حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام تجاری Iris Ring سامسونگ برای افزایش کیفیت نمایشگر پیرامون سوراخ نمایشگر است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

سه روز پیش بود که برای شما نوشتیم بازگشت اسکنر Iris سامسونگ محتمل است. آن تیتر بر اساس ثبت نام تجاری Iris Ring بود. امروز اما مشخص شده است که متاسفانه یا خوشبختانه خبری از آن نیست و حالا می بینیم که نام تجاری Iris Ring سامسونگ برای افزایش کیفیت نمایشگر پیرامون سوراخ نمایشگر است. به نامش که دقت کنید خیلی منطقی است، به هر حال عنبیه چشم مانند سوراخ نمایشگر است و اطراف آن باید کیفیت خوبی داشته باشد نه مانند نمونه های فعلی که اطراف آن کمی افت کیفیت دارد.

نام تجاری Iris Ring سامسونگ

نام تجاری Iris Ring سامسونگ

نام تجاری Iris Ring سامسونگ

این شرکت روز چهارشنبه گفت، سامسونگ دیسپلی برای فناوری نمایشگر مربوط به سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی تلفن های هوشمند خود، نام تجاری Iris Ring را ثبت کرده است.

همانطور که می دانید از صفحه نمایش سوراخ دار برای قرار دادن دوربین جلو در سوراخ برای کاهش شکاف استفاده می شود. این شرکت اعلام کرده است که تأیید صحت وضوح فضای اطراف سوراخ را از آزمایشگاههای Underwriters یا (UL) دریافت کرده است تا تفاوت رنگی در مناطق اطراف این سوراخ نداشته باشد.

سامسونگ Display می گوید، UL پنل ۱۲۰ هرتز OLED مورد استفاده برای Galaxy Note20 Ultra و Galaxy Z Fold 2 را تأیید کرد. آنها امتیاز Delta E کمتر از ۲ را دریافت کردند، به این معنی که از نظر بصری در رنگهای اطراف سوراخ و قسمت باقی مانده نمایشگر تفاوتی قابل تشخیص نیست.

سامسونگ دیسپلی گفت که از فناوری لیزر با کارایی بالا برای Iris Ring استفاده کرده است. این شرکت اضافه کرد، چنین یکنواختی رنگی برای تلفن های هوشمند 5G مهم بود. البته که من نمی فهمم 5G چه ارتباطی به این مسئله دارد اما باز هم!

سامسونگ برای اولین بار از فناوری نمایشگر سوراخ در سری Galaxy S10 که سال گذشته به بازار عرضه شد، استفاده کرد. نظر شما درباره این پیشرفت سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

پاپ آپ دوس😕

Milad7

بدیش اینه که گوشی باید دقیقا رو به روی چشم ها باشه تا iris شناسایی بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)