حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | اخبار داخلی

ما داستان های قیمت های پایین را معمولا از پدربزرگ و مادربزرگ های خود می شنویم. این که بخواهم به شما بگویم مثلا ۴ سال پیش با ۲ میلیون تومان هر پرچمدار اندرویدی که می خواستید می توانستید بخرید اما حالا اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان است، مشخصا همانقدر افسانه ای است که مثلا بدانید مثلا ۳۰ سال پیش با ۲ میلیون تومان می توانستید یک خانه بخرید!

اجاره آیفون

وقتی بعضی چیزها خیلی گران می شود، بازار کرایه دادن آن گرم می شود. موارد زیادی هست که اطراف ما وجود دارد و خیلی ها آن را کرایه می کنند چون برای مدت کوتاهی به آن نیاز دارند. خب اگر شما هم مثلا برای یک شب یا یک قرار مهم کاری می خواهید خود بنا به هر دلیل مثلا کمی پولدارتر (متاسفم که این را می گویم واقعا) نشان دهید، اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان است!

اصلا به دور از این که این تصویر که استوری در اینستاگرام است واقعی باشد یا نه، اینکه اصلا چنین آفری مشتری داشته باشد یا نه فقط این من را آرام می کند که خواب باشم و چند دقیقه دیگر آلارم ساعت ۸ صبحم بزند و بیدار شوم تا برای شما در ترنجی درباره فناوری صحبت کنیم و نه این افتضاح!

حقیقت این است که شاید پیش از این هم چنین کارهای برای اجاره موارد لوکس وجود داشته باشد اما تصور کنید! آیفون X که گران ترن آیفون پیش از گرانی های نجومی بود، با ۶ میلیون تومان در دسترس بود اما حالا شما یک آیفون، یک اپل واچ و یک ایرپاد را برای یک شب می توانید مثلا عددی حوالی ۲ میلیون تومان کرایه کنید، ان هم فقط با کارت ملی و معرف! خب البته با یک جمع و تفریق سرانگشتی می توان متوجه شد که ارزش این پکیج برای خرید چیزی حدود ۵۰ میلیون تومان است!

نظر شما درباره این فاجعه پیش آمده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mania_manic

این اخبار برخاسته از شیطنت رسانه های معاند و در واقع حاصل توطئه اتاق فکر دشمنان است وگرنه کیست که نداند اقتدار امروز ما خشتک ملت را درنوردیده…

Farcry

از این خل بازی ها فقط توی ایران وجود داره.از اجاره یکروزه پراید و 206 رسیدیم به اجاره آیفون 11 و اپل واچ!

AŁɪ

اجاره بنز s500 شبی ۸ میلیون اون وقت این 🤦🥕

V800B

خخخ کسی ک ۲ میلیون میده اینکارو میکنه باید ببرنش تیمارستان

bh974

عجب😄😄😄

ممد بمولا

خدایا بسه دیگه
این مردم عوضی از هر فرصتی برای پول خوردن استفاده میکنن
یکم به فکر پیشرفت باشید

Mahdi

خب چرا شماره تماسی چیزی نزاشتید؟

Dr.Nazer

بای

Mahdi

😂

Mahdi

DxOMark اشتباه‌های فاحش در بررسی Canon 1D X Mark III را پذیرفت
دگزوواقعی

Mahdi

باتری راگفون۳ احتمالا ۶۰۰۰ میلی امپر

smartiz

خب که چی 🙄

Finch

حالا کجاش رو دیدی
روزی میبینم که گلکسی A01 و ردمی 9A هم اجاره بدن 😂

MohammadFarhaadi

آخ چی میشه یه روزی باعث و بانی اوضاع مملکت رو روزانه کرایه بدن!!!

baran

خب کسی انقدرررر کلاس گذاشتن با اپل براش مهمه😑 چرا کپیشو نمیخره؟ اونم مزخرفه ولی حداقل از شبی ۲ میلیون پول کرایه دادن منطقی تره😑

MohammadFarhaadi

درک نمیکنم برای چی آدم باید برا یه شب دو ملیون بده برا پز دادن!!!احتمالا برای برداشتن کلاه طرف مقابل یا در جلسات معاملات کاری و امثالهم و خواستگاری(که بازم میشه برداشتن کلاه چون داره اون چیزی که نیست خودش رو نشون میده!)فقط از یه چیز آدم مطمئنه اونم اینه که قطعا برای استفاده نیست مثل کرایه ویدیو در قدیم و ایکس باکس و پلی استیشن!

Milad7

ای بابا مگه ایفون کلاس داره؟ 😐

Milad7

به این میگن تفکر جهان سومی… 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)