حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ۸ لایت با اسنپدراگون ۶۳۰ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سونی

امروز و خیلی غافلگیرکننده شاهد معرفی یک دستگاه اقتصادی از غول ژاپنی هستیم. بله، سونی اکسپریا ۸ لایت با اسنپدراگون ۶۳۰ رسما معرفی شده است. ما می توانیم بگوییم که Xperia 8 Lite همان اکسپریا ۱۰ با دوربین های بهتر است. برای یادآوری بد نیست بگوییم که ۱۰ ماه پیش سونی اکسپریا ۸ (Xperia 8) با اسنپدراگون ۶۳۰ و نمایشگر ۲۱:۹ به قیمت ۵۰۵ دلار رسما معرفی شد.

سونی اکسپریا ۸ لایت

سونی اکسپریا ۸ لایت

سونی اکسپریا ۸ لایت

بازار تلفن های هوشمند در سراسر جهان بسیار سر راست است. یک شرکت با جدیدترین مشخصات تلفنی را راه اندازی می کند، به بازار ارایه می کند، مردم آن را خریداری می کنند، سپس این شرکت به دستگاه بعدی می رود. با این حال، برخی از مکان ها منطق خاص خود را دارند و یکی از آنها ژاپن است.

سونی یک گوشی هوشمند با نام Xperia 8 Lite را در بازار داخلی خود به ارمغان می آورد. این دستگاه دقیقا همان بدنه و مشخصات اصلی Xperia 10 را دارد که در فوریه سال 2019 به بازار عرضه شد و تفاوت اصلی آن بهتر بودن دوربین اصلی است.

سونی Xperia 8 Lite با یک تراشه Snapdragon 630 همراه است. یک پلتفرم با فرآیند 14 نانومتری که سه سال پیش رونمایی شد. صفحه نمایش یک پنل LCD در اندازه ۶ اینچ با رزولوشن Full HD + و نسبت فوق العاده عریض 21:9 است. طراحی دقیقا به همان شکل است و دوربین دوتایی قرصی شکل در قاب پشتی قرار دارد.

در مورد دوربین صحبت می کنیم، این تنها تفاوتی است که ما هنگام مقایسه برگه مشخصات مشاهده کردیم. سونی یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل f/1.8 با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی f/2.4 را پیاده سازی کرده است. برای مقایسه، اکسپریا 10 دارای سنسور عمق ۱۳ مگاپیکسلی f/2.0 به همراه دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی f/2.4 بود.

در حال حاضر سونی مشخص نمی کند که هدف اصلی دوربین ثانویه چیست. پوسترهای تبلیغاتی می گویند Xperia 8 Lite از عکسهای درخشان ای بهره می برد که موضوع را برجسته می کند، بدین معنی که دوربین ۸ مگاپیکسلی می تواند یک حسگر عمق پیشرفته باشد. این شرکت همچنین ادعا می کند که این تلفن دارای بزرگنمایی اپتیکال ۲ برابر است ، اما ما این را نمی توانیم با اعتماد بگوییم که آیا دوربین دوم دوربین تله است یا خیر!

دوربین جلوی آن که در قسمت بالای چربی قرار دارد ۸ مگاپیکسلی f/2.0 است و این دستگاه همچنین از یک جک صوتی 3.5 میلی متری در بالا و درگاه USB-C در پایین برای شارژ باتری ۲۸۷۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. سونی در مورد سیستم عامل چیزی نمی گوید، اما به لطف لیست رسمی که متوجه شدیم Xperia 8 Lite با اندروید ۹ عرضه خواهد شد – بله، نسخه سیستم عامل تقریباً دو ساله است.

قیمت این گوشی برابر JPY29،800 یا حدود 280 دلار / 235 یورو است. این دستگاه از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ، دو گزینه رنگی (سفید و سیاه) و برخی گزینه های بازپرداخت از MVNO Nuro Mobile متعلق به سونی است.

نظر شما چیست؟ این دستگاه را می پسندید؟ البته خیلی هم مهم نیست چون این دستگاه مخصوص بازار ژاپن است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

چقدر مشخصات خوبی داره
استپ ۶۳۰ !!!!!!!!!!!
چه حافظه داخلی بالایی داره

با اینکه میدونم سونی سیاست خاص خودش رو داره ولی من نمی تونم با پردازنده ضعیف و حافظه داخلی و حافظه رم پایین کنار بیام اونم با قیمت ۲۸۰ دلار

mehrdad_ma

غول ژاپنی
اسنپ ۶۳۰ و اندروید ۹ و پنل ips و باتری ۲۸۰۰ و دوربین ……

Mahdi

من که اینو به ردمی ۱۰ایکس ترجیح میدم

Milad7

خوبه ولی خیلی پرحاشیه اس…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)