حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ۵ مارک ۲ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز OLED ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سونی، شایعات

دو روز پیش بود که در ترنجی نگاهی کوتاه به تصاویر فاش شده Xperia 5 II داشتیم. پس از آن دیدیم که سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ احتمالا ۲۷ شهریور ۹۹ معرفی شود. امروز اما خبر خوبی منتشر شده که می گوید اکسپریا ۵ مارک ۲ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز OLED ارایه خواهد شد. این اولین نمایشگر ۱۲۰ هرتز سونی در دستگاه های جدیدش خواهد بوپد که پنل OLED هم دارد.

اکسپریا ۵ مارک ۲

اکسپریا ۵ مارک ۲

اکسپریا ۵ مارک ۲

انتظار می رود سونی پرچمدار جدید خود یعنی Xperia 5 II را در یک رویداد آنلاین در تاریخ ۲۷ شهریور ۹۹ معرفی کند. بدیهی است که جانشین Xperia 5 خواهد بود و به نظر می رسد که سونی آماده نیست تا از طرح نامگذاری مجنون خود دست بکشد. البته به نظر من (سینا عطایی) جذاب است، نباید ایراد گرفت.

اخیراً شاهد اولین رندر درز شده ای بودیم که Xperia 5 II را نشان می داد و امروز تعداد بیشتری از این رندرها در کنار لیست قابل توجهی از مشخصات آن از منتشر شده اند.

گفته می شود این گوشی از نمایشگر 6.1 اینچی FHD+ با پنل OLED با نسبت تصویر 21:9 ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نمونه گیری لمس ۲۴۰ هرتز بهره می برد. در رأس ما، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ (نسخه پایه، غیر پلاس) را پیدا می کنیم که به کمک ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا ارایه می شود.

دوربین سه گانه پشتی اپتیک های عادی، تله و فوق عریض را ارایه می کنند. دوربین اصلی یک واحد ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 به همراه لنز معادل 24 میلی متر با میدان دید 82 درجه است. دوربین تله نیز ۱۲ مگاپیکسلی است و دیافراگم f/2.4 دارد و بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر را به شما می دهد. دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی نیز دارای دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی معادل 16 میلی متر دارای میدان دید 124 درجه است. Xperia 5 II دارای فیلم برداری 120 فریم در ثانیه در 4K HDR خواهد بود.

اندازه این گوشی 158 در 68 در 8 میلی متر است و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی که از طریق درگاه USB-C با پشتیبانی PD شارژ می شود، را دارد. یک جک هدفون نیز وجود دارد که در نسل قبلی وجود نداشت. نظر شما چیست؟ اکسپریا ۵ مارک ۲ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امکان نداره

نیما عرفانی

اگه حقیقت داشته باشه یکی از گزینه های ایده آل از سونیه.بین گوشی هایی که پوسته ی کمتر شخصی سازی شده و نزدیک به اندروید استوک دارن ، رابط کاربری سونی و وان پلاس رو بیشتر از نوکیا و موتورولا قبول دارم .
ترکیب نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتز با نسبت تصویر سینمایی ۲۱:۹ می‌تونه تجربه ی لذت بخشی رو به ارمغان بیاره.

Milad7

جونم سلطان حاشیه 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)