حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارپ اس ۷ (Sharp S7) با اسنپدراگون ۶۳۰ و ادعای عمر باتری ۷ روزه معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شارپ

شارپ برای بازار ژاپن یک گوشی جدید معرفی کرده است. شارپ اس ۷ (Sharp S7) در حقیقت نسخه اندکی تغییر یافته شارپ Aquos Sense 3 Lite است که در این میان از ویژگی‌های جدیدی مانند نمایشگر کم‌مصرف و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. شارپ مدعی شده که باتری شارپ اس ۷ (Sharp S7) با هر بار شارژ تا یک هفته دوام می‌آورد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارپ اس ۷ و ادعایی بزرگ

شارپ اس ۷

شارپ اس ۷

با توجه به خطوط آنتن در پنل پشتی، به نظر می‌رسد این گوشی از بدنه فلزی بهره می‌برد؛ مشخصه‌ای که در چند سال گذشته تا حد زیادی کنار گذاشته شده است و شرکت‌های سازنده عمدتا ترجیح می‌دهند از بدنه‌های شیشه‌ای استفاده کنند. ابعاد این گوشی ۱۴۷ در ۷۰ در ۸.۹ میلی‌متر است و وزن آن به ۱۶۷ گرم می‌رسد.

شارپ اس ۷ (Sahrp S7) با نمایشگر ۵.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ است که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از فناوری IGZO شرکت شارپ بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به داشتن چیپست اسنپدراگون ۶۳۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم اشاره کنیم.

در پنل پشتی آن، شاهد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر دیجیتال هستیم و در بالای نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی عضو پروژه اندروید وان است و از همان ابتدا همراه با اندروید ۱۰ روانه‌ی بازار می‌شود و طی دو سال آینده حداقل یک نسخه جدید اندروید را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، آپدیت‌های امنیتی تا ۳۶ ماه روانه‌ی این گوشی می‌شوند. شارپ هنوز قیمت این گوشی را اعلام نکرده ولی همانطور که گفتیم مانند بیشتر گوشی‌های این شرکت، گجت مذکور هم صرفا در بازار ژاپن عرضه می‌شود.

شارپ اس ۷

شارپ اس ۷

شرکت شارپ سابقه زیادی در ساخت نمایشگرهای مختلف دارد ولی در سال‌های اخیر زیر سایه شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال‌جی قرار گرفته است. باید دید که این ادعای شارپ صحت دارد یا خیر و این که آیا این پنل نمایشگر کم مصرف به دیگر شرکت ها خواهد رسید؟

نظر شما چیست؟ موبایل با عمر باتری یک هفته ای قطعا وسوسه غیرقابل اجتناب است.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

👍👍👍👍

به معنی بیلاخ

۷ روز عمرا بمونه

مگه حالت استند بای

اونم محاله

android 10

خوبه کاش دوربینش دوگانه بود و حسگر اثر انگشت داشت با اسنپ 632

MOAZEZ

اونموقع که همه حاشیه داشتن شارپ گوشی میزد با حاشیه 90% الان که همه اومدن رو 90% شارپ حاشیه دار شده. نمیدونم فاز ژاپنیا تو موبایل زدن چیه

_V_

شارپ کجا حاشیه ۹۰ درصده داستان درست میکنی؟!🤔
یه دونه Aquos crystal بود ک نسبتش ۷۸ درصده

Dr.Nazer

شک دارم این اطلاعات درست باشه..!

Milad7

چرنده.بعدشم بقیه مشخصاتش خیلی ضعیفن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)