حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل Clips در iOS 14 به عنوان بخشی از یک نرم افزار با اجرای آنی معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

امشب اپل Clips در iOS 14 به عنوان بخشی از یک نرم افزار با اجرای آنی معرفی شد. ببینید، قضیه اینطور است. مثلا یک ویژگی کلی به دلیل پیشرفت سخت افزار ممکن می شود. یکی مانند گوگل مثلا برای پیش نمایش نرم افزار از آن استفاده می کند یا یکی مانند مایکروسافت به توسعه وب‌اپ ها می پردازند تا فروشگاه نرم افزاری خالی خود را پر کند اما یکی مثل اپل از دل آن Clips را برای iOS 14 بیرون می آورد. نگاهی به نرم افزارهای آنی که می توانند خیلی مفید باشند و شما را از نصب کلی یک نرم افزار معاف کنند، جایی در صفحه نرم افزارها نگیرند اما هروقت که آن را خواستید با اسکن QR Code با استفاده از NFC زیر دست شما باشد!

اپل Clips در iOS 14

اپل Clips در iOS 14

اپل Clips در iOS 14

از میان تعداد زیادی نرم افزار که در رویداد از راه دور WWDC 2020 اپل معرفی شد، این شرکت یک ویژگی جدید مفید iOS 14 را نشان داد که به کاربران امکان می دهد با اسکن کد QR، محتوای پویا را از توسعه دهندگان شخص ثالث مشاهده و تعامل کنند.

این ویژگی با نام “Clips” ارایه می شود می تواند بخشی از عملکرد یا محتوای برنامه را به طور خودکار بارگیری می کند، نه اینکه کل برنامه را وقتی کاربران یک کد QR سازگار را اسکن می کنند، دانلود کند.

به عنوان مثال، اگر می خواهید اسکوتر را اجاره کنید به جای اینکه کل برنامه را بارگیری کنید، یک ورود به سیستم ایجاد کنید و وارد کارت اعتباری خود شوید و Clips به شما امکان می دهد با اعتبار Apple خود وارد شوید و به طور خودکار به حساب Apple Pay خود پیوند دهید.

جالب است نه؟!

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چقدر پست نمیشد ادغام بشن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)