حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

داشتن آیفون در تصاویر شما سبب جلب توجه در سایت های دوست یابی می شود!

نوشته

3 سال قبل | 22 دیدگاه | اپل

باور کنید یا نکنید (و چقدر خجالت آور!) با توجه به تست های انجام شده با استفاده از عکس ها و پروفایل های یکسان با فن آوری های مختلف قابل مشاهده، داشتن محصولات اپل در عکس های دوست یابی شما می تواند 76٪ بیشتر شانس دوست یابی داشته باشید. در حقیقت داشتن آیفون در تصاویر شما سبب جلب توجه در سایت های دوست یابی می شود! حتی اینجا برندهایی که باعث نظر منفی می شود هم وجود دارند!

تاثیر داشتن گجت اپل

وب سایت Comparemymobile.com در چندین شهر در سراسر جهان، پروفایل های دوستیابی یکسان را در بسیاری از برنامه ها ایجاد کرد، جایی که تنها تفاوت در فناوری (و به عبارت بهتر لوگوها) موجود در تصویر است. درمجموع، نتایج بیش از 50،000 تست را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

مشخص شد که یک آیفون، اپل واچ یا AirPods همه تأثیر مثبتی دارند. در مقابل، یک تلفن گوگل، سونی یا هواوی همه تأثیر منفی بر تعداد مسابقات داشتند.

اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان

در اینجا تأثیر قرار گرفتن گجت های اپل در عکسهای دوستیابی شما مشاهده می شود، که درصد افزایش آن مطابقت با محصول قابل مشاهده در عکس است:

  1. ۱- آیفون: + 76٪
  2. ۲- ساعت اپل: + 61٪
  3. ۳- ایرپادز: + 41٪

تنها تأثیر مثبتی که در هر اسمارت فون دیگر مشاهده شد از برند سامسونگ بود که ۱۹ درصد به جذابیت شما می افزاید.

همه برندهای دیگر مورد آزمایش اثر منفی داشتند:

  1. ۱- گوگل: – 10٪
  2. ۲- سونی: – 14٪
  3. ۳- هواوی: – 23٪
  4. ۴- وان پلاس: – 30٪
  5. ۵- بلک بری: – 74٪

این شرکت همچنین تجزیه و تحلیل کرد که کدام فناوری بیشترین تفاوت را در شهرهای مختلف ایجاد کرده است. در نیویورک، AirPods بود. در لندن، لس آنجلس و ونکوور آیفون ۱۱ بود. در سانفرانسیسکو و منچستر ، انگلستان، یک اپل واچ بود.

این اثر در سراسر صفحه دیده می شد، اما زنان بیشتر از مردان تحت تأثیر محصولات اپل بودند و بیشترین تأثیر را روی سنین ۳۵ نفر و کمتر از آن داشت. روب بالی از Comparemymobile.com گفت:

در دنیای رقابتی و غالبا عجیب، نظیر دوستیابی آنلاین، تحقیقات ما نشان داد که حتی به ظاهر کمترین چیزها می توانند تأثیر بزرگی بخصوص در شهرهای بزرگ ایجاد کنند.

مطالعه ما نشان داد که مجردهای جوانتر از ۳۵ سال و درباره تلفن شما نسبت به اتومبیلی که رانندگی می کنید کمتر تحت تأثیر قرار می گیرند، زیرا محصولات اپل به افرادی که به دنبال عشق (!) هستند جذابیت بیشتری نسبت به بقیه می دهد، شاید به دلیل هزینه بالاتر یا خود برند. ”

از طرف دیگر، انتخاب یک فناوری اشتباه می تواند تأثیر مخربی بر زندگی عشق شما بگذارد. به عنوان مثال، داشتن BlackBerry به نظر می رسد یک راه مطمئن برای ماندن در راهرو تنهایی است، بنابراین اگر شما هم برای گوشی جدید و هم برای شریک جدید خود در بازار هستید، ممکن است اپل ایمن ترین انتخاب باشد.

به نظر عجیب است اما واقعیت را نمی توان انکار کرد. به یاد دارید که یک ماه پیش برای شما نوشتم اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان است؟

اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان

نظر شما درباره این موضوع چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

اونایی که میخوان نسبت به قیمت امکانات بهتری داشته باشن خ.ار دارن :-/
حتما باید بریم به جای نوت 9 اس آیفون 7 یا 6اس پلاس بخریم که جذاب دیده شیم؟
چتونه باو

Farcry

حالا کاری ندارم به یه عده بیچاره که آیفون رو برای پز دادن میخرن ولی همون ۷ پلاس حداقل توی سه چهار مورد بهتر از ردمی نوت ۹ هست.البته اگر از قدیمی بودنش صرف نظر کنیم.

ممد بمولا

دادا 7 پلاس الان بالای 10 تومنه تمیز درست حسابیش
برو ببین شیا تو اون قیمت چی داره یا بقیه برندا

Farcry

نه ۱۵ به بالاست! داداش حالت خوبه؟؟؟ از کجا قیمت میگیری؟

MohammadFarhaadi

من خودم طرفدار آیفونم ولی باور کن تو هیچ موردی از ردمی نوت ۹ اس بهتر نیست!اپل شاید سیاستش باشه ولی خیلی از بازیا و برنامه هاش رو نداده برای آیفون هشت به پایین و همون برنامه ها و بازیا به راحتی روی ۹ اس اجرا میشن.بماند که تکنولوژیهای ساختش کلا به روزترن و قطعات همه مال امسالن و ترند روز رو هم کاملا داره.

Farcry

داداش یه چیز بگو باورم بشه.خودم یه دوسالی آیپد ۶ با پردازنده A10 دارم تمام بازی های اپ استور به همراه اپل آرکید و فورتنایت به راحتی بدون هیچ لگی روی اون اجرا میشه.البته خب بله شاید به کیفیت آیفون ۱۱ با پردازنده A13 نرسه ولی خب همه بازی ها رو اجرا میکنه.درحالی که همین فورتنایت وقتی اومد فقط از گوشی های پرچمدار اندرویدی پشتیبانی میکرد و الان هم برای نصب روی گوشی اندرویدی حداقل سیستم زده. اپل A10 با وجود ۴ سال هنوز از خیلی از پردازنده های میان رده ها قوی تره.فقط امتیاز آنتوتو رو که یه نمره کلی میده و تازه نمیشه بین دو دستگاه با سیستم عامل های مختلف مقایسه کرد نبینید ، همین A10 توی گیگ بنچ و gfxbench کمتر از پردازنده های میان رده امتیاز نگرفته.

Farcry

خواستی خودت امتیاز تک هسته و چند هسته ای و امتیاز های اف اسکرین و آن اسکرین ردمی نوت ۹ و آیفون ۷ پلاس رو باهم مقایسه کن.من لینک جدا جدا دارم که هردو رو باهم باید خودت مقایسه کنی ولی اگر الان بگم توی تک هسته ای گیگ بنچ A10 بهتر از اسنپ ۷۲۰g و توی چند هسته ای 720G بهتر از A10 هست و توی gfxbench هم که یه بنچمارک گرافیکیه A10 تماما توی حالت های اف اسکرین و آن اسکرین بهتر از 720g هست.البته من هم دقیقا گفتم آیفون ۷ با اون حاشیه های ضخیم و طراحی قدیمی شاید فقط برای دوستاران ios هنوز جذاب باشه و برای اکثر افراد توی این زمان گوشی خوبی نیست.

Mahdi

سیب گاز زده

نیما عرفانی

من برم یه لوگوی اپل حک کنم رو پیشونیم!
تا دیداری دیگر بدرود⁦✋

Dr.Nazer

مث اینکه کل دنیا جهان‌سومی‌ان!

AŁɪ

خدایا به شدت توبه 😅

TheFreeCritic

باید …. تو دوستی ای که برای ایفون باشه
این اپل با مردم چه جادویی میکنه
مطمن هستم اپل یه تیم روانشناسی با خودش داره

نیما عرفانی

این خبر نشون میده پرداختن به ریزترین جزئیاتی که شاید در نظر کاربر(مشتری) و بیننده آنچنان به چشم نیاد اما در حقیقت از نظر روان شناختی و اجتماعی تأثیر خودشو می‌ذاره.
من به هیچ عنوان منکرِ کیفیت و پرستیژِ محصولات اپل نیستم و نمیشم ولی به نظرم آمار و ارقام این تحقیق و پیامی که بهمون میده منفیه چرا که مشخص می‌کنه عقل مردم اقصی نقاط جهان هم تو چشمشونه و مخاطبی که به خاطر این چیزا بخواد نظر مثبت روت داشته باشه پس یعنی تورو به خاطر وجود خودت و خصوصیت هایی که داری نمیخواد بلکه برای مادیات و اموالی که داری میخوادت.

Pouya

به نظرم می تونه نتیجه انحصار طلبی اپل باشه همین که شما اگر ایفون بخری سیستم عاملی داری که با همه فرق میکنه و با گوشی های دیگه متفاوته و فقط با گوشی های ios ارتباط میگیره کم کم این تاثیر رو توی روان مردم میزاره که تو متفاوت هستی و با بقیه فرق داری این حس متفاوت بودن نتیجش میشه این یادمه جایی بودیم جشن تولد بود یکی ایفون داشت. داشتیم عکس می گرفتیم یکی که احتمالا اطلاعاتش کم بود گفت این عکسارو برای ما هم بفرست به شوخی گفت به ما نمیخورید! اینکه ios در انحصار اپله حس منحصر به فرد بودن رو در افراد به وجود میاره اگر ios رو شرکتای دیگه هم استفاده میکردن مثل اندروید شاید اوضاع این طوری نبود در کل خبر خوبی نیست معیار این افراد دیگه نه ارزش های انسانی بلکه گوشی شده!

Ofllane

خواست یه چیزی بگم ولی ولش کن. اینجا جاش نیست

MohammadFarhaadi

به نظرم نمیشه گفت مشکل کاملا از مردمه و واقعا هنر تیم طراحی و ساخت اپل رو به رخ میکشه.برای حتی معرفی روی ثانیه به ثانیه و حتی جزیی ترین نکات کلی فکر میکنن.هر کلمه ای که میگن حساب شده و با کلی مشاوره انتخاب شده.روز معرفی ایرپاد جابز روی صحنه اومد و با دست خالی اولین چیزی که گفت این بود.خزار آهنگ در جیب شما!و دست میکنه تو جیبش و یه ایرپاد نازک درمیاره!!!خوب برا مردمی که اونموقع برای گوش دادن به هشت تا ترک موسیقی باید یه کیلو واکمن و کلی باطری و هدست سیمی و کیف و تشکیلات جابجا میکردن به نظرتون چه تاثیری داره؟یا موقعی که کوک روی صحنه گفت زندگی با محصولات اپل براتون غیر ممکن میشه وقتی ازش استفاده کردین اینا رو واقعا کار کردن روشون.بخاطر همینه که نتیجه همچین تحقیقی اینطور از آب درمیاد.

نیما عرفانی

البته که قطعاً منظورت آیپاد بوده نه ایرپاد که ۲ بار اشتباه گفتی.

MohammadFarhaadi

بله ببخشید آیپاد.ممنون از تصحیحت.سرکار بودم که کامنت گذاشتم همزمان چند تا کار با هم انجام دادن نتیجش میشه این!😁😁😁

نیما عرفانی

خسته نباشی🙂

ARMTIN

خب این برمیگرده به قدرت تبلیغات اپل و جذب سیلبریتی ها معروف دنیا به محصولات اپل هم هست …
اپل برندش لوکس و لاکچری در دنیا مطرح کرده و بخاطر همین اکثر جوونا دنیا به سمتش میرند

Milad7

مگه گوشی هم برای کسی کلاس و پرستیژ میاره؟ 😐

Milad7

فکر میکردم این تفکر فقط داخل ایران وجود داشته باشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)