mac می گوید که این امکان وجود دارد که تأیید کند این ویژگی با تعداد کمی از کاربران iOS که از آخرین نسخه برنامه YouTube برای iOS استفاده می کنند، آزمایش شده است. پس از فعال کردن این ویژگی، می توانید ویدیو را پخش کرده و سپس برنامه را ببندید تا تماشای آن در یک پنجره کوچکتر ادامه یابد. با تصویر در تصویر، پنجره در بالای صفحه اصلی iOS و بالاتر از هر برنامه ای که مورد استفاده قرار می گیرد، شناور خواهد شد.

در حالی که یوتیوب می تواند به صورت رایگان از App Store نصب شود، پخش ویدئو در پس زمینه فقط به مشترکان YouTube Premium محدود می شود. در ایالات متحده با قیمت 11.99 دلار در ماه در دسترس است اما اگر با استفاده از برنامه YouTube برای iOS مشترک شوید، 30٪ مالیات اپل قیمت را تا 15.99 $ در ماه به اشتراک می گذارد.

فیلم های 4K HDR یوتیوب برای اولین بار در آیفون

اپل پشتیبانی از کدگذار VP9 گوگل را به جدیدترین سیستم عامل های خود مانند iOS 14 ، iPadOS 14 و tvOS 14 اضافه کرده است. در نتیجه، این سیستم عامل می تواند برای اولین بار فیلم های 4K HDR را در برنامه YouTube اجرا کند.

اپل اخیرا iOS 14 بتا 6 عمومی را کنار گذاشته و به نسخه نسخه نهایی iOS 14 نزدیکتر شده است. علاوه بر پشتیبانی از تصویر در تصویر، iOS 14 شامل ویجت های اندرویدی، App Library و موارد دیگر. App Library که شبیه به اپ داور اندرویدی ها می ماند (ویژگی که اکثر برندهای اندرویدی به تبعیت از اپل آن را کنار گذاشتند) همه برنامه های شما را به دسته هایی تقسیم می کند که پیدا کردن آنها ساده تر است. همچنین می توانید صفحات برنامه ها را پنهان کنید بنابراین اگر از App Library به عنوان روش اصلی خود برای پیدا و باز کردن برنامه ها در iPhone خود استفاده می کنید، می توانید سایر صفحات پر از آیکون برنامه را که دیگر نیازی ندارید، حذف کنید. برنامه ها را می توان با نام آنها جستجو کرد، دقیقا مانند اندروید!

سیستم عامل اپل iOS 14 رسما معرفی شد: ویجت ها، تصویر در تصویر و Home Screen جدید

با استفاده از Clips App فقط آن بخش از برنامه ای که در یک لحظه خاص مورد نیاز است در تلفن شما باز و نصب می شود. بعدا از شما سؤال می شود که آیا می خواهید نسخه کامل برنامه را دانلود کنید. کریگ فدریگی، مدیر نرم افزار اپل، هنگام معرفی این ویژگی در WWDC مجازی در اوایل سال جاری، گفت:

“این جا همه چیز در مورد رسیدن به بخشی از برنامه است در لحظه ای که به آن احتیاج دارید.”

اپل Clips در iOS 14 به عنوان بخشی از یک نرم افزار با اجرای آنی معرفی شد

نظر شما درباره این ویژگی جدید برای یوتیوب در آیفون چیست؟ به نظر می رسد که زندگی ساده تر و زیباتر می شود!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

“ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب در آیفون با iOS 14 در حال تست است”
بزرگی کار miui اینجا مشخص میشه… که علاوه بر یوتیوب تقریباً با هر برنامه‌ای میشه تصویر در تصویر کار کرد…
این در حالیه که سایر اندرویدی ها هنوز اندرخم بکارگیری برش نصف صفحه – نصف صفحه هستن!
و تعدادیشون فقط میتونن مثل ios یه سری برنامه های خاص رو پنجره کنن روی تصویر اصلی اونم بدون مدیریت سایز…
و miui توی سری 12 تقریباً هر برنامه‌ای رو پنجره میکنه… اونم نه فقط یک پنجره… میشه چندین پنجره باز کرد… به همراه مدیریت سایز…

m.b

تاریخچه pip با miui 8 توی miui شروع شد و توی miui 12 کاملترین حد اندرویدی و از اغلب جهات فراتر از ios هستش… از جمله همین پشتیبانی از پنجره های متعدد برنامه های مختلف…

online_wireless

بنظر كه خوب ميرسه

The MTest MT

دوستان کسی میدونه چجور باید به لاکی پچر دسترسی روت داد؟در ضمن بهترین ورژن ش کدومه

online_wireless

اين تصوير در تصوير كاربرديه كاش زودتر ارائه ميكردن

Milad7

من بیشتر منتظر خود ios 14 هستم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)